Bluntly kirjoitti:Firma antoi joululahjaksi kynttilän, takkasytyttimen ja ötökännäköisen palovaroittimen. Jippii.
Me saatiin pipot joku 6 vuotta sitten. Samoihin aikoihin saatiin myös joku Helsingin satamat-DVD:kin. Sitten Grimaldi osti pytingin ja nyt ei saada edes lumia pois satamasta...
Bluntly kirjoitti:Firma antoi joululahjaksi kynttilän, takkasytyttimen ja ötökännäköisen palovaroittimen. Jippii.
Me saatiin pipot joku 6 vuotta sitten. Samoihin aikoihin saatiin myös joku Helsingin satamat-DVD:kin. Sitten Grimaldi osti pytingin ja nyt ei saada edes lumia pois satamasta...
Mä sain kertakäyttömukeista kierrättämällä duunatun termoskahvimukin ja piparin!
Kuvittelin että vanhojen lastenvaunujen myynti halvalla olisi helppo nakki. Voi kiristys kuinka väärässä olinkaan kun kotimammat vaativat speksiä ja dataa ihan urakalla.
Helpommalla pääsisi kun veisi kaatopaikalle koko vehkeet.
Me saatiin tänä vuonna isot kassilliset erilaisia Italialaisia luomuruokia, kuten pastoja, öljyjä, oliiveja, pestoa, erilaisia tomaattikastikkeita ja mitä niitä nyt oli. Lisäksi tuli Tommy Hilfigerin angoraiset ylipolvensukat ja pullo kohtuullista punkkua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriDaavid kirjoitti:
Mitäs jos löisit kaiken käteiseksi ja lähtisit rahasalkkujen kanssa jonnekin?
Tästähän saisi elokuvan. Mutta miten se päättyisi?
Kuten Leaving Las Vegas, mutta ilman Elisabeth Shue'ia
Voishan siinä olla sellainenkin loppu, jossa Gattis lopuksi katselisi Sui-hingin kanssa käsi kädessä auringonlaskua oman kodin patiolla lasten leikkiessä taustalla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Minä ja suuret sanani. Eilen eräät naisihmiset kitisivät piparkakkutalon tekemisen vaikeudesta johon tietysti sanoin tekeväni helpolla yhden version. No tänäänhän se on edessä.
NuoriDaavid kirjoitti:
Voishan siinä olla sellainenkin loppu, jossa Gattis lopuksi katselisi Sui-hingin kanssa käsi kädessä auringonlaskua oman kodin patiolla lasten leikkiessä taustalla.
Edes Tolkien ei pystyisi kirjoittamaan tuollaista satua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Roba loppui. Onko elämää tämän jälkeen?
Siis vittu mikä moka, likka ampuu yhden laukauksen ja luisti takana.... ÄRSYTTÄÄ moiset mokat. Mutta joo, tuli väijyttyä joka jakso ja dikkasin sarjasta, menee ostoon jos tulee DVD/BR boxi.
Setäännyin, outo olo oli pitää tenavaa sylissä. Niin pieni ja söpö, kai mulla sitten on sydän
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society