Kuulostaa hyvältä!Exsat kirjoitti:Joo, mun toivomuslista oli:
-ei paljoa ulkona (ainakaan jos on kylmä)
-mahdollisuus päästä raketteja karkuun sisätiloihin
-ei mitään baarijonottelua
Kaikki muu kelpaa!
Tuokin kuullostais mukavalta. Meillä kyllä siskolla ois vähän lähempänä samanmoiset illanvietot isossa talossa saunoineen (siellä on kyllä lapsia ja isovanhempiakin ehkä..Pikku-Akka kirjoitti:Joo, en tuu ouluun. Pelekään polllisia ja kotona on kiva möllöttää takkatulen loimutessa. Tulukaa te meille. Baariin ei tarvii jonottaa ja sisällä saa olla vaikka koko illan.
Oulun oma BigBrother?Exsat kirjoitti:vähän olis ihana joku talojuttu!
Jep, meistä ei sitten kuulu kolmeen kuukauteen mitään... Ja kun tullaan pois talosta, kaikille on perustettu omat fanisivutPatz kirjoitti:Oulun oma BigBrother?Exsat kirjoitti:vähän olis ihana joku talojuttu!
Joo.bedlam kirjoitti:Kyllä mä joihinkin kotibileisiin mielelläni tulen ilmapiiriä saastuttamaan, mutta baarijonottelu tai torinrannassa verorahojen ilmaan posauttelun ihaileminen ei kyllä nappaa. Sitäpaitsi, uudenvuodenaattona on jostain syystä aina 30 astetta pakkasta.
Good girl!! Sain rauhan sielulleniGeorgina kirjoitti:No niin ia, sait houkuteltua mokoma. Pistän sit galleriaan hyviä kuvia kans
Elikkäs tottakai olette kaikki tervetulleita luokseni tuhoamaan viinivarastoja. Mielelläni tulen kyllä itse ia:lle koska mua verorahojen ilmaan ammuskelu kiinnostaa. Ja baariin voisin mennä kaljuja bongaan
Kiitti kiitti, mutta nyt ei enää voi perua mitä on jo luvannu. Kotona pysytään ja tukka sekasin.Georgina kirjoitti: Elikkäs tottakai olette kaikki tervetulleita luokseni tuhoamaan viinivarastoja. Mielelläni tulen kyllä itse ia:lle koska mua verorahojen ilmaan ammuskelu kiinnostaa. Ja baariin voisin mennä kaljuja bongaan
Tottahan toki!! Kiva juttu.Exsat kirjoitti:Mä meen töihin vasta klo 23, joten voisin tulla poikkeamaan matkalla vaikka jonkun limsapullon kera.