Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Suomen oikeuslaitos taas näytti närhenmunat

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013022 ... 8_uu.shtml
Fiona
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Oon käyny Bonanzassa. En oo ihan varma, että siinä motellissa oli sviittiä.
If you found out that Thomas Edison fukced kids, would you stop turning the lights on?
Fiona
Kitinän uhri

^ Ko. henkilöiden eron syitä on revitelty ja spekuloitu niin paljon, että ei yllättäisi.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
masa

Fiona kirjoitti:^ Ko. henkilöiden eron syitä on revitelty ja spekuloitu niin paljon, että ei yllättäisi.

Näytä mulle yksikin uskollinen stara niin näytän sulle Homeboyn puhtaat kalsarit.

Olin jo alunalkaen sitä mieltä, että Kimi on idiootti kun menee naimisiin. Niin paljon oli tuss ua tiedossa F1 uran alkumetreille että joutui varmaan palkkaamaan porukkaa kivittämään rumimmat ehdokkaat veks. Tuskin kukaan on kuvitellut että siinä hommassa voisi olla uskollinen.
Fiona
Kitinän uhri

^ En välitä spekuloida muiden avioliitoilla. Julkkisten tai tavisten. Mielestäni ko. henkilöiden eron uutisointi on saanut vain koomisia piirteitä.
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Olin jo alunalkaen sitä mieltä, että Kimi on idiootti kun menee naimisiin. Niin paljon oli tuss ua tiedossa F1 uran alkumetreille että joutui varmaan palkkaamaan porukkaa kivittämään rumimmat ehdokkaat veks. Tuskin kukaan on kuvitellut että siinä hommassa voisi olla uskollinen.
LOL.

"Ku on niinku vaa pakko panna ku on tarjolla, on vaa pakko!"

"Ei se merkinny mitää, se oli vaan seksiä."

"No ku olin kännissä."
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onhan se tekemätön paikka miehelle, kun pillua tulis ovista ja ikkunoista ja sit pitäis muka aina vaan kieltäytyä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onhan se tekemätön paikka miehelle, kun pillua tulis ovista ja ikkunoista ja sit pitäis muka aina vaan kieltäytyä.

Voin kuvitella kisan jälkeisiä fiiliksiä kylpyläosastolla varikkotyttöjen kanssa: "joo sori nyt te kaks playboy-tason mirriä, mut en voi antaa teidän tuplana imee mun sladdia kun mä oon niinkus naimisissa ja eukko on 10 000 kilsan päässä harjaamassa hevosia."
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No jos on aivan pakko niin kai tämä neljän malli olisi hyväksyttävissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Juu, kylhän miehen täytyy luolamiehen vaistoillaan jakaa siementään miettimättä joka suuntaan, eihän sitä voi olettaa et se "sivistynyt ihminen" voisi harkita omia tekojaan. :D (Mä tosin nään ton miesten aliarvioimisena.)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Voin kuvitella kisan jälkeisiä fiiliksiä kylpyläosastolla varikkotyttöjen kanssa: "joo sori nyt te kaks playboy-tason mirriä, mut en voi antaa teidän tuplana imee mun sladdia kun mä oon niinkus naimisissa ja eukko on 10 000 kilsan päässä harjaamassa hevosia."
Onhan se tosiaan melkoinen oikeusmurha ajatella että parisuhde tai avioliitto edellyttäisi mieheltä jonkinlaista itsehillintää omien narsististen lyhyen tähtäimen nautinnonhalujensa toteuttamisen suhteen. Noi sun Jallu-tason fantasiat sumentaa sun järjen ja moraalin aika pelottavalla tavalla.

Kontrollikysymys: Mites jos satutkin olemaan naimisissa itse sen playboy-tasosen mirrin kanssa, niin kai silläkin on sitten samanlainen oikeus paneskella ympäriinsä sun vaimonas sen vuoksi että munaa on tulossa ovista ja ikkunoista?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
masa

MrM kirjoitti: Onhan se tosiaan melkoinen oikeusmurha ajatella että parisuhde tai avioliitto edellyttäisi mieheltä jonkinlaista itsehillintää omien narsististen lyhyen tähtäimen nautinnonhalujensa toteuttamisen suhteen. Noi sun Jallu-tason fantasiat sumentaa sun järjen ja moraalin aika pelottavalla tavalla.
Ne jallutason fantasiat on staroille ihan elävää elämää.

Ja tiedän kyllä miten sä seuraavaksi alat väittämään että sinä ainakin olet niin ei-narsistinen ja uskollisuuden perikuva että vuosikausien avioliitonkin jälkeen sä pystyt olemaan pettämättä vaikka vaimos ois 10 000 kilsan päässä ja sulla puskee baaritiskillä nuorta mirriä kainaloon jatkuvalla syötöllä. Sä vaan sanot "no thanks, panen mielummin sitä samaa vanhaa satulanahkaa edelleen kuin sua nuorta ja timmiä"

Yeah right.
MrM kirjoitti:
Kontrollikysymys: Mites jos satutkin olemaan naimisissa itse sen playboy-tasosen mirrin kanssa, niin kai silläkin on sitten samanlainen oikeus paneskella ympäriinsä sun vaimonas sen vuoksi että munaa on tulossa ovista ja ikkunoista?

Kuka tässä oikeuksista on mitään puhunut :lol:
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Ottamatta kantaa Kimblen tapaukseen minua vaan aina hämmästyttää kuinka mielenterveyshäiriöiden erikoisasiantuntijamme näkee tätä narsismia aivan joka paikassa. Ei ihme, että likimain kaikki täälläkin ovat munaajasertifioituja hulluja, jos joku kuvitteellinen autokuskikin on automaattisesti narsisti nussiessaan ympäriinsä.

Mutta hei, kyllä me tiedetään jo, että munaaja on netin uskollisin mies.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

elco kirjoitti:Ottamatta kantaa Kimblen tapaukseen minua vaan aina hämmästyttää kuinka mielenterveyshäiriöiden erikoisasiantuntijamme näkee tätä narsismia aivan joka paikassa. Ei ihme, että likimain kaikki täälläkin ovat munaajasertifioituja hulluja, jos joku kuvitteellinen autokuskikin on automaattisesti narsisti nussiessaan ympäriinsä.
Toisaalta, kuinka moni huipputason urheilija, näyttelijä tai business-stara ei olisi jonkinsortin narsisti? Huipulle päästäkseen ei anteeksipyytelyllä ja nöyristelyllä ainakaan mennä.
elco kirjoitti:mielenterveyshäiriöiden erikoisasiantuntijamme

Toi sopis manaajan titteliksi siihen avatar-lokeron yläpuolelle.
elco
Kitisijä

Ehkä vika on sitten vaan minussa kun en ole oivaltanut miten yhteiskunnan läpäisevä syöpä tämä narsismi onkaan. Ehkä sitä tosiaan on liikkeellä, kuten tavataan sanoa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää Manala on kyllä ihan noobeli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Ne jallutason fantasiat on staroille ihan elävää elämää.
Pikemminkin ne jallutason mahdollisuudet. Ei se kuitenkaan pakota ketään käyttämään niitä hyödyksi. Kai sitä lähikaupastakin voi kävellä ulos maksamatta ostoksiaan, jos ketään ei ole kassalla päivystämässä. Mistä se omasta mielestäsi johtuu, ettei suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan tee niin?
Ja tiedän kyllä miten sä seuraavaksi alat väittämään että sinä ainakin olet niin ei-narsistinen ja uskollisuuden perikuva että vuosikausien avioliitonkin jälkeen sä pystyt olemaan pettämättä vaikka vaimos ois 10 000 kilsan päässä ja sulla puskee baaritiskillä nuorta mirriä kainaloon jatkuvalla syötöllä. Sä vaan sanot "no thanks, panen mielummin sitä samaa vanhaa satulanahkaa edelleen kuin sua nuorta ja timmiä"

Yeah right.
Sanon mieluummin että kenen tahansa joka kykenee rakastamaan aidosti toista ihmistä pitäisi kyllä ihan luonnostaan ymmärtää miksi tuollaisessa tilanteessa on ihan yllättävän helppoa jättää panematta, vaikka ois miten tiukkaa mirriä tarjolla. Toki on niitäkin suhteita, joissa ei rakasteta ja toinen nähdään vaan vanhana satulannahkana. Sellaisien suhteiden mielekkyyttä voi sitten miettiä ihan omana aiheenaan.
masa kirjoitti:
MrM kirjoitti:Kontrollikysymys: Mites jos satutkin olemaan naimisissa itse sen playboy-tasosen mirrin kanssa, niin kai silläkin on sitten samanlainen oikeus paneskella ympäriinsä sun vaimonas sen vuoksi että munaa on tulossa ovista ja ikkunoista?
Kuka tässä oikeuksista on mitään puhunut :lol:
No eikös se pettäminen nyt jollain tasolla pidä kuitenkin itselleen oikeuttaa sunkin mielestä, vai mistä siinä sitten on sun mielestä kyse? Ajattelemattomuudestako?
Viimeksi muokannut MrM, 03.03.2013 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Hit it.
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

elco kirjoitti:Ottamatta kantaa Kimblen tapaukseen minua vaan aina hämmästyttää kuinka mielenterveyshäiriöiden erikoisasiantuntijamme näkee tätä narsismia aivan joka paikassa. Ei ihme, että likimain kaikki täälläkin ovat munaajasertifioituja hulluja, jos joku kuvitteellinen autokuskikin on automaattisesti narsisti nussiessaan ympäriinsä.
Suosittelen sulle sitä psykan peruskurssia että opit ensin erottamaan narsististen käytösmallien ja narsistisen persoonallisuushäiriön eron. Edellä puhuttiin tilannekohtaisesta narsistisesta käytösmallista. Sellaisia on ihan joka ikisellä ihmisellä ilman että sitä lasketaan vielä hulluudeksi tai luonnehäiriöksi.

Minua sen sijaan hämmästyttää että juuri sinä olet aina niin varpaillasi kun näitä asioita jollain tapaa sivuutetaan. No okei, ei oikeasti hämmästytä.
-Hit it.
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Toisaalta, kuinka moni huipputason urheilija, näyttelijä tai business-stara ei olisi jonkinsortin narsisti? Huipulle päästäkseen ei anteeksipyytelyllä ja nöyristelyllä ainakaan mennä.
Tossa on ihan tuoksua kahvista. Ihan samahan pätee myös poliitikkoihin.
masa kirjoitti:
elco kirjoitti:mielenterveyshäiriöiden erikoisasiantuntijamme
Toi sopis manaajan titteliksi siihen avatar-lokeron yläpuolelle.
Kirjahyllyäni hetken tuijoteltuani alan pitkälti olla asiasta samaa mieltä!
-Hit it.
masa

MrM kirjoitti: Mistä se omasta mielestäsi johtuu, ettei suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan tee niin?.
Koska suurin osa ei ole staroja, eikä suurimmalla osalla ole starojen tilaisuuksia?
MrM kirjoitti: Sanon mieluummin että kenen tahansa joka kykenee rakastamaan aidosti toista ihmistä pitäisi kyllä ihan luonnostaan ymmärtää miksi tuollaisessa tilanteessa on ihan yllättävän helppoa jättää panematta, vaikka ois miten tiukkaa mirriä tarjolla.
Varmasti näitäkin on, mutta veikkaan kyllä että lähestulkoon jokaikinen ihminen sukupuolesta riippumatta pettää kun tilanne, tarjonta ja olosuhteet ovat oikeat.
MrM kirjoitti: No eikös se pettäminen nyt jollain tasolla pidä kuitenkin itselleen oikeuttaa sunkin mielestä, vai mistä siinä sitten on sun mielestä kyse? Ajattelemattomuudestako?
Tilaisuuden hyväksikäyttämisestä.
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:
MrM kirjoitti: Mistä se omasta mielestäsi johtuu, ettei suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan tee niin?.
Koska suurin osa ei ole staroja, eikä suurimmalla osalla ole starojen tilaisuuksia?
Eli jos meille vähän vähemmän staroille tulee se mahdollisuus pölliä lähikaupasta lähes olemattomalla kiinnijäämisriskillä, niin teemme silloin niin paljonkaan toista kertaa miettimättä?
masa kirjoitti:
MrM kirjoitti: Sanon mieluummin että kenen tahansa joka kykenee rakastamaan aidosti toista ihmistä pitäisi kyllä ihan luonnostaan ymmärtää miksi tuollaisessa tilanteessa on ihan yllättävän helppoa jättää panematta, vaikka ois miten tiukkaa mirriä tarjolla.
Varmasti näitäkin on, mutta veikkaan kyllä että lähestulkoon jokaikinen ihminen sukupuolesta riippumatta pettää kun tilanne, tarjonta ja olosuhteet ovat oikeat.
Veikkaan, että veikkaat suuresti päin honkia.
masa kirjoitti:
MrM kirjoitti: No eikös se pettäminen nyt jollain tasolla pidä kuitenkin itselleen oikeuttaa sunkin mielestä, vai mistä siinä sitten on sun mielestä kyse? Ajattelemattomuudestako?
Tilaisuuden hyväksikäyttämisestä.
Ei täysissä järjissään oleva ihminen mun mielestä käytä sellaisia tilaisuuksia hyväkseen minkä positiiviset puolet rajoittuvat lyhytkestoiseen nautinnonhakuun sekä oman egon patchailuun ja negatiiviset puolet pitkäkestoiseen moraalikrapulaan sekä kiinni jäädessä kohtuuttoman tuskan tuottamiseen ihmiselle, josta välittää. Puhumattakaan siitä että vaarantaa sillä touhulla koko yhteisen tulevaisuutensa.

Ai nii mut sithän sitä aikaa vasta jääkin olla niiden muiden kulutushyödykkeiden päällä, silly me. Vaihdetaanhan sitä autoakin parempaan silloin kun huomataan siihen olevan varaa!
-Hit it.
masa

MrM kirjoitti: Eli jos meille vähän vähemmän staroille tulee se mahdollisuus pölliä lähikaupasta lähes olemattomalla kiinnijäämisriskillä, niin teemme silloin niin paljonkaan toista kertaa miettimättä?
Äärimmäisen heikko vertaus. Mistä lähtien vieraan tussun ropaaminen on ollut laissa kiellettyä?
MrM kirjoitti: Veikkaan, että veikkaat suuresti päin honkia.
Saat pitää veikkauksesi. Empiiriset testini ja havaintoni puhuvat toista kieltä joten pidän oman pääni.
MrM kirjoitti: Ei täysissä järjissään oleva ihminen mun mielestä käytä sellaisia tilaisuuksia hyväkseen minkä positiiviset puolet rajoittuvat lyhytkestoiseen nautinnonhakuun sekä oman egon patchailuun ja negatiiviset puolet pitkäkestoiseen moraalikrapulaan sekä kiinni jäädessä kohtuuttoman tuskan tuottamiseen ihmiselle, josta välittää. Puhumattakaan siitä että vaarantaa sillä touhulla koko yhteisen tulevaisuutensa.

Sun tarttee nyt mennä heiluttelemaan etusormeasi noille selänteille, hagmaneille, häkkisille, ascley coleylle, tiger woodseille, jack nicholssoneille, dr.phileille ja muille staroille että hei, te ette ole nyt täysin järjissänne!
elco
Kitisijä

MrM kirjoitti: Minua sen sijaan hämmästyttää että juuri sinä olet aina niin varpaillasi kun näitä asioita jollain tapaa sivuutetaan. No okei, ei oikeasti hämmästytä.
Nettidiagnoosimunaaja iskee kuin tuhat volttia! Että oikein varpaillaan ollaan. No, hyvä että tuli sekin selväksi minullekin.

Mutta puhe on halpaa - etenkin netissä. Hyvä valehtelija valehtelee uskottavammin kuin kuin keskimääräinen rehellinen kasvo puhuu totta; eikä siihen tarvitse liittyä kenenkään osalta mitään mielenterveyshäiriöitä (voi olla sulle mahdoton uskoa). Kai sä haet tolla sun papukaijamaisella ikuisella uskollisuushokemisella jotain sädekehää ja pyrit todistelemaan tälle seurakunnalle olevasi jotenkin erikoisen uskollinen toisin kuin vähän kaikki muut, muttei se puhe susta tee milliäkään uskollisempaa tai uskottomampaa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä tykkään suklaasta, huom! Kirjaimellisesti!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.