Ähkypuhkupääkipee.
Onneks joulu on vain kerran vuodessa. Meil oli oikeesti ihan surkee joulupukkikin. Typerät partiolaiset .
Taidanpa ostaa alesta pukinkoltut oottamaan ensjoulua; säästää rahaa ja saa enempi vastinetta, jos ei muuta .
Kersa ei meillä piittaa tonttuilla, se on mieluummin spideeermään. HAHA, tuli muuten todistettua tänään .
Hähää, arvatkaa kuka hipsi aamulla tytön huoneeseen ja sisusti tyttären nukkekodin
Kunhan neiti tuossa heräilee, niin tavarat saavat kyllä kyytiä, arvaan ma.
Kauhia sotku täällä on, mutta en ota ressiä enkä tänään juur siivoile. Vielä saa levätä
Rauhallinen mukava aatto vietetty vanhuksien luona ja siskoakin tuli nähtyä pitkästä aikaa. Kaikki meni vanhan kaavan mukaan, hyvää ruokaa paljon ja lahjoja, jotka olivat toiveiden mukaisia.
Tänään tuli nukuttua tosi pitkään ja nyt taidan lähteä hevostalllille moikkamaan hepsujani oikein pitkän kaavan mukaan ja liikuttaa kaikki. Ihanaa, kun kerrankin ei ole kiire mihinkään...
Puuuulkkamäkijaaaaaaaatkoooooot!!! Ja vitut täällä Haagassa ole mitään mäkiä. Meinattiin kuuden aikaan aamulla lähteä paloheinään, naiset oli eri mieltä, tylsimykset. Ja kuka mua on purrut oikeesta haukasta??!!
Mutsi soitti äsken ja heräsin, pitäs muka mennä sinne syömään joulusafkaa, kiinnostaa ihan vitusti.
Dumari kirjoitti:
Mutsi soitti äsken ja heräsin, pitäs muka mennä sinne syömään joulusafkaa, kiinnostaa ihan vitusti.
Mä olen kiskonut luultavasti ainakin kilon kinkkua ja vielä pitäis kohta mennä joulupöytään. Ei vittu, kyllä huomenna täytyy saada jo jotain muuta ruokaa.
Kunhan saan kammettua itseni suihkuun niin voisi harkita sinne äiskälle menemistä kun saisi sapuskaa niin paljon pupellettua ku ruho vaan antaa myöten. Vituttaa vaan kun sinne kävelee suunnilleen tunnin.
Olo on onneksi parantunut eikä päätäkään särje enää.
Hippasen erilainen joulu
Aattona navetanrakennusta aamusta kello kolmeen. Illalla toki normisettiä, mahtavaa sapuskaa, joulupukin vierailu, hirveä hermoshow lasten toimesta jne jne...
Tänään meni aamupäivä siirtäessä 50 lammasta uuteen navettaan, kunnes lähdin kotiopäin.
Nyt rauhassa glögiä, hellaan tulta ja iisistiottoa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mun vatsa on vieläkin niin kipeä eilisen syömisistä, että päätin aloittaa uuden terveellisen elämän. Juhlistan sitä lähtemällä tänään Onnelaan, sen olis parasta olla auki myös..
Himassa. En tahtoisi olla kiittämätön penska, mutta nyt vasta alkaa todellinen rauha ja joulu. On vaan äidin siskon perheestä aina kyllä osittaisenakin rasitetta. (Monologin tästä aiheesta saa tavattaessa pyytämällä, mutta se ei helpolla pääty tai edes keskeydy, joten en suosittele.)