Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti: Näytä mulle yksikin aviomies joka on vetänyt itsensä samanlaiseen hirteen kuin minä luvatessani että vaimon sisko saa muuttaa meille muksuineen vuodeksi!
Onko anoppilassa asuminen mitenkään vertailukelpoinen ratkaisu?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:
Masalle: jos ylimääräisten asukkien suhteen ei voi tehdä mitään, mikä helpottaisi sinun osuuttasi, niin sitten olet ainakin oppinut isosti omista rajoistasi, ja siitä on todennäköisesti hyötyä tulevaisuudessa. Usein tilanteen ollessa päällä laiha lohtu, mutta joku päivä tekee jotain toisin, koskapa on nyt viisaampi. Näin kerron itsellenikin :mrgreen:
Itse asiassa ylimääräiset asukit ei ole ongelma. Ongelma on vaimo ja se millaiseksi se muuttuu kun sen sisko on maisemissa.
Tiedäthän, isosisko, turvaan sinuun kaikessa

Jos aiemmin oli fiilis että mies putoaa perhehierarkiassa lasten ja koiran taaksen, niin nyt siinä hierarkiassa on vielä sisko ja siskon lapset koirien edellä. Mies toki edelleen koirien takana.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyl mun miälest Georginan mies ois ihan terapian tarpeessa!11 Tai ainakin voisit konfronttaa sitä tuosta, että turha kiukutella jos toinen yrittää väkisin antaa jotain sellaista, mitä toinen ei ole halunnut, ja on "epäkiitollinen siitä". Mitä se vastaa/vastas siihen?

:mrgreen: (tää on mun uus suokkarihymiö)
Prepare for the worstest.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:Onko anoppilassa asuminen mitenkään vertailukelpoinen ratkaisu?
Köysirasvamerkki myönnetty.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Masalle: jos ylimääräisten asukkien suhteen ei voi tehdä mitään, mikä helpottaisi sinun osuuttasi, niin sitten olet ainakin oppinut isosti omista rajoistasi, ja siitä on todennäköisesti hyötyä tulevaisuudessa. Usein tilanteen ollessa päällä laiha lohtu, mutta joku päivä tekee jotain toisin, koskapa on nyt viisaampi. Näin kerron itsellenikin :mrgreen:
Itse asiassa ylimääräiset asukit ei ole ongelma. Ongelma on vaimo ja se millaiseksi se muuttuu kun sen sisko on maisemissa.
Tiedäthän, isosisko, turvaan sinuun kaikessa

Jos aiemmin oli fiilis että mies putoaa perhehierarkiassa lasten ja koiran taaksen, niin nyt siinä hierarkiassa on vielä sisko ja siskon lapset koirien edellä. Mies toki edelleen koirien takana.
Ja olet puhunut tästä vaimolle? Ihan suoraan, näillä sanoilla? Aika ikävä tilanne, jos tuntuu että vaimo ei kunnioita. Luuletko, että tilanne helpottaa kun sisko perheineen lähtee?
Prepare for the worstest.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti: Ja olet puhunut tästä vaimolle? Ihan suoraan, näillä sanoilla? Aika ikävä tilanne, jos tuntuu että vaimo ei kunnioita. Luuletko, että tilanne helpottaa kun sisko perheineen lähtee?

Monta kertaa ja olisi parempi helpottaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Jos aiemmin oli fiilis että mies putoaa perhehierarkiassa lasten ja koiran taaksen, niin nyt siinä hierarkiassa on vielä sisko ja siskon lapset koirien edellä. Mies toki edelleen koirien takana.
:D

Sen verran kauniisti muotoiltu, että pakko nauraa, vaikka ei sais näin vakavalle aiheelle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä tuun vasta kissan jälkeen, joten naurakaa vaan!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Onko anoppilassa asuminen mitenkään vertailukelpoinen ratkaisu?
Köysirasvamerkki myönnetty.
Mä oon vielä sortunut tuohon ratkaisuun useamman kerran taloudellisten syiden ohjaamana.

Muuten mennyt ihan hyvin, mutta vaimo ei oikein kehtaa nussia vanhempiensa luona.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:Mä tuun vasta kissan jälkeen, joten naurakaa vaan!

Sellaista naista ei olekaan, joka ei arvottaisi lemmikkejään kumppaninsa edelle.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No mä kyllä arvotan ihmiset eläinten edelle. Silloinkin, kun oli koiria. Koirasta lähtee enemmän karvoja, eikä se kontribuuttaa talouteen, ellei nyt sitten olisi joku supersiitoskoira.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No mä kyllä arvotan ihmiset eläinten edelle. Silloinkin, kun oli koiria. Koirasta lähtee enemmän karvoja, eikä se kontribuuttaa talouteen, ellei nyt sitten olisi joku supersiitoskoira tai joku vainuchampion.
Prepare for the worstest.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

nowaysis kirjoitti:Kyl mun miälest Georginan mies ois ihan terapian tarpeessa!11 Tai ainakin voisit konfronttaa sitä tuosta, että turha kiukutella jos toinen yrittää väkisin antaa jotain sellaista, mitä toinen ei ole halunnut, ja on "epäkiitollinen siitä". Mitä se vastaa/vastas siihen?

:mrgreen: (tää on mun uus suokkarihymiö)
Tää on mustaki parhaita hymiöitä!

Joo, mä hiillyin sille aamulla. Se vaatii aina sen hiiltymisen. Se vitun viemärikin jätettiin rauhaan vasta kun hiillyin vaikka olin viikkotolkulla jo sanonut että anna olla sen! Siihen se sanoi että "ai, en hokannu että oot tuota mieltä" :roll:

Tämänpäiväseen hiiltymiseen se meni ihan hiljaseksi eikä puhunut mitään myöskään viedessään mua töihin. (koska se saamarin romu on osina hallissa.) Mä toivon että se nyt päivän funtsii siellä sitä asiaa.

Vagabondo, se syyhän siihen auton korjaamiseen on siis se ensiksi mainittu jääräpäisyys, ei mikään muu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Komps. Ylipäätään meillä ainakin mennään "happy wife/man, happy life"-tyylillä. (Okei, happy wife, happy life rimmaa paremmin, mut siis se ulotetaan mieheen siinä missä naiseenkin.) Eli kun molemmat tekee töitä sen toisen hyvän olon puolesta, niin molemmilla on hyvä olla, koska se palautuu itselle toisen osapuolen ajattelussa ja teoissa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti:No mä kyllä arvotan ihmiset eläinten edelle. Silloinkin, kun oli koiria.
Niin mäkin, noin arvokysymyksenä. Mutta käytännössä se voi näyttäytyä toisin. Koska oon kuitenkin aika tarkka siitä, että koirat tulevat huomioiduksi ja kohdelluiksi asiallisesti. Niille ei voi raivota vaan, koska itseä ketuttaa, niille ei voi keksiä mielivaltaisia sääntöjä joita muutellaan miten sattuu, ja ne pitää käyttää säännöllisesti ulkona, vaikka olis paska sää ja jotain parempaa tekemistä. Toisaalta meidän talouden karvaperseet on yhdessä yhteisellä päätöksellä hankittuja, joten niistä ei tartte sillein vääntää.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Georgina kirjoitti:
Joo, mä hiillyin sille aamulla. Se vaatii aina sen hiiltymisen.

Ja taas sama. Siis aamuinenkin.


Menin suihkuun ja ei tullut lämmintä vettä. Olivat kahteen pekkaan käyttäneet 180 litraa lämmintä vettä ja kun sanoin siitä, kuulemma jäkätin. Yritin selittää, ja kuulemma taas jäkätin. Selitin, selitin, selitin kunnes räjähdin ja lupasin heivata possea niskaperseotteella pihalle jossei hommat muutu.

Meni hiljaseks ja soitti perään anteekspyynnön.

En tiä..
Viimeksi muokannut masa, 06.03.2013 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

G: Vähän niinq sama, muksu siivoo huoneensa yleensä vasta taistelun/huutamisen/monen päivän valituksen jälkeen, koska siihen se on oppinu. Toinen vaihtoehto olisi ollut ehdollistaa se siihen, että huone siivotaan joka jumalan viikko kun muksu on täällä, eli selkeästi artikuloidut tavoitteet ja keinot niiden toteuttamiseen eli toisen sanoen paremmin kommunikoituna ongelmaa ei todennäköisesti edes olisi. However, positiivista tässä on se, että kun yhteisasumisen suhteen ollaan vasta puolivälissä kohti loppua, niin tässähän ehtii vaikka muuttaa asioita. Jälkiviisaus on aina parhautta :h:

:paavi:
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Georgina kirjoitti:Vagabondo, se syyhän siihen auton korjaamiseen on siis se ensiksi mainittu jääräpäisyys, ei mikään muu.
Juu, mutta en osaa pitää sitä hyvänä syynä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vagabondo kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Vagabondo, se syyhän siihen auton korjaamiseen on siis se ensiksi mainittu jääräpäisyys, ei mikään muu.
Juu, mutta en osaa pitää sitä hyvänä syynä.
no en mäkään!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Georgina kirjoitti:no en mäkään!
Sitähän mä tässä ikäänkuin yritin sympata :h:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nowa, mun pitää tsemppaa. Mä en ehkä sano selvästi, yritän vaan sanoo ja jos se ei kuuntele niin ajattelen että ihan kai se on sama, tehköön miten huvittaa. Ja se onkin mulle sama kunnes mulla aletaan kiukuta asioista joihin oon alunperinkin syytön. Ja mies on ehkä koko ajan uskotellut itselleen tekevänsä jotain koska vaimo sitä "vaatii". Mä en oikeasti kyllä vaadi yhtään mitään. Ei sillä että multakaan kestäis vaatia, oon sille allerginen.

Vagabondo, ihkua, kerjäämääni sääliä! :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Näytä mulle yksikin aviomies joka on vetänyt itsensä samanlaiseen hirteen kuin minä luvatessani että vaimon sisko saa muuttaa meille muksuineen vuodeksi!
Ei pysty, koska ne on kaikki muut oikeasti hirressä, piruparat.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Menin suihkuun ja ei tullut lämmintä vettä...
Kaukolämpö :mrgreen:

Ei pääse lämmin vesi loppumaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

On tääki. Miesparka yrittää korjata ilmaiseksi toisen lahoa autoa kuntoon, kun ei oikein muutenkaan osaa välittämistään osoittaa. Ja sitten se akka vaan huutaa. Ei ole miehillä helppoa.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Näytä mulle yksikin aviomies joka on vetänyt itsensä samanlaiseen hirteen kuin minä luvatessani että vaimon sisko saa muuttaa meille muksuineen vuodeksi!
Onko hottis?!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication