Kyllä minä huomasin, mitä on tapahtunut. Tottakai mietin, miten saan rankaistua palstalleni kakkaajaa. Nyt on Hans Jörkkä-Örjan ruikunnut palstalleni ja puhunut tyhmiä sarjakuvamuodossa. Miten voisin jatkaa tästä ja silti säilyttää johtajan imagoni?
Olen miettinyt hyvin monta tunti-ajastaikaa julistanko tuota kakkamiestä vastaan avoimen sodan ja käyn viemässä lantaa hänen jutuilleen (en toki itse kakkaisi vaan vien hänen jätteensä tai otan muitten jättämistä kasoista).
Se ei kuitenkaan olisi kestävää kehitystä.
Haluaisin, ettei minun juttuani tai paksuksi pullukaksi muuttunutta "palstalastani" käytettäisi väärin hyväksi.
HALUAN PALSTANI OLEVAN keskusteleva ja ajan eri ilmiöihin tiukasti pureutuva. Käsittelin paskatrendiä, mutta mopo karkasi käsistä tyystin.
ALAN PIAKKOIN TOIMITTAA ARSKAN VARJO-UUTISIA ehkä lähinnä teksti-tv- tyyppisesti, jotta porukka jaksaisi lukea.
Tiedän, että nykyajan suurin yleinen valhe on lukemisen yleisyys. Ihmiset pitävät kirjoista ja ostavatniitä lahjaksi ja kirjastosta lainaavat. Koska se on hienoa. Minua kyrsii se, koska itse rakastan lukemista ja olen AINA ja joka ihmisestä huomannut kuinka he eivät jaksa lukea itse asiassa yhtäänmitään. Eivät edes tätä postausta!!
Silti kamala maneeri ja pakkotyyli on puhua kirjojen paremmuudesta. Johan tämän asia nykyaikana huomaa siitäkin, kun laskee yhteen jonkun ihmisen ajankäytön....
Mutta mitä väliä. Yleensä myös suuren lukemisen ja hyvän kirjoitustaidon välillä on vankka yhteys! Niinpä uskon muutamia teistäkin hyviksi lukijoiksi. Ai, että onko mielestäni muutkin hyviä kirjoittajia kuin minä!!! So so..en itseäni kehu, mutta teissä aika monissa asuu oikein hyvä kirjailijanalku!!
Mutta hiukan olette ...sanoisinko taas...rajoittuneita. Luoja on luonut meidät kaikki.
Mieleen tuli Homeboy. Minä en muuten aina ollenkaan ymmärrä hänen vitsejään, ellei niitä ole hienosti selitetty.
(Kertokaa mulle mikä se sokerileipuri on ja miksi ja mikä on latojan huomautus ja mikä tuo divarijuttu on)
Mä en kehtaa kysyä! Homepoi kysyy "huippukokouksesta"... kyllä sellainen järjestyy oletettavasti maaliskuussa sovittuna aikana, mutta sanotaanko sellaisessa sopivassa paikassa, joka on siis sopiva.

Ja minut saa tavata kuka hyvänsä Kitinäläinen, joka uskaltaa kanssani tulla avoimesti juttelemaan. Olen äärettömän helppo ja kiltti ihminen joten ihan mukava olisi tavata! Ai ettei ole rahaa kahviin ja pallukkaan? No minä kustannan!
AIJUU, mulla oli oma miittikin äskettäin. ME JA SA tapasivat Men tukikohdassa!! ME (Mustis) oli oma ihana itsensä. Oli siis tosi kiva jutella ja hiukan parantaa maailmaa MEn kanssa!
Mitäs muuta... sanon taas että vastaan kyllä postauksiin, mutta kakkaajia heitän pikku pökäleellä takaisin!
Toimitusjohtaja ei saa julistaa sotaa ehkä. Antaa olla. En tykkää tuhosta!
Minusta tuntuu, että tuli hiukan liiankin hssunhauskaa tekstiä, mutta eikö se aika hyvin kurissa pysynyt tuo minun normaali-ihmisen tyyli.
Päivän puheenaihe on Chavez, joka siis poistui. Hän oli siis köyhien hyväntekijä. Inhottavaa kun hänenkin piti saada syöpäläinen.
KAMALAA kun emme voi syövillemme mitään!
Nyt kyllä lopetan ennekuin Soliferi sukeltaa hankeen!

STADIN HUMIKO ARSKALAINEN
Kiva, mutkaton, kaikista mukavista ja mukavasta pitävä oliivinen