So Hard kirjoitti:En oikeasti ymmärrä enää ...en oikeastaan yhtään, mikä ihme minussa niin HIRMUSTI ärsyttää! Eihän siihen oikeasti ole perusteita.
Et ymmärrä, koska olet viiripää jolta puuttuu eväät ymmärtää. Kerrataan vielä kerran, vaikka et koskaan opi
1) Itsesi korostaminen ja esiin ottaminen kaikissa ja kaikessa, riippumatta aiheesta (Jos aihe on sukan väri, smarskamaikkujuuli kirjoittaa, että eikös juu että arska käyttää sukkia pontevasti ja kuka on sukka-arskan tukija ja sitten siirrytkin liirumlaarumiin täynnä mussukoita, tussukoita ja mielikuvitushahmoja.)
2) Sinulla ei ole koskaan mitään sanottavaa itse aiheeseen, koska käytät kaiken energiasi aasinsiltojen rakenteluun jotta voi taas kirjoittaa itsestäsi
3) Idioottimainen kielenkäyttö ja rasittava värinkäyttö
4) Se, ettet toistuvista pyynnöistä huolimatta tee yllä mainituille mitään, vaan jatkat vuodesta toiseen samalla epätoivotulla linjallasi
5) Samojen juttujen jankkaaminen vuodesta toiseen
Lyhyemmin - sinä haluat jutella vain sinusta yleisölle joka ei halua kuulla sinusta. Vähän niinkuin joku kolmevuotias joka esittää vieraille jotka yrittävät jutella aikuisten kesken - aluksi vaivaannuttaa, sitten kyllästyttää ja lopuksi ärsyttää. Täällä puhutaan aiheista, ei arskasta. Parempi että pysyt potalla juttelemassa mielikuvitusystäville niin kaikki voittaa.
Noniin! Nyt puin haalarin päälle ja vastaan So Hardille ja ihan teille muillekin kaikille kokoon ja kengänpohjaan katsomatta!
Alkulauseeseen kommentit:
-Ei saa sanoa, etten koskaan opi. Sinusta "Niin Kova" ei tosiaankaan kovin hyvää opettajaa tulisi!
-En ole viiripää ja tässä yhteydessä kiistän myös olevani propellipää. Tämä viimeksimainittu on huomattu jonkun toimesta etten ole propellipää. Kun muistaisi noitten melkein 2000 postausten joukosta kuka sen totesi!
-Opettajani ovat kaikki todenneet että minulla on ollut eväät ymmärtää. Mutta kyllähän sitä aina yksi epäilijä tilastollisestikin mahtuu joukkoon, hehheh ja hymiönä naurua kunhan löytäisin... no vaikka tuo superlol!
Sitten numero yksi eli
1) Sulta niin hauska kommentti, että olin ihan mielissäni. Olenhan kehunut sinua kirjoittajana ja olethan sinä koulutettu mies muutenkin. Ihan niinkuin minäkin. Se sukkajuttu oli hauska vertaus ja "Jullimuulimussukat" sun muut. Voi voi...kyllähän se niin hiukan on ollut. Myönnetään, että olen jutellut itsestäni, mutta niinhän täällä kaikki tekee. Mutta että en vesittäisi ajatustasi niin toki harmaannutan itseäni tässä kohdassa ja sellaista yleisjuttua viljelen jatkossa enemmän. Liirunlaarum-bakteerit upotan ainakin osittain antibioottiliemeen, mutta tunnettuahan on, että silloin tällöin liirumlaarum voi uusiutua ja lisäksi eivät kaikki haittabakteerit voi kuolla. Minun tapauksessani väribakteerit!
MUTTA harmaa on se yleisväri.
2) Tähän kohtaan minulla on eniten kiistettävää. Olen kirjoittanut ihan hyviä postauksia runsaasti ihan hyvistä aiheista, mutta ne saattavat hukkua maineeni ja mussukkajussukkajuuli-juttujen sekaan. TÄSSÄ YHTEYDESSÄ vielä kerran sanon, etten ole Juuli, en Opal, enkä Maikku. Sopii uskoa, koska käsi katekismuksella näin virkkoan.
Aasinsiltoja teen lukijan ymmärryskyvyn takia.
3) No ei kielenkäyttöni ole kyllä idioottimaista. Joskus se voi olla tarkoituksella kun tuotan hauskaa mielestäni! Voin tuoda kasan opettaja-arvioita vuosikymmenten varrelta vastaasi, mutta ehkä Kitinässä tämä taso ei aina loista niin hehkeänä kun "ei ole niin väliä". Kyllä sinun sanavarastosi voisi siistiytyä! Perin epäystävällistä ja aika tavalla "dorkaa" puhua idiootti-sanalla, koska se menettää ihan täysin merkityksensä. Osaat taatusti tuottaa järkevämpää proosaa!
Värienkäytön olen, jos en lopettanut niin melkein! Eikö ole kiva asia. kehu nyt hiukan,please, koska olen sentään värimestari ja ammattini on viety!
Harmaa-Arska on nyt uusi hieno aatelislaji. Mutta sukupuuttoon ei saa viedä täysin Väri-Arskaa!
4) Nyt olen tehnyt ja teen yhä Arskaa myös sisäisemmin harmaaksi!!! EN HALUA ärsyttää tahallani. Ei siinä ole mitään järkeä. Minuakin ärsyttää tavattomasti mm. perässähiihtäjät, tyhmien mietelauseiden aivottomat jakelijat, kirjoitustaidottomat, jotka haukkuu niitä, jotka osaa kirjoittaa (et siis kuulu joukkoon eikä kuulu Manalakaan), väkivallalla ja kovistyylillä uhittelevat, itsensä oikeasti paremmaksi tuntevat ("tuolle en kirjoita"- kuinka kehtaavatkin- he ovat narsisteja ja minä ironisoin heitä, koska itse olen luonteeltani täysi laupias ja haluan ihmisille hyvää! Ymmärräthän sen ja jos et niin ymmärrä se!
5) Joo, tuo kohta toki onkin hiukan perisynti, mutta pakko taas heittää pallo muille, eli kyllä jankattua tulee sen takia, ettei kaikki ymmärrä kirjoituksiani. Mutta vanhat vitsit ovat tosiaan tylsiä ja niitä aion karsia. Yksi asia on aikamonta kertaa mainittu Tukija-ajatus. Se voi olla jo vanhahtava muutenkin. Sanotaan niitä esim. ystäviksi ja myötäeläjiksi konkreettisessakin mielessä ja kielessä
Kolmivuotiaan vertaus: SE OLI NIIN HAUSKA- siis tiedätkö, että olet aivan mielettömän hauska ja hyvä selvittäjä kuitenkin. Minä en edes viitsi kiistää- se oli niin hyvin keksitty! No en minä tuollainen halua toki olla hehheh!
Mielikuvitusystäviä on lähinnä hassuilla tai mielisairailla tai todella yksinäisillä. Minä en ainakaan vielä omaa mielikuvitusystävää. Lapsena kyllä joitakin eläimiä oli. Mutta siis että oli HAUSKA kommentti! Meistä tulisi varmasti hauska seurapari kutsuilla! Muilla olisi päivittelyyn aihetta kun me kaksi väittelisimme! Mä olisin mahdoton näsäviisas vauva ja sä partainen tosikko isi, jolla mopo karkaa silloin tällöin.
Se siitä. Huh- en tullut hikeen ollenkaan ja nyt on vastattu!!
KIITOS oikeasti ihan mainioista kommenteista ja huomaa, että niiden pohjalta olen alkanut tehdä itselleni sen marraskuu-ilmiön, joka on sumu ja harmaus.
PYYDÄN kuitenkin ymmärrystä varsinkin pitkähköllä harjoitteluajallani, ettei saa olla vihainen mopon karattua joskus käsistä, jookosta!
Ja kun mä teen näitä muutoksia, niin lopeta sä tyhmät homojutut yms.
YHTEISHARMAATERVEISIN ja kiitoksin ja uusiutuvin tyylein toivoo erikseen sinulle So Hard ja kaikille muille myös sydämin
UUDEN VÄRINEN ARSKALAINEN, MUOTIVÄRI MUUTEN NYKYÄÄN!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.