Minunkin on vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa pääfuktio.So Hard kirjoitti: Vaikea hahmottaa pääfuktiosi tälle yhteiskunnalle.

Minunkin on vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa pääfuktio.So Hard kirjoitti: Vaikea hahmottaa pääfuktiosi tälle yhteiskunnalle.
Se on jokoHomeboy65 kirjoitti:Minunkin on vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa pääfuktio.So Hard kirjoitti: Vaikea hahmottaa pääfuktiosi tälle yhteiskunnalle.
Veikkaan että a. Faktisesti tiesin että a.So Hard kirjoitti:Se on jokoHomeboy65 kirjoitti:Minunkin on vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa pääfuktio.So Hard kirjoitti: Vaikea hahmottaa pääfuktiosi tälle yhteiskunnalle.
a) pääfunktio typolla
b) halu nussia jotakuta silmämunien kautta kalloon
Valitse itse.
Homeboy65 kirjoitti:<- - - - - Petri FB:lle tiedoksi: Neil Young se jumala on.
TÄTÄ EN OSAA KOMMENTOIDA, MISTÄ OLI JUTTU...
70-luvun lopulla kokoontui "kieltäytymisrintama" (mukana mm. PFLP:n Gerge Habash) Gaddafin johdolla Libyassa. Vastustivat Israelin ja Egyptin lähentymistä. Myös Homie on kieltäytynyt viinaksista toista viikkoa, mutta huomenna vedän naamat. Voisi käydä Lemonissakin.![]()
![]()
Siellä on karaokekin nykyään.
MISTÄ IHMEESTÄ TUOLLAISTA HABASHJUTTUA TIEDÄT. LUETKO TUOTA? YLLÄTYN NOISTA POLIITTISISTA ASIOISTA JOITA KYNÄILET, AINA. JOKIN ASIOISTASI EI KUULU AINA JOUKKOON. EN OSAA KERTOA MITÄ TARKOITAN... TOKI OIKEIN VÄRIKÄS ALKUJUTTU... OIKEIN HIENO!!
Vitsi:
- Homeboy. Miten joit itsesi noin känniin?
- Jouduin huonoon seuraan. Minulla oli pullo viinaa eivätkä muut juoneet yhtään.![]()
TÄMÄ ITSE ASIASSA TAISI OLLA PARHAIMPIA JUTTUJA. AIKA MONIMUOTOINEN VITSI, EIKÄ VAADI SELITYKSIÄ!!!
Levyostoksia: Rolling Stones: Undercover
JAKSATKO KUUNNELLA MYÖS, AINA IHMETTELEN OSTOKSIASI!
"Jos tuo yhtye tulee koskaan menestymään, se tulee tapahtumaan ilman tuota solistia, jolla on huulet kuin autonrenkaat."![]()
(Who said that? - Latojan huomautus)
AI JOKU ON SANONUT NÄIN!!! AIKA MAHTAVA JUTTU. KUKA ON SANONUT, MINÄ EN TIEDÄ? OLISIKO JOHN LENNON. HÄNHÄN OLI RÄÄVÄSUU, MUTTA EI SILTI VOI OLLA SAMANAJAN KOLLEGANA... JOKU TUOTTAJA SE ON?
Homeboy
(...) laardiperse
Naiset on aika epätoivosia jo? Taitaa olla valikoimissa vaan Homeliteboy ja pari nekkua?Homeboy65 kirjoitti:Vastauksia Arskalle: George Habash (1926 - 2008) oli PFLP:n (osa PLO:ta) johtaja. PFLP syyllistyi mm. lentokonekaappauksiin.
En tiedä tuon siteerauksen sanojaa, luin sen Jake Nymanin Rocktieto 3:sta.
Kaksi päivää röpöttämistä nyt, taidan pitää taas nenänvalkaisukautta...![]()
Minulla on treffit tänään. Naisen kanssa.
Homeboy
loverboy
Se eukko on todella 55 ja sinkku. En tiedä onko eronnut...Niba kirjoitti:Naiset on aika epätoivosia jo? Taitaa olla valikoimissa vaan Homeliteboy ja pari nekkua?Homeboy65 kirjoitti:Vastauksia Arskalle: George Habash (1926 - 2008) oli PFLP:n (osa PLO:ta) johtaja. PFLP syyllistyi mm. lentokonekaappauksiin.
En tiedä tuon siteerauksen sanojaa, luin sen Jake Nymanin Rocktieto 3:sta.
Kaksi päivää röpöttämistä nyt, taidan pitää taas nenänvalkaisukautta...![]()
Minulla on treffit tänään. Naisen kanssa.
Homeboy
loverboy
Ainakin jos on 55 eronnut sinkku..
Sleazoid kirjoitti:
Ja yllättyneitä olivat...?Homeboy65 kirjoitti:Treffit (ks. edeltä) pieleen. Eukko totesi kättelyssä että "Kyllä tämä oli tässä.", käänsi selkänsä ja meni pois...
Ei kai kukaan.Vesper kirjoitti:Ja yllättyneitä olivat...?Homeboy65 kirjoitti:Treffit (ks. edeltä) pieleen. Eukko totesi kättelyssä että "Kyllä tämä oli tässä.", käänsi selkänsä ja meni pois...