Joko on kirje Joulupukille lähetetty? Mitä toivoit? Kaikkihan me tietysti toivotaan maailmanrauhaa, ilmastonmuutoksen pysähtymistä ja nälänhädän poistumista, mutta jos nyt ollaan kerrankin ihan vaan itsekkäitä.
Omalla listalla ainakin:
Must have!
Tabletille uusi koti:
Viimeksi muokannut Vesper, 21.11.2012 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ei oikein ole noita toiveita, mutta tietenkin aina jotain pientä olis kiva saada (sen verran "pientä", etten kuitenkaan tuu saamaan, ennenkuin itse ostan)...
taikka:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Lisäksi toivoisin uutta työpaikkaa tai projektia sekä ensi kesälle valmistujaisjuhlia!
Nämä ois kans kivat
Mut ne ois extraplussaa jo! Jospa sais tuommoset 9cm koroilla eli Pfeiffer-mallin tuona harmaana niin olisin ylen onnellinen! Mut extraplussaa, no need!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mä toivoin, että saisin olla joulun duunissa ja kotona ihan itekseni koirien kanssa after. Samaten toivoin, ettei kukaan osta mulle mitään, kun en itekään meinaa ostaa kelleen mitään.
Haluaisin niiiin paljon lisää niitä happamansokeroituja viinikumeja! Luulisi että yksi 800g olisi riittänyt mutta ei. Ja toiseksi aattoillan perheen kesken kotona, perhe tässä tapauksessa ei tarkoita miehenpuoleista sukua.
Eiköhän tuo ole sama kuin muutamana edellisenäkin jouluna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.