Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hans Jörgen
Kitisijä

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Homopoika vääntää taas vitsiä punttiin, siistiiii.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No niin...

Tervehdys taas kaikille!

JA KIITOS KAIKILLE STADINARSKAN SANOMIIN KIRJOITTANEILLE JA KUVIA, PAIKKA PAHANHAJUISIA OVAT OLLEETKIN, LÄHETTÄNEILLE.

Toki Kitinässä on nyt ollut hiljaisempaa, mutta ei se varmaan Kitinää lopeta.

Minulla itsellänikin on ollut menoa siksimäärin, etten aina edes blogiani muista, mutta nythän taas muistan.

Pyydän anteeksi poissaoloani Sanomistani, mutta se osoittaa vaan luottamusta toimittajiini.

Sain tuossa aika inhottavia läjiä taas sanomiini, vaikka olin nimenomaa pyöränyt tämän uuden p-trendin ja toivonut siirtoa jälleen "puhtaille kirjoituksille".

TOTTA kai itsekin suorastaan vanhaa vertausta käyttäen kaivoin verta nenästäni kun puhun tuosta jätteestä, mutta mutta. Kun toimiusjohtaja tai kuka tahansa määrääj, kuten minä tällä palstallani olen, haluaa hakea uutta ja haistella uusia trendejä. Mutta tuo sinänsä inhottava housuunpaskominen oli todella nopeasti ohimenevä muoti, onneksi kaikille!

En oikeastaan saisi sanoa Sleamanaksi Sleadoizia, koska en sataprosenttisen varmasti ollenkaan tiedä kuka tutumpi Kitinän jäsen tämän Sleadoiz-nimimerkin takana on. Varmaa on, että se on sivunikki. Olen vain pätellyt, että se olisi Manala, mutta pyydän anteeksi epäilyjä. Niitä ei kukaan saisi esittää, ei aputoimittajaharjoittelija enkä mnä koko Sanomien johtajana.

Eli anteeksipyyntö Manalle epäilyistä. Hänen kommenttinsa toki oli myös "sopiva vitsi" tähän keskustelun.

Kutsun Sleadoizia tästä lähin. Slea-nikiksi! Se on varmasti totta!

Siellä on hauska kuva Manalan elefantista, se kakka on siis Elefantin. Mutta onko Sleanikin kakka hänen omiaan ja onko So Hard laittanut kuvan koko taloyhtiönsä kakoista. Ei kai hän itse voi noin paljon kakata? Sitten Manalakin kateellisuuksissaan taisi postata omaa tuotostaan.

Pitäisi olla kuvan aihe kun en ole varma kenen kakka on ja mistä.

Mutta ihan oikein nyt on pakko siirtyä tästä jokseenkin typerästä aiheesta eteenpäin!
Kuitenkin kuten tiedämme, neutralisointia on myös tehtävä pakon edessä.

Sitten on Homepojan postauksia, mutta hän onneksi pitää nyt tiiviitä housuja...

Vesperkin jutteli Homen treffeistä...

Olen Homelle itsellekin sanonut miten helppoa on ainakn päästä eteenpäin siitä ensihetkestä, mutta muistutan vielä enemmän. Ensihetki on Homellekin helppo- hänellä on mm. muistaakseni vahva hyvä tukka ja tukevuus ei ole pahasta, mutta Stockmannin kakkoskerrokseen on mentävä!

Jatko on kaikille vaikeampaa sitten kuin ensikohtaaminen. Pitäisiköhän minun valmentaa Homea. Mutta onko härkäpää oppilas, hän?
Kiitos kovasti Homellekin toiuttajan töistä täällä. Hauskoja vitsejä

Olen joskus ehkä hiukan vihjannut, että olen hiukan tietyllä tavalla "poispilattu" joissain asioissa ja yksi selkeä asia on ruoan rakastaminen ja nimenomaa hyvännäköinen ruoka. Se vain on niin, ettei minulle maistu niin hyvin ollenkaan ruoka, jos se on syöty jostain muovikulhosta kuin ettäse olisi katettu hyvin ja herkullisesti. Itse ruokalajeista pidän monista. ne ovat aina konstailettomia ne ruokalajit, joista pidän, mutta hyvin tehty ruoka on se juttu. Puhtaista tuoreista hyvistä aineista.

Siksi, koska on pilattu ketjuani hirveillä kuvilla niin laitan nyt kuvan, joka minua kiehtoo ja joka neutraloin taas Stdinarskan Sanomat kauniimmaksi ja varsinkin paremman makuiseksi.

Olen lihan suuri ystävä- tosin myös tuoreitten vihannesten ja kalan ja niiden kanssa oikea viini tuottavat todella sen hyvän mielen ja tunnelman!

ja kuinka ollakaan, olen juuri noita teidän ruokakeskustelujanne seurannut. En kuitenkaan ole kommentoinut niihin, kun ...no en ole viitsinyt. Minulla on kuitenkin aina ollut yllätys, että täällä on myös miehiä erinomaisen hyvine mielipiteineen ja harrastuksineen ruoan "kanssa".
Esimerkiksi juuri Manala saa joskus aivan yllättävästi minullekin veden kielelle kun hän selostaa joitain ruokalajeja! Ihan totta!!

No, minä ihan yksinkertaisesti pidän sisäfilepihvistä ja vielä oikein laitettuna. Seuraava kuva tuo minulle sen kuuluisan veden kielelle.

On ihan kamalaa kun jossain "kuppiloissa" on väitetty ulkofilepihviä sisäfileeksi ja tavallista kengänpohjaa edes ulkofilepihviksi. Lihoissa on valtavasi eroja. Ihan sattumalta tämä aihe sopii tähän päivään kun puhutaan hevosenlihan myymisestä naudanlihana.

Eli tässä tämä kuva.

Etten tuntuisi taas liian "kermatakapuolelta" ja ärsyttäisi muita (niin on käynyt joskus livenäkin ja varon sitä kuin ruttoa) niin totean, että ikisuosikit "lihapullat ja perunat" ovat ihania. Ne pitää kyllä olla hyvistä aineista ja kuumia ja katettu herkullisesti. Siihen pystyy kaikki!
Ja hernekeitto sopivassa tilaisuudessa on joskus lyömätön! Mutta en ikinä kyllä ottaisi sitä pikalounaaksi jostakin säilykkeistä...

Tässä tämä toivottavasti innostusta tuova kuva ja ...

Voikaatte taas kaikki hyvi, te kivat lukijani ja lukijamme! Tuossa taannoin ihan hiukan tosiaan karkasi mopo käsistä kun halusin trendiksi tyhmää asiaa, mutta sain mopon kiinni ja nyt olemme asiallisella tiellä!

Eli terveisin ja hymyillen kaikille
:D

STADINARSKA 8)
Tj, Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Kuva
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Herkullisen näköistä lihaa. :mrgreen:

Vitsi:

- Mitä yhteistä on Jeesuksella ja nörtillä?
- Molemmat ovat pitkätukkaisia, asuvat kolmikymppisiksi kotona ja jos jotain tekevät, se on ihme. :)

Kaunis ilma taas. Helsingissä. Nimittäin. Pihtiputaan säästä en tiedä.

Päivän siteeraus:

"Motörhead kills." - Teksti Homeboyn nahkatakissa 80-luvulla.

Homeboy
grillimaustettu perunalastu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

aasi kirjoitti:Luetaanko Ylioppilaslehdessäkin Kitinää?

Hei taas kaikille kylvämään kyntäville, eikun siis kyntämään kykeneville, olikos se niin!??

Eipä nyt tartuta tuollaiseen. Tulin ihan tämän asian takia erikseen rekkautumaan tänne, siis pääsenköhän minä aiheeseen ollenkaan...

SII SE ETTÄ luetaanko Ylioppilaslehdessä Kitinää!

Tapasin eilen kundin, joka on aikalailla tuolla kaupungilla aktiivinen ja eri poliittisissakin järjestöissä ja clubeilla yms, missä nyt aktiiviset kaupunkilaiset ovat. Ja tiedättekö Kitinäläiset, mitä hän sanoi!

EN OLISI OIKEASTI KUUNAAN odottanut tällaista: Hän murjaisi minulle kahvilassa, että lukenut usein Kitinä-blogia ja kysyi minulta onko se minulle tuttu...

"Mitens tuo Stadinarska...."

Ja ilme oli härnäävä!!!!

Silloin mun mielessä pyöri filminauhaa ja miettiminen oli hurjassa pyörteessä aivoissani, mitä seuraavaksi vastaan...

Oln kerrankin sanaton! Nimittäin ulosantini on yhtä nopea joskus kuin kirjoituskin (älystä ei toki niin takeita!!)

En aluksi ollut millään tavalla ymmärtävä, mutta hän esitti muutamia "raskauttavia" juttuja ja nauroi...

Sanoi, että hän on saanut niin monet naurut täältä että halusi jo aiemmin tavata "Stadinarskan" ennenkuin hän tajusi kuka hän on!

Kysyi kuinka ihmeessä olen mennyt Kitinään kun siellä JOTKUT OVAT ihan pimeitä tyyppejä... huh (muttei yksilöinyt). Ja että nytkin saan paskaa päälleni hehhehhehhe haaaaa hoohhoo.... hirnuminen kesti vähintään minuutin....äääh.

Kerroin, että yksi mukava likka kerran ammoin sanoi, että siellä on kivaa ja City-lehden juttuja eräät jatkaa siellä... (Mustenkeli)

Hän, ystäväni, oli kerran eräälle poliitikolle maininnut epäilyksensä Stadinarskan suhteen, muttei ollut maininnut minun nimeä! Kysyin mitä ihmettä, lukeeko joku poliitikkokin mun blogiani! Joo, kuulemma suureksi iltahuviksi, hän on vasta puolivälissä blogissani...

SILLOIN MÄ TUNSIN hikikarpalon... Samaan aikaan ystävältäni tuli kehujen ryöpytys minulle ja kannustus jatkaa kun mä kuulemma olin lopettanut painostuksen jälkeen hauskemman tyylini...

Hän ei KUULEMMA ole rekkautunut tänne! NIIN, KAI PUHUIT TOTTA!!!

Sain luvan laittaa tämän jutun Sanomiini!

Mutta nyt on juttu, Kitinäystäväni ja sinä pitkäaikainen ystäväni livenä, että kuinka pystyn jatkamaan samalla rentoudella?

Ja jos...ainiin oli juttu narsistisuudesta.... kaverini joi juomansa väärään kurkkuun kun alkoi hirnumaan...

Kun tietää mut hyväntekijäluonteeksi... vaikka olenkin tarka markan mies...

Että tällaista hauskaa!
:lol:

Terveisiä oikein paljon kaikille teille. Me olimme yhtä mieltä lopuksi, että Kitinässä on paljon mielenkiintoista ja ihmiset pääosin hyvin mielenkiintoisia! Halusi välittää kiitokset kaikille niinuin minäkin!!!!!

STADIN I SUURI MUKAVA ARSKAINEN 8)
Kitinän Sanomienne TJ
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Päivän siteeraus:

"Motörhead kills." - Teksti Homeboyn nahkatakissa 80-luvulla.
Se oli niitä aikoja kun ei oltu mitään paskahousuja.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Sleazoid
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kuva
Loppuiko data & argumentit?
Diddley Bow
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sleazoid kirjoitti:pashaa
Minkä takia sä olet olemassa?
Who says you need to buy a guitar?
Sleazoid
Elämätön Kitisijä

Menes nyt siitä palstapuznuzzailemaan.
Diddley Bow
Kitisijä

Sleazoid kirjoitti:Menes nyt siitä palstapuznuzzailemaan.
Ennemminkin sitten niin, kuin että lukisin jokaisin SA:n postauksen ja sitten tulisin sitten niille ja ehkä kommentoisin. Uuh!
Sleazoid
Elämätön Kitisijä

Diddley Bow kirjoitti:
Ennemminkin sitten niin, kuin että lukisin jokaisin SA:n postauksen ja sitten tulisin sitten niille ja ehkä kommentoisin. Uuh!
Taidatkin tulla mun postauksille. Ainakin kommentoit, heh.
Diddley Bow
Kitisijä

Sleazoid kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Taidatkin tulla mun postauksille. Ainakin kommentoit, heh.
Sä SA olet niin itteäs täynnä.
Homeboy65
Kitisijä

Mitäs "pojat" kinastelevat? :kina:

Googlasin sanan "diddley bow". Vai onkin soitin eikä artisti. Live and learn.
Stadinarska
Kitisijä

Hei vaan taas!

Olen jälleen seurannut palstani toimintaa kovin murheellisin mielin.

Vaikka nimenomaa olen kieltänyt ja toivonut ja toivonut ja kieltänyt lannan ja muitten haisevien eritteiden levityksen palstallani niin eikös se vain jatku.

Nyt sivunikki Slea levitti vessansa ruskeaa lientä, joka erehdyttävästi muistuttaa veristä kakkaa. SELLAISEN ESIINTUOMINEN HYVÄÄ TARKOITTAVALLA PALSTALLANI EI OLE SOPIVAA!

Diddley Bow oikein hienosti sanoi jopa suorat sanat Slealle. Tämä oli toki mukava huomio, mutta enemmän toivoisin kaunista asiaa nyt palstalleni!

Eikö kukaan ihana tyttö voisi tuoda jotain kaunista palstalleni!

TÄSSÄ KUITENKIN PIKA-APU, joka poispyyhkii hieman tätä aikas hirveätä lemua. Kuinkas tänne kukaan mukava hieno nainen edes tulisi käymään kun haisee.

Tämän kuvan jälkeen on ihana kukkaistuoksu ja luonnollinen tunnelma.

Pankaa tosiaan kivaa nyt palstallani! Toivon :h: :mmestäni

Kaikille rauhan terveisin taas

Sanomamogulinne ja entinen Vuoden Kitinäläinen 2009

S T A D I N A R S K A

Kuva
Homeboy65
Kitisijä

Arska. Kaunis kuva.

Voisiko seuraava huippukokous olla btw jossain hampurilaispaikassa, esim. McDonaldsissa? Siellä on halpoja ja hyviä hampurilaisia. :wink:

Vitsi:

Libristi: Sidney Sheldon on maailman käännetyin kirjailija.
Myymälävaras: Jep. Minäkin olen "kääntänyt" yhden hänen kirjansa. :lol:
(Libristi: kirjakaupan myyjä. Kääntää: mm. kääntää kielestä toiseen, slangissa m. varastaa.)

Parin viikon nenänvalkaisukausi jatkuu, ensi keskiviikkona sitten "naamat." :beer:

Homeboy
syväjäädytetty kastemato
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

NO MITÄ PASKAA TAAS!

Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Hans Jörgen
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:
Vitsi:

Voisiko seuraava huippukokous olla btw jossain hampurilaispaikassa, esim. McDonaldsissa? Siellä on halpoja ja hyviä hampurilaisia. :wink:
:lol: :lol: :lol:
Homeboy65
Kitisijä

Hans Jörgen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Vitsi:

Mikäs nauratti?
Nergal
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Mielikuva sinusta istumassa paskat housussa mäkissä vetämässä euron gurmee "burgeria" ja lipittämässä päälle laimeeta kolajuomaa.

On väärin kutsua sinua ihmiseksi, et ole sitä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Hans Jörgen
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Vitsi:

Mikäs nauratti?
Hampurilainen: Hampurissa asuva ihminen. Ihminen: muut Homo Sapiens -lajin edustajat kuin Gattaca. Hampuri: kaupunki paskassa maassa eli Saksassa. Kaupunki: väestökeskittymä. Paska: lannoitteenakin toimiva erite, jota löytyy puntista. Maa: historian saatossa muodostuneiden rajojen...ei saatana, tämä vitsi olikin liian monimutkainen selitettäväksi ymmärrettävästi.
Homeboy65
Kitisijä

Nergal kirjoitti:
On väärin kutsua sinua ihmiseksi, et ole sitä.
Tämä nauratti. :lol:

Siis oikeasti nauratti, ei vain hymyilyttänyt. Pitää sinänsä paikkansa.

Sinä olet btw Kitinän totisin torvensoittaja. :wink:
Homeboy65
Kitisijä

Kertomus

Oli kesä 1980. Tuohon aikaan vielä laulajatar Hanne (1954 - 2010) oli elävien kirjoissa, keikkaili ja levytti. Kari Peitsamo astui sisään tamperelaiseen kansanravintolaan, meni tiskille, tilasi kolpakon ja siirtyi sitten Muusikoiden pöytään istumaan. Peitsamoa vastapäätä istui tuttu basisti Reino Aapasuo. Peitsamo mietti että jos sitä väläyttäisi jotain nokkelaa Reinolle ja lausui sitten: "Suomalainen kevyt musiikki yltää Hannesta Peitsamoon."
Homeboy65
Kitisijä

Faijan luo tänään. Täytyy maksaa 50 egen vippi.

Levyostoksia: Van Halen: Jump/House of pain (vinyylisingle)

Jump on mainio biisi. Kelpaa hyvin röpöttämisen soundtrackiksi. :wink:

"Teknisesti Eddie (Van Halen) on puhdas hirviö." - Mikael Wiik
(Mitä tuo hurri muka tietää? - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Mitäs mieltä olet tästä hevosenlihaskandaalista?
- Hevosenlihaa on myyty ihan sikana. :lol:

Nenänvalkaisukautta vielä keskiviikkoon 6.3. asti. :kontrolli:

Periaatepäätös: suihkuun tästä lähtien joka päivä. :suihku:

Homeboy
puhtoinen poju
Stadinarska
Kitisijä

HYVÄÄ PÄIVÄÄ tai iltaa kaikille Kitinässä taasen! :D :)

Ja mä ajattelin laittaa tähän jotain hauskaa, mutta nyt tuhlasin "kaiken Kitinäaikani" noihin muihin ketjuihin ja häpeällisesti joudun lyhentämään juttuani siinä ketjussa, johon itseasiassa olisin halunnut eniten kirjoittaa...

Muttakun nyt en ehdi enkä jaksa.

JATKAN kuitenkin taas ja seuraavalla kerralla kirjoitan pitempään!

Arskalla menee hyvin ja MIETTIKÄÄ VOISINKO TEHDÄ ARSKAN SANOMISTA entistä mielenkiintoisemman, jos kehittelisin ns. VARJOUUTISET hauskalla tavalla tietenkin!???

Homeboynkin viesteihin vastaan varmasi jatkossa ja olen iloinen että palstalleni ei ole järkivapaita p-kuvia enää ilmestynyt. ENKÄ niitä nyt tällä kiitoksellani tai huomiolla myöskään tilaa.

Jatketaan asoita hyvällä maulla ja hauskoilla purevilla jutuilla ja potkitaan tylsyydet romukoppiin!!! :P

STADIN ATOS ERKOMAINEN
Tj, Journalistimaestro
Hans Jörgen
Kitisijä

Mikä on Arskan tarkoitus?

Kuva
Homeboy65
Kitisijä

"Saksan demokraattinen tasavalta" vietti "kansallispäiväänsä" vuonna 1979. Myöhemmin illalla kokoontui Itä-Berliiniin tuhatmäärin nuorisoa jotka huusivat: "Russen raus!" eli "Ryssät hittoon!" Se oli protesti neuvostoliittolaista sotaväkeä vastaan.

En lähde hittoon. Sen sijaan lähden huomenna röpöttämään. Parin viikon nenänvalkaisukausi päättyy. :idea:

Vitsi:

- Mitä yhteistä on kirjapainolla ja pelloilla?
- Molemmissa on latoja. :)

Mitäs muuta tapahtui v. 1979? Hannu "Tuomari" Nurmio sai turpiinsa. Chuck Berry sai kakkua, koska oli ottanut keikkapalkkioita vastaan pimeästi, ts. maksamatta veroa. Kyseessä ei ollut sokerileipurin tekemä kakku.

Kirjaston kierrätyshyllystä plokattu: Wolfram Eilenberger: Minun suomalainen vaimoni
Saksalainen joka muutti Suomeen ja meni naimisiin. Tuon voisi vaikka lukea. :wink:

Homeboy
hallitsematon yhtälö
uusiseelantilainen lammas
a-luokan keittokinkku