MrM kirjoitti:
Saavut paikalle yleensä umpijurrissa ja räkä poskella, puhuttelet kanssaihmisiä epäkohteliaasti, sammuilet pöytiin vaarantaen koko pöytäseurueen paikallaolo-oikeuden anniskeluravintolassa. Ja voisit sä ihan rehellisesti sanottuna suihkussakin käydä ja vähän deodoranttia sihauttaa ennen julkisia esiintymisiä. Haiset jätkä paskalle.
Tosin tää nyt on mun kokemukseni ainoastaan kahdesta eri miitistä, joista toinen oli aiemmat pikkujoulubileet, ja toisen miitin teemaa en muista, mutta 2/2 on kuitenkin 130%.
Eli teet yleistyksiä kahden tapaamisen perusteella.
Ja ainakin osittain kirjoitat paskaa. Se nyt ensiksi on täyttä höpöhöpöä, että "puhuttelet kanssaihmisiä epäkohteliaasti". Väitän olevani eksplisiittisesti sellainen henkilö joka pyrkii aina olemaan kohtelias ja ottamaan kanssaihmisten tunteet huomioon. Tähän on toisaalta aivan "itsekkäät" syyt: Niin metsä vastaa jne.
Muistan nuo miitit aika hyvin:
1) Alkusyksy 2004. Joku rafla keskustassa, lähellä Lasipalatsia. Saavuin paikalle kyllä aika reippaasti pohjia ottaneena mutta en ainakaan puhutellut muita epäkohteliaasti. Päinvastoin ja siksi nuo henkilöit joiden kanssa juttelin (tosin lyhyen aikaa) suhtautuivat minuun oikein mukavasti ja ystävällisesti. Sen muistan hyvin.
2) Pikkujoulut loppuvuodesta 2004. Koko rafla oli varattu "meidän jengille". Tulin paikalle taas kyllä reilusti pohjia ottaneena mutta siitä ei faktisesti aiheutunut haittaa kenellekään, ei itsellenikään. Viivyin vain vähän aikaa koska en oikein viihtynyt. Join yhden tuopin kaikessa rauhassa.
Tapasin sinut. Meillä oli - molemmin puolin - aivan kohtelias ja korrekti, tosin lyhyt sananvaihto. Tervehdit ja minä kysyin oletko SikaMika. Sinä kerroit olevasi Manala. Siinä se. En ymmärrä mitä helvetin "epäkohteliasta" minun puheissani muka oli.
Sitten tuo hajuongelma. Minähän faktisesti aina ennen tuollaisia tapaamisia käyn suihkussa ja vaihdan puhtaat vaatteet.
Deudoranttia en tosin käytä. Niin että taas en ymmärrä...