Enkös minä sanonu!Suvinen kirjoitti:Kyllä keski-suomen pohjoisin osa on jossain pihtiputaan perukoilla, ja siitäkin on Ouluun vielä parisataa kilsaa suoraan ylöspäin.annepa kirjoitti:No kyllähän etelän ihmeitten mielestä Oulu on Pohjois-Suomea. Minusta se on ihan selkeästi Keski-Suomea. Tästä kuitenkin nykäskyläläiset suuttuvat, en siksi ala vääntämään.
Joku jouluhässäkkä
-
- Kitisijä
Re: Joku jouluhässäkkä
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Tulisinkohan minäkin miittiin! Kai se on sentään Stadissa tai lähellä? "Voiko" Kitinän miiteissä olla selvinpäin, minä kun en oleannepa kirjoitti:Enkös minä sanonu!Suvinen kirjoitti:Kyllä keski-suomen pohjoisin osa on jossain pihtiputaan perukoilla, ja siitäkin on Ouluun vielä parisataa kilsaa suoraan ylöspäin.annepa kirjoitti:No kyllähän etelän ihmeitten mielestä Oulu on Pohjois-Suomea. Minusta se on ihan selkeästi Keski-Suomea. Tästä kuitenkin nykäskyläläiset suuttuvat, en siksi ala vääntämään.
ollenkaan juurikaan "alkon miehiä"? Tai voisin ottaa toki pari pikku lasillista vaikka mitä seuraksi, mut se jäis siihen.
Vai onko miiteissänne aina tarkoitus ottaa kunnon perskännit?
SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
-
- Kitisijä
Hienosti luit lainaamasi tekstiä, tapu tapu.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Hei vaan MrM !MrM kirjoitti:Hienosti luit lainaamasi tekstiä, tapu tapu.
Mikäs on herran (Mr) tehnyt vaihtamaan omaa nimimerkkiään? Tai vaihteluhan tok virkistää, ihan hyvä lyhennehän tuo sinun on.
Oliko tämä kommenttisi minulle siis? Oletan että oli.
Luin tämän koko miittiketjun varmistaakseni oliko paikka miitille jo sovittu. Eihän sitä paikkaa ole sovittu. Spekuloidaan vaan Oulun tai keskisuomen mahdollisuudella.
Siksi laitoin oletuksen, että miitti ehkä olisi pääkaupunkiseudulla!
SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
-
- Kitisijä
MISSÄ TAVATAAN? Oulussa vai Espoossa? Keuruulla, Keravalla vai Kuussa?
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitinän uhri
No, minä ainakin painun (ilman lapsia ja miestä) Hiiteen 14.12. klo. 18:00. Mukaan saa tulla, kunhan ei ole Homeboy tai Niba. Ilmoittautumalla ennen 12.12. varmistaa itselleen istumapaikan, teen silloin pöytävarauksen nimellä "kitinä".
-
- Kitisijä
PRKL club on noin muuten kyllä meikän lempimesta, Hiidessä olen safkannut pari kertaa. Kaippa ne valmistaa niitä PRKL-burgereitakin, vaikken semmoista tuossa listalla nähnyt. Ne on hyvää sapuskaa kun on alkamassa soppakuurille.
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitisijä
Mitäs sinulla on Homeboyta ja Nibaa vastaan?prosessi kirjoitti:No, minä ainakin painun (ilman lapsia ja miestä) Hiiteen 14.12. klo. 18:00. Mukaan saa tulla, kunhan ei ole Homeboy tai Niba. Ilmoittautumalla ennen 12.12. varmistaa itselleen istumapaikan, teen silloin pöytävarauksen nimellä "kitinä".
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitinän uhri
Tarkoittaako tämä sitä, että saan ainakin Dumarin seurakseni? Olin jo varautunut ottamaan mukaan yhdeksän mielikuvitusystävää, sillä päädyin varmuuden vuoksi (onhan nyt sentään pikkujoulusesonki) varaamaan jo eilen kymmenen hengen pöydän.
Homeboy:lta en toki voi kieltää oman pöydän varaamista samaan paikkaan, mutta minun varaamassani pöydässä ei istu kukaan sellainen, jonka käytöstapoihin en uskalla luottaa. Tämän palstan sisältä tällaisia henkilöitä löytyy tasan kaksi: Homeboy ja Niba.
Homeboy:lta en toki voi kieltää oman pöydän varaamista samaan paikkaan, mutta minun varaamassani pöydässä ei istu kukaan sellainen, jonka käytöstapoihin en uskalla luottaa. Tämän palstan sisältä tällaisia henkilöitä löytyy tasan kaksi: Homeboy ja Niba.
-
- Kitisijä
Hiiden safkat ovat olleet niin onnistuneita, että saapunen paikalle jos työtilanne sallii.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
En ollut tarkoittanut sitä minkäänlaiseksi vastaukseksi ilmoitukseesi, mutta heti kirjoittamisen jälkeen aloin miettimään asiaa Voihan perkele. Tuskinpa tulen, mutta ilmoitan siitä tähän ketjuun viimeistään ke klo 15 mennessä jos olen tulossa.prosessi kirjoitti:Tarkoittaako tämä sitä, että saan ainakin Dumarin seurakseni?
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitisijä
Öh, olenko käyttäytynyt Kitinä-miiteissä joskus jotenkin huonosti?prosessi kirjoitti:
En ainakaan tahallani.
-
- Kitisijä
Tahaton komiikka. Parasta.Homeboy65 kirjoitti:Öh, olenko käyttäytynyt Kitinä-miiteissä joskus jotenkin huonosti?
En ainakaan tahallani.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
Saisiko vähän tarkennusta? Ei mitään ylimalkaista.MrM kirjoitti:Tahaton komiikka. Parasta.Homeboy65 kirjoitti:Öh, olenko käyttäytynyt Kitinä-miiteissä joskus jotenkin huonosti?
En ainakaan tahallani.
-
- Kitinän uhri
No niin. Tämän ketjun kontribuutio näyttää sellaiselta, että ilmeisesti kyseessä on sitten kahdenkeskinen illallinen Bluntlyn kanssa. En ehkä kehtaa kertoa miehelleni, eikä Bluntly ehkä kehtaa tulla paikalle. Pidän silti pöydän varattuna myös mielikuvitusystäville. Tervetuloa!
-
- Kitisijä
Voithan sä kutsua homeboyn käyttäytymään hyvin, niin mielikuvitusystävätkään eivät kehtaa enää paikalle.prosessi kirjoitti:No niin. Tämän ketjun kontribuutio näyttää sellaiselta, että ilmeisesti kyseessä on sitten kahdenkeskinen illallinen Bluntlyn kanssa. En ehkä kehtaa kertoa miehelleni, eikä Bluntly ehkä kehtaa tulla paikalle. Pidän silti pöydän varattuna myös mielikuvitusystäville. Tervetuloa!
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Mä oon edelleen fifty-sixty. Jotain menoa tuol Mairella oli taas, mut jos aika antaa periksi ja yks toinen jutska, niin ehkä sit juu.
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitinän uhri
Voisin, jos uskoisin että se osaa. Valitettavasti uskoni ei ole niin vahva.So Hard kirjoitti:Voithan sä kutsua homeboyn käyttäytymään hyvin, niin mielikuvitusystävätkään eivät kehtaa enää paikalle.prosessi kirjoitti:No niin. Tämän ketjun kontribuutio näyttää sellaiselta, että ilmeisesti kyseessä on sitten kahdenkeskinen illallinen Bluntlyn kanssa. En ehkä kehtaa kertoa miehelleni, eikä Bluntly ehkä kehtaa tulla paikalle. Pidän silti pöydän varattuna myös mielikuvitusystäville. Tervetuloa!
Mutta on tämä palsta kyllä kummasti keskiäkäistynyt, kaikki omiin viiteryhmiinsä. Luulisi, että kun täällä kuitenkin on kiinnostusta kommunikoida, kommunikaation harjoittaminen samojen tahojen kanssa palstan ulkopuolella ei olisi niin vaikeaa. En minäkään ehkä odota tuolta ravintola-aterialta yhtä paljon kuin esim. viikkoa myöhemmin olevilta maailmanlopun bileiltä, mutta ei oman mukavuusalueen ulkopuolelle siirtyminen koskaan ole hukkaan heitettyä aikaa.
-
- Kitisijä
^Omalta kohdaltani voin todeta, että useampaan kertaan olen miettinyt että olisi mukavaa tulla tapaamisiin. Kuitenkin täältä on vaikeaa tulla sinne "vain" syömään tms, varsinkin arkisin, mutta myös viikonloppuisinkin. Riippuen toki aina siitä, onko muksu isällään vai minulla.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitinän uhri
Hyvä homma. Illallinen kahden miehen seurassa on aina viattomampaa kuin yhden.Dumiz kirjoitti:Mä oon edelleen fifty-sixty. Jotain menoa tuol Mairella oli taas, mut jos aika antaa periksi ja yks toinen jutska, niin ehkä sit juu.
-
- Kitisijä
Kertoisitko milloin olen jossain Kitinä-miitissä käyttäytynyt jotenkin huonosti? Siis missä, milloin ja miten? Mä kun en sellaista todellakaan muista.prosessi kirjoitti:Voisin, jos uskoisin että se osaa. Valitettavasti uskoni ei ole niin vahva.So Hard kirjoitti:
Voithan sä kutsua homeboyn käyttäytymään hyvin, niin mielikuvitusystävätkään eivät kehtaa enää paikalle.
-
- Kitisijä
^Huolehdit hygieniastasi lähinnä paskomalla housuusi ja baarikulttuurisi on "röpöttämistä". Harmillinen homma, vitsejäsi olisi muutoin hauska kuulla ihan livenäkin.
-
- Kitisijä
Eikö baarikulttuurin pidäkin olla röpöttämistä?
-
- Kitisijä
En minä ainkaan tahallani paskanna housuihini. Saatana.