Pöh, vastahan täs on saatu noi pakolliset kuviot suoritettuu, nyt voi aloittaa kauan odotetun oman loman! Ikävästi vaan hidastaa, et toi selkä on särki. :/
Krapulassa täristy yö sängyssä, hiestä märkänä odotin liskoja mutta niitä ei tullutkaan. Taitavat tulla tänään... Nyt on jo normikrapulainen olo, eilinen giganttinen kanuuna sai perkle jäädä viimeiseksi. Nyt alkaa tipaton aika.
Kolmas kooma-TPK! Huomenia vain.
Joulu meni ihan nopeesti, ei kerenny tehä juuri niin yhtään mitään, ja taas nyt sit jumitetaan tääl hemmetin aulassa. Tahtoo lomaa! (Tai ees kahvitauon...)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Joulu selvitetty. Positiivista tässä joulussa: Minua ei masentanut, olin melko pirteä, join hyvin vähän ja harrastin liikuntaa joka päivä. Nyt voikin sitten alkaa lukea kahteen seuraavaan tenttiin, jotka molemmat ovat tammikuussa.
Huomenia!
Joulu oli aivan ihana.Lahjoja tuli just sopiva määrä ja kaikki yhtä tarpeellisia ja haluttuja. Aattona, joulupäivänä ja eilenkin herätys oli ysin aikaan ja siitä sukuloimaan. Se siitä levosta... Tänään taas normaalia pyykkäystä, ruuanlaittoa ja illemmalla ostoksille. Ale-myynnit on ihan jees mut voi vittu sitä ihmispaljoutta..
Flunssainen tyttö nukkuu vieläkin, eikä ihme, kun se kekkuloi hereillä yli kahdentoista
Tänään jää päikkärit neidiltä väliin että päästään taas oikeeseen rytmiin...
Muakin himottais ne alennusmyynnit...Rahat vaan aika vähissä. Pari villapaitaa pitäis ostaa kun nuo vanhat alkaa ratketa jo liitoksistaan. Kesävaatteita mulla kyllä olis kaapit pullollaan...
Matilla ja Mervillä oli kiva joulu! Kuvastakin selviää että jouluun on valmistauduttu asianmukaisin harjoituksin (kummallakin naama punoittaa tiukasta treenistä!).
*haukotus*
Eilen 12:n jälkeen kotona ja yhden jälkeen petiin...
Tänään sitte pirteenä ylös ja duuniin. Hyvä kun tuli käytettyä kaikki lomat jo ennen joulunpyhiä...
Dumari kirjoitti:Matilla ja Mervillä oli kiva joulu! Kuvastakin selviää että jouluun on valmistauduttu asianmukaisin harjoituksin (kummallakin naama punoittaa tiukasta treenistä!).
nauroin aivan samaa. lisaksi otsikko 'aito perhejoulu' tuo tassa tapauksessa pakostakin mieleen kossupullon ja puukon
Dumari kirjoitti:Matilla ja Mervillä oli kiva joulu! Kuvastakin selviää että jouluun on valmistauduttu asianmukaisin harjoituksin (kummallakin naama punoittaa tiukasta treenistä!).
nauroin aivan samaa. lisaksi otsikko 'aito perhejoulu' tuo tassa tapauksessa pakostakin mieleen kossupullon ja puukon
Ehkä ne oli sammunut jo niin ajoissa, ettei puukko tai kirves ehtinyt tällä kertaa viuhua? Uutta Vuotta odotellessa
Onko Sipsi kuulolla? Käyn myöhemmin "tiedätkyllämissä", jos olet maisemissa.
Tiedän kyllä missä!
Oon kyllä valitettavasti ite niin puhki, et koti-ilta houkuttelee huomattavasti Itis-kaaosta enemmän. =(
Hmm..koodailen kyllä, jos mieleni muuttuu...
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kävinpä sitten ilmottautumassa työkkäriin työttömäks. Jopa sitä onnea kesti pari päivää. Saatanan rikkaat paskiaiset ku menevät tylsyyksissään myymään firman pois ihan huvin vuoksi
Nyt vaan oottelen uutisia uudesta pomosta/jatkosta ja samalla selailen mollin sivuja. *huoh*
No mutta, päättötodistus tuli kirjattuna kirjeenä ja kappas; ei yhtään hylättyä, joten mä valmistuin
Matkustin eilen kaverini luo. Harrastamme tällä hetkellä todellista korkeakulttuuria: nautimme halpaa punaviiniä, jammailemme ja katsomme bultti pois dvd:tä. Elämää ei sen enempää tai / vai miten se nyt meni.