Joku jouluhässäkkä
-
- Kitisijä
-
- Kitinän uhri
-
- Kitisijä
Re: Joku jouluhässäkkä
Mäkin! Mahdollisimman kauas.pierupylly kirjoitti:Varasin jo lennot.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Mulla on turvaetäisyyttä isoympyrää pitkin sellainen 10850km.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kuulostaa riittävältä, mikäli käyttää myös riittäviä henkilösuojaimia.elco kirjoitti:Mulla on turvaetäisyyttä isoympyrää pitkin sellainen 10850km.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Täällä kitinässä on ollut nyt niin kiihkeetä että kävi jo mielessä että jos ois tulossa helsinkiin niin ois siistiä ko ois semmonen jättimiitti!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Muah. Varmaan. Lapset mukaan kans.Georgina kirjoitti:semmonen jättimiitti!
Manaaja kirjoitti:Muah. Varmaan. Lapset mukaan kans.Georgina kirjoitti:semmonen jättimiitti!
Joo, sit voitas joukolla käydä kattomassa Kesseliä.
Missähän se muuten istuu?
Mikkelissä.masa kirjoitti:Joo, sit voitas joukolla käydä kattomassa Kesseliä.Manaaja kirjoitti:Muah. Varmaan. Lapset mukaan kans.Georgina kirjoitti:semmonen jättimiitti!
Missähän se muuten istuu?
-
- Kitisijä
Siis eikö käy, että vain kitinämisut tulevat mulle joulusaunomaan ja minä saippuoin heidät? Saisitte myös kinkkua.
-
- Kitisijä
Ei.Gat kirjoitti: Siis eikö käy, että vain kitinämisut tulevat mulle joulusaunomaan ja minä saippuoin heidät? Saisitte myös kinkkua.
Paikka ja aika kehiin. Ei Orimattilassa, liian kaukana.
Mitä tuo STFU muuten tarkoittaa?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitinä VIP-jäsen
Daah?Homeboy65 kirjoitti:Ei.Gat kirjoitti: Siis eikö käy, että vain kitinämisut tulevat mulle joulusaunomaan ja minä saippuoin heidät? Saisitte myös kinkkua.
Paikka ja aika kehiin. Ei Orimattilassa, liian kaukana.
Mitä tuo STFU muuten tarkoittaa?
shut the fuck up
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Jos on noin pihalla nykyajan puhekielen initialismeista, niin kielitoimisto suosittelee työkalun käyttöä ennemmin kuin myötähäpeän aiheuttamista kitinän kaltaisissa älymystöpiireissä.Homeboy65 kirjoitti:Mitä tuo STFU muuten tarkoittaa?
-
- Kitisijä
Minä voin tulla Ouluun, pidetään PS-miitti! Ei puoli seitsemän eikä persu.Georgina kirjoitti:Täällä kitinässä on ollut nyt niin kiihkeetä että kävi jo mielessä että jos ois tulossa helsinkiin niin ois siistiä ko ois semmonen jättimiitti!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Jos tuut tänne niin voidaan ilman muuta pitää!annepa kirjoitti:Minä voin tulla Ouluun, pidetään PS-miitti! Ei puoli seitsemän eikä persu.Georgina kirjoitti:Täällä kitinässä on ollut nyt niin kiihkeetä että kävi jo mielessä että jos ois tulossa helsinkiin niin ois siistiä ko ois semmonen jättimiitti!
-
- Kitisijä
PMS-miitti Oulussa. En tu.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
-
- Kitinän uhri
-
- Kitisijä
Rupesin nyt vasta lukeen kunnolla... PS? mihinköhän mä lupauduin? Oon messissä enivei!
-
- Kitisijä
Minä en tiiä mitä SULLA on mielessä, mutta minä ajattelin ihan viattomasti Pohjois-Suomea.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Meinasiko annepa että Oulu on PS:ää, vai meinasitko että siitä vielä munaravia pohjosemmaksi?
Kun puhuin että varasin lennot niin käytin monikkoa, syystä. Grillimestari Niba tulee tietty mukaan!
Kun puhuin että varasin lennot niin käytin monikkoa, syystä. Grillimestari Niba tulee tietty mukaan!
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitisijä
No kyllähän etelän ihmeitten mielestä Oulu on Pohjois-Suomea. Minusta se on ihan selkeästi Keski-Suomea. Tästä kuitenkin nykäskyläläiset suuttuvat, en siksi ala vääntämään.
-
- Kitisijä
no siksi mulla ei yhdistynty ko enhän mä missään pohjois-suomessa asu! Mä mietin perse... ei mistä se s tulee, panetus... en taaskaan keksi sitä ässää?
-
- Kitisijä
Pimpeissä suhisee vai partnerisi sulle ??!!11Georgina kirjoitti:Mä mietin perse... ei mistä se s tulee, panetus... en taaskaan keksi sitä ässää?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.