Meikkis ainaki oli pienenä valjaissa. Jos on karkaavaista tyyppiä tai lievästi sanottuna utelias, kuten allekirjoittanut, on valjaat ihan hyvä ratkaisu. Oma poitsu on enemmän katsovaista kuin katuvaista sorttia.
Lapsen motoriikka kehittyy paremmin kävellessä ja valjaissa poukkoillessa kuin rattaissa könöttäen. Lapsi pystyy myös paremmin tarkkailemaan ympäristöään kävellen kuin istuen. Toki jos kyseessä on yksi viikottainen tunnin kauppareissu, ei sillä ole mitään väliä.
Tuplarattaat tai tuplavaljaat, joihin voi yhdistää vaikka naapurin Mustin Flexin
Tota Pertti, jos sulla on kaks pientä lasta mukana kaupassa, et lähtökohtaisesti voi keskittyä muuhun kuin nopeaan suoritukseen, jos ne ovat hereillä ja ei-rauhallista sorttia
Ensin iski vapaudenhuuma, jota seurasi katumus? Minkä ikäisiä nuo tenavat on? Se mikä on loogista insinöörille, ei välttämättä vielä aukea parivuotiaalle
So Hard kirjoitti:
Ei ole mitenkään tavatonta että vilkas ihmislapsi on valjaissa. .
No on se.
En ole kyllä eläissäni yhtään vielä nähnyt. Tuplarattaat otan kyllä seuraavalle reissulle ja konkeloliinoja paketin lisäavuksi.
Mä oon ollu! Siis valjaissa itse muksuna. Ja meillä testattiin likalla noita kerran, rattaissa kun oli välillä niissä. Mentiin Korkeasaareen, ni ajateltiin, et hiukan vapaammin päästään liikkuun eikä se sinkoile sit minne sattuu. Kokeilu kesti noin 10 metriä, ku likka huomas, et jos nostaa jalat ilmaan, ni saa niinku oman karusellin ku pääs sit valjaiden varassa pyöriin ympäri...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
^Mun molemmissa etunimissäni on kirjain r. Samoin nuoremmalla pikkuveljistäni. Keskimmäisellä meistä ei ole. Kuulemma nimet on valittu niin, että kun huutaa nimeä, ni särähtää, vaikutettiin tarpeeksi vilkkailta jo silloin...
~Albert Einstein
Vähän ADHD-lääkettä kehiin, niin jopas hirviöt rauhoittuvat. Kasvatus voisi auttaa myös, mutta se on kovin vaivalloista. Sähkö- tai piikkipanta niin kuin koirille joissain persevaltioissa?
^Elä ny ala... Meillä muksulla oli ton kokeilun aikaan ikää ehkä se pari vuotta. Kasvatus on ihan jees juttu, mut ei tossa iässä niitä ohjeita paljon jaksettu muistella tai aina edes kuunnella, eikä sen ikäiseltä ihan täysin voi olettaakaan. Vaikka siis todella hyvin käyttäytyvä lapsi aina on ollutkin.
~Albert Einstein
Riemumieli kirjoitti:Blokata kaikki epäsopivat (lue kaikki) panokumppanit pois kuvioista.
Panokumppani sillä jo on ja kaveri on jo tervassa ja höyhenissä pyöritelty - siis hyväksytty.
Poikkeuksellisesti nuo tanhut oli jo eilen ja en voi kuin hämmästellä millainen häppeninki vanhojentansseista on tullut. On mennyt pikkasen överiksi koko touhu suoraan sanottuna.
Riemumieli kirjoitti:Blokata kaikki epäsopivat (lue kaikki) panokumppanit pois kuvioista.
Panokumppani sillä jo on ja kaveri on jo tervassa ja höyhenissä pyöritelty - siis hyväksytty.
Poikkeuksellisesti nuo tanhut oli jo eilen ja en voi kuin hämmästellä millainen häppeninki vanhojentansseista on tullut. On mennyt pikkasen överiksi koko touhu suoraan sanottuna.
Mulla toi en edessä ensi vuonna. Kun itse kävin lukiota, niin meidän persejönsterilukiossa ei vanhojen tansseja (onneksi) ollut. Mitä tuolla tehdään vanhempana? Pitikö sun tanssia?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.