Ei oo koskaan kolahtanut pätkääkään just sen takia että on niin viimeisen päälle tehdyn näköinen barbi jossa ei ole pätkääkään luonnollisuutta. Nigella sen sijaan on kyllä hot mama.exPertti kirjoitti:mutta eikös Jenna nuorena juuri ollut mitä luonnollisimman oloinen kaunotar.
Päivän paras kuva
-
- Kitisijä
Re: Päivän paras kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Joo ei työkseen, kotona toki eri asia (on siis itse kertonut). Eli muistakaa tämä, jos tekee persettä mieli: se vanhentaa eli no can do. Tästä(kin) syystä homoseksuaalisuus on vaarallista, samoin eturauhastutkimukset.sivustahuutaja kirjoitti:Jenna ei kai tehnyt lainkaan noita.Bluntly kirjoitti:Kakkosen höyläyttäminen taitaa ikäännyttää nopeammalla tahdilla.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Oot lukenut elämänkerran?Riemumieli kirjoitti:Joo ei työkseen, kotona toki eri asia (on siis itse kertonut).sivustahuutaja kirjoitti:Jenna ei kai tehnyt lainkaan noita.Bluntly kirjoitti:Kakkosen höyläyttäminen taitaa ikäännyttää nopeammalla tahdilla.
Itse en kehtoo lukea.
Noihin pokemontähtien haastatteluihin tietenkin aina täytyy suhtautua suurella varauksella, jos ne on tehty heidän aktiiviurallaan, koska ne ovat osa markkinointia. Tuo Jennan kirja kait on kuitenkin aika raadollinen, mukana raiskaukset ja hyväksikäytöt?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
En ole lukenut, mutta olen jostain kuullut, ja tosiaan filmeissä ei anna kakkoseen. Peruspokestara, pilasi kauniin ulkomuotonsa kirurgialla. Muuten lähes kaikki vaikuttavat olevan ihmisraunioita, seksuaalista hyväksikäyttöä eri muodoissa, vaikeat perheolot jne. Tito Ortizkin taisi vedellä turpaan, mutta kerjääkö nainen verta nenästään, kun käy olemaan vapaaottelijan kanssa?NuoriDaavid kirjoitti:Oot lukenut elämänkerran?
Itse en kehtoo lukea.
Noihin pokemontähtien haastatteluihin tietenkin aina täytyy suhtautua suurella varauksella, jos ne on tehty heidän aktiiviurallaan, koska ne ovat osa markkinointia. Tuo Jennan kirja kait on kuitenkin aika raadollinen, mukana raiskaukset ja hyväksikäytöt?
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
lentopallo vai rantalentopallo?
http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... &suurennos
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Onpa isot nännit! 

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Vakka kantensa valitsee. Jos kyseisen kuvan naisella olisi tissit/suuret nännit, ei likistelystä tulisi mitään.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Nännipihat! Tarkkuutta!1Vesper kirjoitti:Onpa isot nännit!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Kyllä isi.NuoriDaavid kirjoitti:Nännipihat! Tarkkuutta!1Vesper kirjoitti:Onpa isot nännit!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
En oikein tiedä mitä ajatella tästä: http://imgur.com/a/Nx8EU
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitinä VIP-jäsen
tl;dr
joka tapauksessa salaliittoteorioita riittää aina, kun jotain tällaista tapahtuu.
joka tapauksessa salaliittoteorioita riittää aina, kun jotain tällaista tapahtuu.
-
- Kitisijä
^ Naurattaa yhtä paljon kuin xSpede.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
elco kirjoitti:^ Naurattaa yhtä paljon kuin xSpede.
No hyvä. Mä jo ajattelin että olet ihan död.
-
- Kitisijä
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitinä VIP-jäsen
8 oli mun suosikkini 

-
- Kitisijä
Useampi kitinäläinen tuli noista mieleen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Just nyt ei tunnu yhtään siltä.exPertti kirjoitti:Tämä olkoon todiste. Alkoholi on nuorennuslääke.
-Hit it.
-Hit it.