Nojjoo. Ajatusvirhe tuo toki. Mutta pointti toivottavasti tuli läpi.masa kirjoitti:Lapset ois pitänyt tehdä 20 vuotiaana. Nyt saisi olla kuin Piitu ja kaltaisensa.
Shrink
-
- Kitisijä
Re: Shrink
Amazing shit happens!
-
- Kitisijä
Anteeksi, mutta eikö tämä nyt ole aika perseestä?annepa kirjoitti:Minä en edes puhu unelmistani kotona, kun hellu ottaa itteensä.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Mun unelma ei ole hänen unelma ja ymmärrän hyvin, että toinen ottaa itteensä, kun haaveilen asuvani jossain skuttassa erakkona kahden koiran kanssa. Hän ei halua asua skuttassa. Kun minä haaveilen tuollaista, niin yhteisestä tulevaisuudesta on vaikea puhua. Puhun sit muille. Kuten teilleSo Hard kirjoitti:Anteeksi, mutta eikö tämä nyt ole aika perseestä?annepa kirjoitti:Minä en edes puhu unelmistani kotona, kun hellu ottaa itteensä.

Se on perseestä että ei voi puhua. Olet oikeassa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Ja mä lähihuoltajana toivoisin, et en olisi AINA vastuussa yksin, vaan että toinenkin hoitaisi jotain. Joo joo, se on ikuisessa iltavuorossa, ja mulla paljon apua omasta perheestäni, mut kuitenkin. Aika yksinäistä tää.exPertti kirjoitti:Jos saisin allekirjoitetun paperin jossa lukisi, että saisin lasten lähihuoltajuuden pakkaisin jo.masa kirjoitti:Kuinka moni mies sitkuttaisi kitkerässä liitossa jos saisi huoltajuuden itselleen?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Mä elin riittävän pitkään sinkkuna ilman lapsia, että olen varma, että lapset ja perhe-elämä on mun juttu. Tätä ei ole mikään toistaiseksi horjuttanut. Tämähän ei poissulje omaa elämää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
No esim mä lykkään muksua isälleen milloin vain sen työn takia onnistuu, lomilla yms., ja yritän parhaani muutenkin et lapsen ja iskän side pysyisi mahdollisimman vahvana, molempien vuoksi. Valitettavasti asutaan naapurikunnissa, eli arki on mulla jo siitä syystä, että iskällä ei ole edes ajokorttia, ja koulu on täällä kilsan päässä mu kämpästä. Eli mulle sopis vuoroviikot, käytännön toteutus vaan ei onnistu tällä hetkellä.masa kirjoitti:Älä herneile työkaverikaveritarinasta. Kunhan vaan mainitsin.nowaysis kirjoitti:
Masa: älä maalaile piruja seinille, sun tilanne ei ole sama kuin työkaverisi. Tiedän kymmeniä tapauksia, joissa yhteishuoltajuus(joko vuoroviikkoinen tai muun tahtinen) toimii enimmäkseen ihan mallikkaasti.
Vuoroviikkoinen on ok, mutta kaikki eivät siihen suostu vaan lapset pääsevät isälleen parin viikonlopun välein. Millaista isän elämää se on?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Hah! Mä olen suunnitellut muuttavani Inari-järvelle saareen erakoksi kun kakarat lentää pesästä. Alkaisin omavaraiseksi maailmanlopunodottajaksi ja rakentaisin saaren kokosen bunkkerin!annepa kirjoitti:
Mun unelma ei ole hänen unelma ja ymmärrän hyvin, että toinen ottaa itteensä, kun haaveilen asuvani jossain skuttassa erakkona kahden koiran kanssa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mulla on teille kuolematon elämänviisaus;
"Kaikkea ei voi saada"
"Kaikkea ei voi saada"
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Sä et oo yhtään romanttinen!!!1Suvinen kirjoitti:
Maailmassa on liian paljon ihmisiä siihen, että se teinirakkaus naapurilähiöstä olisi kovinkaan suurella todennäköisyydellä se kaikista sopivin kumppani Juuri Sinulle.
Ps. tietysti teoreettisesti voisi ajatella, että kannattaa koko ajan hakea parempaa, mutta se ei taida käytännössä onnistua mm. rajallisen ajan takia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Oot käsittänyt väärin!!1Suvinen kirjoitti: Tässä viime vuosina kun on alkanut pikku hiljaa käsittää, että myös 30+ -ihmisillä on uusia ihmissuhteita
Kottarainen kirjoitti: Jonkinlaisen ideaalipuolison kaihoaminen on minusta epärealistinen ja vähän keskenkasvuinenkin ajatus
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
- Kitisijä
Onko pakko aina hakea jotain? Eikö ihmiset osaa enää olla yksin? Jos elää sinkkuna ei se automaattisesti tarkoita sitä, että koko ajan pitää pörrätä baareissa ym. etsimässä sitä vähiten väärää.
Joo, myönnän, että välillä tulee fiilis että olispa kiva jakaa tää hauska asia jonkun kanssa, mutta senkin voi toki tarvittaessa jakaa kaverin/siskon/mutsi kanssa.
Ollaan vaan ja nautitaan mansikoista, junou pox zäp!
Joo, myönnän, että välillä tulee fiilis että olispa kiva jakaa tää hauska asia jonkun kanssa, mutta senkin voi toki tarvittaessa jakaa kaverin/siskon/mutsi kanssa.
Ollaan vaan ja nautitaan mansikoista, junou pox zäp!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Jo ennen kolmeakymppiä mulla tuli tosi päämäärätön ja tyhjä olo sinkkuudesta. Sitä vain kävi töissä ja harrasti. Jotenkin tosi onttoa ajelehtimista. Parisuhteen ja etenkin lasten myötä elämässä on selkeä runko, päämäärä ja tarkoitus. Moni tarve tuli myös tätä kautta täytetyksi. Sen verran olen sosiaalinen, että yksin eläminen on usein yksinäistä mulle. Tavallaan siis en osaa elää yksin, enkä halua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Jos etsii suhteessa(kin) olleessaan koko ajan jotain parempaa, niin kyllä siinä suhteessa on varmaan jotain pielessä. Tai siis ainakin siinä etsijässä, joka ilmeisesti hyppää suhteesta toiseen, kun ei osaa olla yksin. Eli tuskin edes kummemmin välittää siitä toisesta. Tuli vaan mieleen. En mä ainakaan haluaisi olla jollekin se, jonka kanssa ollaan sillä aikaa, kun tulee parempi vastaan. Mikä vitun suhe se sellainen on?! 

"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
-
- Kitisijä
Luin näin ja mietin, että pitää kyllä paikkansa.Kottarainen kirjoitti: Joillekin se ruho vaan on aina vihreämpää aidan takana.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
^ kakkosvaimon lähtöön?
-
- Kitisijä
Loppukiri! Voit alkaa vihjailemaan vaimolle, että järkkää sulle jonkun superyllärin, kun oot niin hienosti kestänyt koko vuoden. Nyt on vielä aikaa puuhastella!
Joo. Kokonaan uuden vaimon!? Siis noiden kahden entisen tilalle kiitos.exsu kirjoitti:Loppukiri! Voit alkaa vihjailemaan vaimolle, että järkkää sulle jonkun superyllärin, kun oot niin hienosti kestänyt koko vuoden.
-
- Kitisijä
No se olis kyllä superylläri!
-
- Kitisijä
Eiku vihjailemaan! Mä voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi, mutta oon kyllä naimisissa ja haluaisin lisääntymiskykyisen miehen. Tosin jos ne teidän lapset on kunnollisia niin voin ehkä tyytyä niihin.
exsu kirjoitti: mutta oon kyllä naimisissa j
Se ei haittaa. En näet meinaa enää ikinä erehtyä naimisiin jos poikamieheksi joskus päädyn!
5.6 lähtee häätölento. Tervetuloa 6.6!
-
- Kitisijä
Mulla on hammaslääkäri aamusta, mutta heti sen jälkeen!masa kirjoitti:Tervetuloa 6.6!