Totta tosiaan, ja siitä onkin lyhyt matka siihen että tatuoi pellemaskin naamaansa, uniikkia nääsGeetzu kirjoitti:Smurffi selässä on sentäs uniikkia!

Totta tosiaan, ja siitä onkin lyhyt matka siihen että tatuoi pellemaskin naamaansa, uniikkia nääsGeetzu kirjoitti:Smurffi selässä on sentäs uniikkia!
Jos näin joulun kunniaksi ja kaikilla hyvä tahto...plaa plaa plaa.Geetzu kirjoitti:Se on tuo safi sellanen mimmi, joka vittuilee ihan lämpimikseen täällä. En muista häneltä yhtään kirjoitusta, josta puuttuisi vittuilu, provosointi tai provoutuminen.Bigmama kirjoitti:Voiko muuten olla vittuilevampaa asennetta? Vittu mikä mesta.
Thanks, hyvä ajatus. Tai jospa olisinkin vain hiljaa tästä lähin mitä tulee huomioihini muiden palstakäyttäytymisestä.safi kirjoitti:Mee hoitoon Geetsu.
Niinhæn se on.. ei niin pientæ pilaa ettei..safi kirjoitti:
Mä mitään kettuile, muuta kuin typeryksille ja sitten vielä typerimpiä mielipiteitä asioista esittäville tyypeille.
Itsehän mä olen aina niin saatanan fiksu, että oikein pahaa tekee.
*repeisd*Herra Manala kirjoitti:Haluisin kertoo teille vähän tarinaa mun kuvista. Ensinnäkin mun vasemmassa pakarassa oleva 1984 vuosimallin Toyota Corolla DX muistuttaa mua juuristani Keravalta, ja on niinku basis mun koko seksielämän startille.
etc.
Osaatko olla ottamatta itseesi? Et taida.Bigmama kirjoitti:Joo, ämmät on pääsääntöisesti vain susia toisilleen
Tämän puheaktin tarkoitus lienee saada kohde ottamaan itseensä.Ann kirjoitti:Osaatko olla ottamatta itseesi? Et taida.Bigmama kirjoitti:Joo, ämmät on pääsääntöisesti vain susia toisilleen
Ässä-arpa on heitetty.vadim kirjoitti: Tämän aktin tarkoitus lienee saada ottamaan eteen.
Teininä otettu "Metallica" reiteenhän on just niitä juttuja, joita vanhana kyynel silmäkulmassa sitten muistellaan.Bigmama kirjoitti: Mutta silti jos joku neuvoa kysyy niin ainahan se todellinen tarina auttaa kantamaan kuvaa ylpeydellä. Ei tartte vanhana katua sitä umpihumalassa tai teininä otettua jotain passiivista kuvaa.
Pari kysymystä:Bigmama kirjoitti:Mutta silti jos joku neuvoa kysyy niin ainahan se todellinen tarina auttaa kantamaan kuvaa ylpeydellä. Ei tartte vanhana katua sitä umpihumalassa tai teininä otettua jotain passiivista kuvaa.
Oman käsitykseni mukaan ammattilaiset eivät edes lähde tekemään kuvaa humalassa tai kamoissa olevalle asiakkaalle. Sama homma myös alaikäisten kohdalla tai ainakin vanhempien suostumus tarvitaan käsittääkseni aina. Korjaa ihmeessä, jos olen mielestäsi väärässä.Bigmama kirjoitti: Ei tartte vanhana katua sitä umpihumalassa tai teininä otettua jotain passiivista kuvaa.
Niin no, ammattilaiset toivottavasti eivät teekkään... mutta saa sen tatuoinnin muualtakin kuin ammattilaiselta. Ammattilaiset on sitten ne, jotka näitä räpellyksiä korjailee...safi kirjoitti:Oman käsitykseni mukaan ammattilaiset eivät edes lähde tekemään kuvaa humalassa tai kamoissa olevalle asiakkaalle. Sama homma myös alaikäisten kohdalla tai ainakin vanhempien suostumus tarvitaan käsittääkseni aina. Korjaa ihmeessä, jos olen mielestäsi väärässä.Bigmama kirjoitti: Ei tartte vanhana katua sitä umpihumalassa tai teininä otettua jotain passiivista kuvaa.