Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Homeboy65
Kitisijä

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Saahan sieltä kirpparilta sitten rahaakin. Mitä olet Homeboy muuten vastaavasti antanut kirpparille rahaa noista, jotka myit 9 eurolla?
En ymmärrä. Otin vaihdossa 9:llä eurolla sarjiksia.

Kierrätyskeskuksesta ostin sarjiksia ja Kari Suomalaisen piirroskokoelman Manun synttärialbumi. Suomen Kuvalehden Jyviä ja akanoita-kirja oli ilmainen. Hauska.

Mauno Koivisto täyttää noin vuoden päästä 90. Jos täyttää. 8)

Homeboy
sulatejuustoviipale
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Heissan taasen.

Juu, kyllä edellinen mainos sopii tälle palstalle varmaan. McJannen teoriaa ts. logiikkaa sopivuudesta en nyt hevin ymmärrä, mutta
ei sen väliä. Ihan kaunis värikäs mainos hänellä.
Toki pidän väreistä ja värimainoksesta paljon itse, mutta tosiaan itse vähennän värikuvia ja väritekstejä kun porukka ei sellaisesta ole pitänyt.

Mutta tämä tästä pikkuasiasta. On nyt ehkä syksyn vaihtuessa talveen hieman aiheista meikäläisellä pulaa jos mainoksesta tulee puhuttua suurin osa tekstiä.

Aamulla tuli kyllä mietittyä syntyjä syviä, missä oikein asuu, kun oli kosteanmärkää ja pimeää ja esim. jalankulkijat eivät tunnu ymmärtävän, etteivät he näy välttämättä helpolla autoilijoille.

Mutta jos lopettaisin taas, ettei juttu tulisi liian pitkäksikään!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Nyt janne mitä vittua.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Homeboy65
Kitisijä

No niin. Mitä tapahtui 17.11.1971?

1) Neiti Söpö ilmestyi Masi-sarjakuvan.
2) Ulrike Meinhoff lähetti kirjeen Pohjois-Korean Työväenpuolueelle selostaen terroristijärjestönsä (RAF) toimintaa.
3) Homeboy täytti 6 vuotta.

Tänään taas aika röpöttää. :beer:

Vitsi:

Mikä ei kuulu joukkoon?

1) Johan Sebastian Bach
2) Johan Ludwig Runeberg
3) Johan nyt on markkinat

Päivän siteeraus:

"Jokainen paskaperse :paska: vanhenee." - Homeboy

Homeboy
jouhisorsa
Homeboy65
Kitisijä

Levyostoksia: Madonna: Greatest hits
En tuosta niin paljon pitänyt, enimmäkseen "tasaisen hyviä" biisejä, toki joitain helmiäkin.

DoM-kirpparilta, Mannerheimintiellä Töölössä.

Vitsi:

- Minne tämä tie vie?
- Ei minnekään, se pysyy paikallaan. :)
(Sarjassamme HB:n tyhmimpiä vitsejä)

Homeboy
kutkapulveri
Stadinarska
Kitisijä

MrM kirjoitti:Nyt janne mitä vittua.
Mikä tuo Jannen juttu oli oikein. Siis urheiluseuran mainos? Miksi sanoit tuon että "Janne, mitä vittua"
En silti minäkään ymmärrä, mikä tuo Jannen juttu oikein on...

Mikä eläinkoe? Minusta vaikuttaa harmittomalta vai onko...?

SA
Stadinarska
Kitisijä

Terve teille!

Ikäänkuin alkaisi viikonloppukin tässä. Onkin ollut tohinaa ja tähinää ja hiukan jopa rähinaa, mutta sentään aika vähän.

Joskus tuntui, että eikö päivä valkene ollenkaan kun klo 13 oli synkkääkin synkempi hämärä jo, mutta tää on vaan niin tätä.

Maailmalla kuohuu, on Gazaa yms. Vanhaa tuttua sotaa, ja aina uusi sukupolvi tulee vihaamaan toinen toisiansa. Se rauha tuolla lähi-idässä on kait ikuisesti kadotettu mahdollisuus?

Kyllösen kootut on hauskasti tuolla myös ketjuna- voisin sinne kirjoittaa sanasen pari, mutta eiköhän tuo viimeinen tiemäärärahasotku liene sitä, että Kyllönen on ollut liian rehellinen ja vaatinut oikeaa budjetin summaa ja maan tapa onkin antaa budjettiin aina pienempi ja sitten saadaan kuitenkin lisää kun se ei riitä. Huhhuh. Tietenkin omituisen huonosti osuvaa tilannetajua kun moittii tuota iänikuista "minä olen tyttö ja mua kiusataan"- laulua!

Ja elämme pikkujouluaikaa. meikäläinenkin on menossa pikkujouluihin muutamaan, mutta kyllä sitä haluaisi valita jo etukäteen, että niissä olisi mukavaa. Muistelen vain entisiä pikkujouluja, joissa väkisin on kehitetty mukamuka hauskaa ja teennäistä.

MUTTA sitten en olekaan nyt vastannut postausten kirjoittajille tällä kertaa. Home on laittanut parikin viimeistä ja kyllä mää vastaan ihan varmasti. Kun et nyt röpöttäisi niin paljoa, on mun totaalitosikkoajatukseni!

Hyvää viikonloppua näin simppelisti sanottuna, kaikille Kitinässä! :)

SA
Homeboy65
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:
MUTTA sitten en olekaan nyt vastannut postausten kirjoittajille tällä kertaa. Home on laittanut parikin viimeistä ja kyllä mää vastaan ihan varmasti. Kun et nyt röpöttäisi niin paljoa, on mun totaalitosikkoajatukseni!
No en. Tälläkin hetkellä nenänvalkaisukausi menossa. :wink:

Vitsi:

Pastori: Haluatko kuulla Jeesuksesta?
Juha Mieto: En. Mutta haluatko sinä kuulla puusuksesta?

Huippukokous sitten ilmeisesti tällä viikolla. Taitaa olla 18:sta.

Homeboy
roskatynnyri
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
No en. Tälläkin hetkellä nenänvalkaisukausi menossa. :wink:

Vitsi:

Pastori: Haluatko kuulla Jeesuksesta?
Juha Mieto: En. Mutta haluatko sinä kuulla puusuksesta?

Huippukokous sitten ilmeisesti tällä viikolla. Taitaa olla 18:sta.

Homeboy
roskatynnyri
Terve vaan kaikille ja erikseen Homeboylle vastaan tässä.

Mulle ei kuulu erityistä. On lievästi sanottuna tekemistä, jotka joskus aikataulullaan yllättää lähinnä negatiivisesti, heh

vastaukset HB:lle:

On pirun hyvä asia tuo nenänvalkaisukautesi! Uskon vakaasti että kannattaa.

Vitsi siis oli tuollainen sanaleikki. Mä en nytkään oo varma ymmärsinkö kaiken hienouden?

Kuule sori!- tällä viikolla ke-pe on mahdoton järkätä ees kahviaikaa, ja kyllähän varmaan ihan pian järkkääntyy enemmän aikaa tsufeelle . Sovitaan erikseen!!

SA
Homeboy65
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:
Kuule sori!- tällä viikolla ke-pe on mahdoton järkätä ees kahviaikaa, ja kyllähän varmaan ihan pian järkkääntyy enemmän aikaa tsufeelle . Sovitaan erikseen!!
Ei kiirettä.

Tahaton koomisuus on parasta koomisuutta: Ilta-Lehti kertoo tänään sensaatio-uutisen - etusivulla kissankorkuisin kirjaimin ja sisäsivuilla melkein koko aukeaman verran: huippuvirkamies Juhana Vartiainen käyttää kohtuullisesti alkoholia. :lol: :lol: :rofl:

Täytyy siteerata kuinka rankkaa dokaamista tuo on: "Minä saatan kuunnella sinfoniaa ja juoda sen kanssa lasin viiniä." :shock:

Vitsi:

- Minulta ryöstettiin eilen kello ja lompakko.
- Mutta etkö sinä kanna aina mukanasi pistoolia?
- Kyllä. Onneksi rosvo ei löytänyt sitä. :)

Lopuksi: komparatiivia sopii käyttää vain vertailukohteen kanssa. Vrt. Olen nuorempi kuin Matti.
Ei siis näin:

Vanhempi herrasmies etsii naisseuraa.
Nimimerkki "Paskaperse"

Homeboy
veneen raaputtaja
Homeboy65
Kitisijä

Eukko palasi Israelista. Joutui viikoksi sairaalaan, häneltä varastettiin omaisuutta ja sääkin oli huono. :(

Vitsi:

- Mitä eroa on Stockmannilla ja eduskuntatalolla?
- Stockmannilla Hullut päivät kestävät vain viikon. :)

Hitonmoinen myräkkä tänään. Kävelin Etelä- Haagasta Töölöön ja kävin Alepassa. :|

Homeboy
murtosuojasarana
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Eukko palasi Israelista. Joutui viikoksi sairaalaan, häneltä varastettiin omaisuutta ja sääkin oli huono. :(
Noi ulkokantaiset sukupuolitaudit on yleensä suomalaisille todella pahoja. Ei oo kiva maata viikkoa sairaalassa tussu kirvelevää mähmää vuotaen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Homeboy65
Kitisijä

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Eukko palasi Israelista. Joutui viikoksi sairaalaan, häneltä varastettiin omaisuutta ja sääkin oli huono. :(
Noi ulkokantaiset sukupuolitaudit on yleensä suomalaisille todella pahoja. Ei oo kiva maata viikkoa sairaalassa tussu kirvelevää mähmää vuotaen.
Kyseesä ei ollut sukupuolitauti vaan sydäninfarkti.
Homeboy65
Kitisijä

Nenänvalkaisukausi ei kun jatkuu. Ei tee pahemmin mieli ottaa. :|

Eukon tapaaminen tänään. Toiko tuliaisiksi halvaa? Menenkö halpaan? Onko tällainen vitsailu halpahintaista?

Yksi joulukortti lähetetty. Taidan lähettää lisää. Lähettäisinkö myös Mort Walkerille?

Kysymyksiä, kysymyksiä... :?

Vitsi:

Puhelin soi poliisilaitoksella:

- Lahtisen talossa on kissa.
- Ei kai se ole vaarallista?
- On se. Hengenvaarallista.
- Saanko kysyä kuka soittaa?
- Lahtisen papukaija. :lol:

Kaveripyyntö laitettu taas yhdelle naamakirjassa.

Homeboy
kontra-amiraali 6-8 boforin tuulessa
Homeboy65
Kitisijä

HB:n ja SA:n 18. huippukokous tänään. Jos ei esteitä satu. :napu:

Nenänvalkaisua ajattelin jatkaa 15.12. asti. Sitten röpöttämistä serkkupojan kanssa tai ainakin yksin. :idea:

Dallasin alkamisen kunniaksi vitsi:

Sue Ellen - before she sues you.
(Sue= haastaa oikeuteen) :lol:

Veronpalautuksia tulossa 280 e.

Onnittelut Little Richardille, täyttää tänään 80.

Homeboy
autolautta
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen kyllä tavallaan kaivannut näitä Homeboyn sulkulausekkeita, joissa selittää omia puujalkavitsejään. Ne ovat jotenkin niin monella tasolla päräyttäviä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Homeboy65
Kitisijä

urpiainen kirjoitti:Mä olen kyllä tavallaan kaivannut näitä Homeboyn sulkulausekkeita, joissa selittää omia puujalkavitsejään. Ne ovat jotenkin niin monella tasolla päräyttäviä.
Selittäisitkö tarkemmin?

Vitsi:

Pelle Miljoona tapaa työvoimaministeri Arvo Aallon vuonna 1980:
- Sinun olisi aika päivittää nimesi.
- Kuinka niin?
- Ei sovi olla enää Arvo Aalto vaan pitäisi olla Arvo Uusi Aalto
(Punk ja uusi aalto: rockmusiikin uusia juttuja noin vuosina 1976-1981) :mrgreen:
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Homeboy65
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Kuva
Ymmärsin. Aika hauska. :)
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä olen kyllä tavallaan kaivannut näitä Homeboyn sulkulausekkeita, joissa selittää omia puujalkavitsejään. Ne ovat jotenkin niin monella tasolla päräyttäviä.
Selittäisitkö tarkemmin?
Se, että selvittää kultivoituneelle kitinäyleisölle asioita jotka kuuluvat ala-asteella opittuun yleissivistykseen -- ja sillä tavalla ikäänkuin hieman puolihuolimattomasti aliarvioi yleisönsä -- saattaa käynnistää vastaanottajan synapseissa tunnereaktioita huvittuneisuuden, epäuskon ja myötähäpeän välimaastossa, joka sitten purkautuu herkästi sarkastiseen viittaan puettuna palautteena.
-Hit it.
Homeboy65
Kitisijä

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Selittäisitkö tarkemmin?
Se, että selvittää kultivoituneelle kitinäyleisölle asioita jotka kuuluvat ala-asteella opittuun yleissivistykseen -- ja sillä tavalla ikäänkuin hieman puolihuolimattomasti aliarvioi yleisönsä -- saattaa käynnistää vastaanottajan synapseissa tunnereaktioita huvittuneisuuden, epäuskon ja myötähäpeän välimaastossa, joka sitten purkautuu herkästi sarkastiseen viittaan puettuna palautteena.
Ja höpöhöpö.

Rolling Stones 50 vuotta tänä vuonna. Sen kunniaksi vitsi:

Kaksi retkeilijää saapuu vuoren juurelle. He huomaavat kyltin, jossa on teksti imperatiivimuodossa:
- "Watch the Rolling Stones." Mitä tuo tarkoittaa?
- Se joko mainostaa Rollareita tai varoittaa vierivistä kivistä. :lol:

Taidan lähettää lisää joulukortteja.

Tänään maksamaan laskuja. Kyse ei ole leikinlaskusta. Eikä mäenlaskusta.

Homeboy
nevadan kapinen karjavaras
Stadinarska
Kitisijä

Hei taas kaikille ehkä pitkästäkin aikaa!

Olen taas ikäänkuin maisemissa ja luin palstalleni tulleita postauksia. Tietenkin olen iloinen niistä, kiitos.
Ja vastaan, vaikka sitten myöhässäkin!

Minulle kuuluu ihan kivaa. Itsenäisyyspäivä meni pikkuisen juhliessa jne. En erityisesti ole sairastellut luojan kiitos kun töissä ja harrastuksissa ja mukavassa toiminnassa on pitänyt olla tai saanut olla.
Hiukan olen jopa ajatellut muuttamista pois, mutta toki kuitenkin Stadin alueelle! Enhän minä muuten voisikaan olla Stadinarska!

Minun piti sovitusti kertoa kun tosiaan tapasin HB:n toissapäivänä sovitusti.

Minun piti aikaistaa tapaamista kun oli hieman liikkuva aikataulu minulla, mutta se kävi joustavalle HB:lle hyvin, joten tapaaminen onnistui.
Käytin pitkästä aikaa metroa hyväksi ja saavuin asemalle, jossa näin ehkä satojen ihmisten joukosta pikasilmäyksellä HB:n istumassa selin ja puhumassa kännykkään! Nostin heti oman kännykkäni pilaillakseni hiukan, mutta ei hän minulle soittanutkaan vaan ihan muu asia.
No sitten odotin ja kun tunsin kylmää vetoa ja paikka oli levoton, pyysin HB:tä tulemaan sisäpuolen kahvilaan.

Hän esitteli siinä sarjakuvalehtiä, joita oli hankkinut taas jostain divarista ja kysyin häneltä Aku Ankoista, minulla on nimittäin niitä vanhoja itselläni vielä joitain.

Siinä sitten toisessa paikassa otettiin jotain virvoketta ja keskustelimme terveysasioista, lähinnä siis HB:n asioista. Keskustelu kävi ihan normaalilla tasolla, jos niin voi sanoa. Mitään erityistä siinä ei ollut. Nenänvalkaisukautensa on menossa, mutta uhkasi mennä joskus röpöttämään serkkunsa kanssa.
Kerroin jotain omasta elämästäni, sellaista jokapäiväistä. Lähinnä taisin mainita alituisen tekemisten vyöryn, josta pääsee vain tekemällä asiat, mutta sitten on oltava myös omaa aikaa.
HB mainitsi hernekeittopurkeista, joita saa isältään, ja siihen minä sanoin, että voisi pyytää isältään nyt "hyvänen aika" vaikka jotain muuta, esim. lihakeittoa!

Tapaaminen loppui hyvin sopuisissa merkeissä kun sanoin, että minun pitää mennä, koska seuraava "uhri" näin leikillisesti sanottuna, jo odottikin. Hänen kanssaan puhuimme taiteesta. Minä en taiteesta niinkään ole aluksi mitään ymmärtänyt, mutta tämä opiskeluystävättäreni ymmärtää senkin edestä ja tykkää puhua ja minullekin sitten tarttuu tietoa!
Näin on aika useinkin. Olen muutamalta saanut laajaa ja kiinnostavaa tietoa musiikista ja teoriasta ja sitten miehiltä paljon autoista ja varsinkin talonrakennuksesta, joista itsekin tiedän.
Sitten on myös ihmisiä, joilta saan nykytietoa siitä, miten taistella jokapäiväisen leivän eteen joko yksin tai sitten huollettavien kanssa. Sitten saatan olla ystävänä kahvilla ihmisen kanssa, jolla on aina ollut kultalusikka suussa.
Ihmiset ja ystävät rikastuttavat maailmaa kovasti. Siksi olen Kitinässäkin.

Se vanha juttu, jota olen korostanut silloinkin kun vielä olin "vanha Stadinarska" (ymmärtänette mitä tarkoitan) on että kammoksun väkivaltaa Se aita on vielä minulta ylittämättä, että pystyisin täysin ymmärtämään näitä ihmisiä ja heidän vaikuttimiaan.
Mutta tiedän olevani tässä kehitysvaiheessa. Ihmiset ovat luonnollisia, ja kaikki oikut pitäisi ymmärtää itse asiassa!

Ja ettei taas tulisi väärinkäsitystä, niin minussa omassa itsessänikin riittää varmaan puimista niin hyvässä kuin pahassakin, mutta ihmisen on hyvä kehittyä kyllä siihen hyvään suuntaan ja olla yhteistyökykyinen muitten kanssa!

Jos vielä palaisin konkretiaan niin minusta tämä lumi on ollut kyllä tosi KIVA asia. Ikäänkuin joka asia "valaistuu" kun valoa lumesta tulee lisää!

Oikein hyvää Joulukuun Jatkoa kaikille kanssakitisijöille :h:
Toivoo

Stadinarska
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:
MrM kirjoitti:Se, että selvittää kultivoituneelle kitinäyleisölle asioita jotka kuuluvat ala-asteella opittuun yleissivistykseen -- ja sillä tavalla ikäänkuin hieman puolihuolimattomasti aliarvioi yleisönsä -- saattaa käynnistää vastaanottajan synapseissa tunnereaktioita huvittuneisuuden, epäuskon ja myötähäpeän välimaastossa, joka sitten purkautuu herkästi sarkastiseen viittaan puettuna palautteena.
Ja höpöhöpö.

Kaksi retkeilijää saapuu vuoren juurelle. He huomaavat kyltin, jossa on teksti imperatiivimuodossa:
En ymmärtänyt, voisitko selittää?
-Hit it.
Homeboy65
Kitisijä

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
MrM kirjoitti:Se, että selvittää kultivoituneelle kitinäyleisölle asioita jotka kuuluvat ala-asteella opittuun yleissivistykseen -- ja sillä tavalla ikäänkuin hieman puolihuolimattomasti aliarvioi yleisönsä -- saattaa käynnistää vastaanottajan synapseissa tunnereaktioita huvittuneisuuden, epäuskon ja myötähäpeän välimaastossa, joka sitten purkautuu herkästi sarkastiseen viittaan puettuna palautteena.
Ja höpöhöpö.

En ymmärtänyt, voisitko selittää?
Uskon, että faktisesti ymmärsit, mutta:

Rolling Stones= yhtye
rolling stones= vierivät kivet
watch= katsoa, pitää silmällä, tarkata, valvoa
imperatiivi= käskymuoto
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »