Mitä Pukki toi?
Re: Mitä Pukki toi?
No mitä luulisitte mitä tämän niminen henkilö voi saada lahjaksi?
Jättikokoisen kellon, tietteeenkin! (Tositarina.)
Jättikokoisen kellon, tietteeenkin! (Tositarina.)
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Mä sain Ranuan Kummit -dvd:n, Kumman Kaa vol. 2 -dvd:n, Kummeli-dvd:n, kissanpennun hoito-oppaan, Vanamo-rannekorun, Lancômen Hypnôse-hajuveden ja suklaarasian. Eiköhän ne olleet siinä. Aiemmin sain jo neljän litran kattilan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kätevän ihmisen lahjasatsinki: työväline ja juttu jonka sillä voi mäsäyttää kugelseiksi! Ette olekaan tahmanäppi!Ann kirjoitti:Vasara und Mozart-Kugel
Hääh!? millainen tämä on? Mistä saa?Exsat kirjoitti: -pacman tv-pelin
Tai eAvioliitto?ElanorRaven kirjoitti:Perkele. Perutaan. Ei siitä mitään tule. Minulla on joku vakava tunnevamma.ElanorRaven kirjoitti:Kohtalo paiskasi tässä joulun alla erään Miehen tielleni

Itse sain Synttäri/joululahjaksi Samaelin "Since the Creation..." boxin joka sisältää viisi ensimmäistä Samaelin täyspitkää, sekä molemmat EP:t todella upeina kuvavinyyleinä (EP:t ovat yhdellä vinyylillä). Paketti on rajoitettu kahteentuhanteen kappaleeseen ja on kaikenlisäksi numeroitu (oma on #0531). Tokihan mukana tuli vielä Lyricsbooklet.
Sekä Rotting Christin "Khronos" albumin kuvavinyylinä.
Happyhappy

-
- Kitisijä
Ballbreaker.HellBell kirjoitti:Ette olekaan tahmanäppi!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aivan! Voi anteeksi, meinasin eksyä petoksen poluille! Pyydän mitä syvimmin anteeksi, oi rakas eAviomieheni. Koska ostetaan eOmakotitalo ja hankitaan ihan ikioma eKersa?Starflare kirjoitti:Tai eAvioliitto?ElanorRaven kirjoitti:Perkele. Perutaan. Ei siitä mitään tule. Minulla on joku vakava tunnevamma.ElanorRaven kirjoitti:Kohtalo paiskasi tässä joulun alla erään Miehen tielleni![]()
Laitetaan eKersa hankintaan vaikka heti sen jälkeen kun olet eHarjannut hiukseniElanorRaven kirjoitti: Aivan! Voi anteeksi, meinasin eksyä petoksen poluille! Pyydän mitä syvimmin anteeksi, oi rakas eAviomieheni. Koska ostetaan eOmakotitalo ja hankitaan ihan ikioma eKersa?

New Year's Ball still to come..! Vasarat valmiusasemiin..Ann kirjoitti:
Ballbreaker.
Perhana, mie tuun teille joku ilta, haluun kans leikkimäänninnithequeen kirjoitti:Ja arvatkaa kuka leikkii sillä nukkekodilla salaa öisin

Vai että pitää eHiukset olla nätisti eKersoja hankittaessa... Älä turhaan näe vaivaa, sotkuun ne kumminkin menee.Starflare kirjoitti:Laitetaan eKersa hankintaan vaikka heti sen jälkeen kun olet eHarjannut hiukseniElanorRaven kirjoitti: Aivan! Voi anteeksi, meinasin eksyä petoksen poluille! Pyydän mitä syvimmin anteeksi, oi rakas eAviomieheni. Koska ostetaan eOmakotitalo ja hankitaan ihan ikioma eKersa?.

Pitäisi varmaan tehdä ihan oma eAvioliitto-thread, jossa sitten voitaisiin tapella eTiskivuoroista ja sellaisista. Ettei kaikkien muiden tarvitsisi tahtomattaan seurata meidän eParisuhdettamme.
Sellanen joystick joka laitetaan scartilla telkkariin. Siinä on pacman ja jotain avaruuspelejä ja joku rallipeli. Ääniä myöten tarkat kopiot alkuperäisistä.Starflare kirjoitti:Hääh!? millainen tämä on? Mistä saa?Exsat kirjoitti: -pacman tv-pelin

Omasta listastani unohdin huipputeknisen jääkaappi-pakastinyhdistelmän, jossa on miljoona ( siis neljä) nappulaa ja näyttö ja pakastepitsateline ja jääpala-automaatti (tai jokin) ja vaikka mitä. Tulee kotiin viikon päästä.
Jos joku haluaa meidän vanhan jääkaapin vaikka mökille tai minne vaan, niin voi tulla hakemaan.
Pukki toi mulle erään aika mieluisen miehen, joka olikin sitten ahkerassa käytössä pitkät ja muuten niin tylsät joulunpyhät..*tahtoo lisää*
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
meikkis sai:
Lämpöiset sukat, Studio Julmahuvi DVD-paketin, Iittalan Hot&Cool laseja, Shampoota ym. hiustuotetta, dödöä ja jotain after shavea, sekä yhteiseksi lahjaksi uuniastioita.
Lämpöiset sukat, Studio Julmahuvi DVD-paketin, Iittalan Hot&Cool laseja, Shampoota ym. hiustuotetta, dödöä ja jotain after shavea, sekä yhteiseksi lahjaksi uuniastioita.
Toi on muuten ihan tautisen hyvävolkkari1976 kirjoitti:meikkis sai:
Studio Julmahuvi DVD-paketin

Oli päässy itteltä unohtumaan, miten kipeitä nuo Julmahuvit oikein olikaan. Onneksi tuo pareNpi puoliskoni muisti ja hankki ko. DVD-pläjäyksen.

"Aber die Türkischen! Jeden Tag so schnell, JA!"
-die Kühe - Ratkaisijat
"Pää kylmänä, Nanook!" oli kans ihan sairaan hauska.
No mites nyt tällai ... jo päätty?ElanorRaven kirjoitti:Perkele. Perutaan. Ei siitä mitään tule. Minulla on joku vakava tunnevamma.ElanorRaven kirjoitti:Kohtalo paiskasi tässä joulun alla erään Miehen tielleni

MiehetPÄS! Mä sain jumalauta IMURIN! Hohhoijaa...Laitoin kyllä miehen itsensä samantien koeajolle, mutta kyllä vähän korpeaa silti, ettei mitään parfyymeja näkynytHerra Manala kirjoitti:Naiset eivät osaa ostaa lahjoja. Naiset ovat perseestä. Se on ero nyt.