Elppis kirjoitti:kts. yllä
Etpäs muuten tullu viimeex kun sulle soitin.. Kääkäti kääkäti kääk kääk kääk.. Olinko mä NIIN huono?
Mutta niin, jouluna tuppaa tosiaan tulla kiire ja vaikka joka vuosi aion esimerkiksi lahjojen hankinnan aloittaa ajoissa niin jostakin helkatin syystä tuppaa jäämään aina viime tippaan, aina löytyy joku syy. Tänä vuonna se oli sairaus, viikkoon en pystynyt liikkumaan ja sitten kun pystyin niin hupsista keikkaa, olikin enää muutampi päivä jouluiloon.
No ei, en mä silti ole jaksanut stressiä ottaa tästä, edelleen on ainakin yksi lahja ostamatta mutta so what, onhan tässä vielä aikaa. Joulusiivouksen tai siis ihan normi siivouksen ajattelin suorittaa huomenna iltapuolella, on sitten mukavampi joulusian palata joulun jälkeen siivonpaan karsinaan. Pyhät vietän kotonakotona perheen ja muiden läheisten kanssa, kuten jokaisena elämäni vuotena olen tehnyt aiemminkin.
Huomenna päivällä tulee kummituslapsi kylään /hoitoon ja luultavasti leivomme pipareita ja haemme ne mun kaikki kolme joulukoristetta kellarista tänne ylös, juurikaan enempää niitä ei mun kämppääni tule koskaan. En viihti laittaa kun pyhät oon kuitenki toisaalla ja ei kissaliinit paljon sen päälle ymmärrä onko niille joulu tänne laitettu vai ei.
"Ota löysin rantein, älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä.." *laulelis*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)