KKK kirjoitti:Oliskohan se liikaa pyydetty, jos jossain välissä olisi vaikka viisi päivää semmoista mukavaa, tasaista aikaa jolloin ukko ei kärvistele masiksen mailla, työ ei vituta eikä kotona tartte tapella? Sitä odotellessa.
No kannattasko jättää se alkon kanssa lotraaminen kokonaan?
masa kirjoitti:Meillä on 11 neliön kylppäri. Siellä pitää valutella aika perkuleesti vettä että saa ilmaston trooppiseksi.
Onneksi nyt jo meni yö paremmin..
Kannattaisi pyytää astmalääkettä annettavaksi inhalaattorin kautta. Jos tehoaa, jotain sellaista on vaivana. On auttanut meillä, yskä kun on jatkunut talvella kuukausia. Ei aina viitsi odottaa kesään yskän lakkaamista.
Riemumieli kirjoitti:
Kannattaisi pyytää astmalääkettä annettavaksi inhalaattorin kautta. Jos tehoaa, jotain sellaista on vaivana. On auttanut meillä, yskä kun on jatkunut talvella kuukausia. Ei aina viitsi odottaa kesään yskän lakkaamista.
masa kirjoitti:No kannattasko jättää se alkon kanssa lotraaminen kokonaan?
Tietenkin kannattaisi noinniinku terveysvinkkelistä, mutta esimerkiksi työni ei muutu yhtään vähemmän vittumaiseksi, vaikka jättäisin viinan lisäksi lihansyönnin ja sarjakuvatkin.
KKK kirjoitti:Tietenkin kannattaisi noinniinku terveysvinkkelistä, mutta esimerkiksi työni ei muutu yhtään vähemmän vittumaiseksi, vaikka jättäisin viinan lisäksi lihansyönnin ja sarjakuvatkin.
masa kirjoitti:Meillä on 11 neliön kylppäri. Siellä pitää valutella aika perkuleesti vettä että saa ilmaston trooppiseksi.
Höyryhengitys pyyhkeen alla maljasta ajaa saman asian ja siihen veteen voi sekoittaa avaavia troppeja, kuten eukalyptystä ja sitä timjamia. Toki jos lapsi on ihan pieni niin höyryhengitys onnistunee vain niin että toinen vanhempi on hupun alla myös. Ehkä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mulla ois tähänkin nokkela sutjautus lastenhoitajasta, huiman vaimokkeesta ja sen iästä, mutta oon kettuillu huimalle niin urakalla viime ajat että jätän välistä. Onkohan mulla vähän ikkis teitä?
exPertti kirjoitti:a)Miksi uhmaikäinen lapsi juoksee kilpaa sinua karkuun kaupassa kunnes päänpaineen varoitusvalo syttyy (maltat kyllä mielesi ja et näytä sitä), mutta b)heti kun kotiin tullaan ei voidakaan olla sekuntia pois helmasta roikkumasta? Pohdin jo ulkovaatteitten pukemista, että silläkö juoksisi karkuun. Että saisi päänpaineen laskemaan.
a) Älä juokse perään, sillä se loppuu. b) Mene vessaan, ja laita ovi lukkoon, sillä se loppuu.
exPertti kirjoitti:Jäin vaan ihmettelemään näitä kahta puhumaani asiaa peräkkäisinä hivenen epäloogisen oloisina kokonaisuuksina. Turvaton paikka -> karkuun, turvallinen paikka -> kauhea hätä.
Kauppa on jännä paikka ja karkuun juokseminen hauska leikki?