Minulle saatana! Haluan edes yhden hyvän ja käytännöllisen joululahjan!AarneAnkka kirjoitti:Paremman grillin sen hankalasti puhdistettavan tilalle.Lämpimät kiitokset pukille!
(lahjoitetaan jonkin verran käytetty OBH Nordica QuickGrill)

Minulle saatana! Haluan edes yhden hyvän ja käytännöllisen joululahjan!AarneAnkka kirjoitti:Paremman grillin sen hankalasti puhdistettavan tilalle.Lämpimät kiitokset pukille!
Ool rait, saat sen mukaasi uudenvuodenbileissä. Saahan se hyvän kodin?Herra Manala kirjoitti:Minulle saatana! Haluan edes yhden hyvän ja käytännöllisen joululahjan!AarneAnkka kirjoitti:Paremman grillin sen hankalasti puhdistettavan tilalle.Lämpimät kiitokset pukille!
No on noita varmaan minua tumpelompiakin ruoanlaittoihmisiä olemassa. Hyvän lepokodin se saa. En minä parilaa niin hirveän useasti tarvitse, varsinkin jos se on hankala puhdistaa. :-p Mutta olisi sellainen ihan hyvä olla olemassa. Pari kertaa sen puute on jäänyt harmittamaan. Joissakin ruuanlaittojutuissa parila kun kuitenkin on korvaamaton.AarneAnkka kirjoitti:Saahan se hyvän kodin?(eli jos heität sen jossain vaiheessa seinään, kierrätäthän sen asiaankuuluvasti)
Juuri näin meilläkin!Geetzu kirjoitti: Muksu sai ihan liikaa, tuijottaessani nyt tuota vaate- ja leluvuorta teen julkisen päätöksen, etten osta hänelle mitään muuta kuin pakollisia juttuja tulevana vuonna. Näköjään suku ja ystävät hoitavat kyllä lahjamuodossa piltin tyytyväisenä pitämisen.
Ei näköjään. Pukki toi kirjan Viiden vuoden yksinäisyys, kirjoittajana Sauli Niinistö.ninnithequeen kirjoitti:Eli onkos täällä ollut kilttejä lapsia?
Kalju sellainen?Patz kirjoitti:ihQ pukki oli
Pah! Kammottava parta ja hattu päässä, eikä pyytänyt edes polvelle!Mojo kirjoitti:Kalju sellainen?Patz kirjoitti:ihQ pukki oli
ÄLÄ eroa, vaikka voisin sinulle vitosella virkata patalapun. Musta tulis hyvä äiti ja miksei isäkin? Osaan Virkata, neuloa, ommella, jne. miksi pidinkään kodinkonetta niin monta vuotta?Herra Manala kirjoitti:
Viinin maistelu onkin hiukka kevettä hommaa, suosittelen viskin maistelua!Edith kirjoitti:
Perkele. Perutaan. Ei siitä mitään tule. Minulla on joku vakava tunnevamma.ElanorRaven kirjoitti:Kohtalo paiskasi tässä joulun alla erään Miehen tielleni