Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju
-
- Kitisijä
Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju
Ootko väärästä purkista pillerit kun olet tunkenut itsesi lähes joka ketjuun ?
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
-
- Kitisijä
Eilen illalla kävelemässä ennen MTV:n South Park-maratonia. Päätin röpöttää maanantaina 15.4.
Tänään Jehovan todistajia käymässä. Antoivat kaksi (2) Vartiotorni-lehteä. Kiva.
Tänään menossa divariin. Toivon että siellä on vielä Hitlerin pako-kirja, jota selailin, mutta harmillisesti jäi ostamatta. Jos löydätte jostain, tsekatkaa. Mielenkiintoinen teoria Hitlerin paosta ja kuolemasta vasta v. 1962 (!) muistaakseni Argentiinassa.
Vitsi:
- Miten käännät englanniksi "kielenkääntäjä"?
- Tongue-twister.
Homeboy
jauhelihapihvin kääntäjä

Tänään Jehovan todistajia käymässä. Antoivat kaksi (2) Vartiotorni-lehteä. Kiva.

Tänään menossa divariin. Toivon että siellä on vielä Hitlerin pako-kirja, jota selailin, mutta harmillisesti jäi ostamatta. Jos löydätte jostain, tsekatkaa. Mielenkiintoinen teoria Hitlerin paosta ja kuolemasta vasta v. 1962 (!) muistaakseni Argentiinassa.
Vitsi:
- Miten käännät englanniksi "kielenkääntäjä"?
- Tongue-twister.

Homeboy
jauhelihapihvin kääntäjä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Voihan...BrianW kirjoitti:Ootko väärästä purkista pillerit kun olet tunkenut itsesi lähes joka ketjuun ?
Pillerijuttu hiukan vanhentunut!
Tuossa tosiaan aamulla oli hippaisen tukeva aamiainen ja päätin levätä ja mikäs
olikaan kädessä kuin kännykkä! Ja herätin keskustelua muutamissa ketjuissa!
Ja niin elämänmakuisesti ja asiallisesti ja tiivistäen kuin osasin!
Ja koska on tullut vain kaksi "pillerijuttua" niin lukijat ovat touvottavasti tervehtineet
kommenttejani ilolla ja kiinnostuksella
toivoo terveisin
SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
-
- Kitisijä
Hyvin ovat juttusi keskustelun lopettaneet eri ketjuissa. Samalla lailla kuin Niban kommentit, joihin ketjut yleensä päättyvät.Stadinarska kirjoitti:Voihan...BrianW kirjoitti:Ootko väärästä purkista pillerit kun olet tunkenut itsesi lähes joka ketjuun ?
Ja koska on tullut vain kaksi "pillerijuttua" niin lukijat ovat touvottavasti tervehtineet
toivoo terveisin
SA
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
-
- Kitisijä
Mitenhän nyt käy?BrianW kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:Voihan...BrianW kirjoitti:Ootko väärästä purkista pillerit kun olet tunkenut itsesi lähes joka ketjuun ?
toivoo terveisin
SA
Hyvin ovat juttusi keskustelun lopettaneet eri ketjuissa. Samalla lailla kuin Niban kommentit, joihin ketjut yleensä päättyvät.
Elämme jännittäviä aikoja, passipoliisiamme lainatakseni vai mikä lappuliisa se olikaan?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Tänään sitten aika röpöttää.
Lemonissakin taidan käydä.
Puhelinlaskun maksaminen edessä tänään. 27,71 e. Yritän pitää nuo laskut edelleenkin pieninä.
Vitsi:
- Joka kerta kun ohitan naisen, hän huokaisee.
- Niinkö?
- Helpotuksesta.
Toisikohan eukko Bulgariasta vodkaa tuliaisiksi? Täytyy pyytää. Eihän se ota jos ei annakaan...
Arska. Toivoisin vähän apua eräässä atk-asiassa. Soittelen tässä pian.
Homeboy
nukkavieru toppapuku

Puhelinlaskun maksaminen edessä tänään. 27,71 e. Yritän pitää nuo laskut edelleenkin pieninä.
Vitsi:
- Joka kerta kun ohitan naisen, hän huokaisee.
- Niinkö?
- Helpotuksesta.

Toisikohan eukko Bulgariasta vodkaa tuliaisiksi? Täytyy pyytää. Eihän se ota jos ei annakaan...

Arska. Toivoisin vähän apua eräässä atk-asiassa. Soittelen tässä pian.

Homeboy
nukkavieru toppapuku
-
- Kitisijä
Hehheh, hahhhahhaaaaaBrianW kirjoitti:Hyvin ovat juttusi keskustelun lopettaneet eri ketjuissa. Samalla lailla kuin Niban kommentit, joihin ketjut yleensä päättyvät.Stadinarska kirjoitti:Voihan...BrianW kirjoitti:Ootko väärästä purkista pillerit kun olet tunkenut itsesi lähes joka ketjuun ?
toivoo terveisin
SA

OOOUUUUUUU APUAAA... Ahdistus.... HOU mikä vapina ja kauhistus.... ääh
EN PYSTY JATKAMAAN.....

BRIANW LOPETTI MUN KESKUSTELUN... Hän tiesi oman kykynsä ja juksasi...
MENIN LANKAAN... Kamalaa...ambua tarvitaan, heikottaa
BRIANW:n LAMAANNUTTANUT STADINARSKAW

-
- Kitisijä
Levyostoksia: Bill Haley: See you later, alligator (kokoelma)
Vitsi:
- I just sat down on a pin.
- Did it hurt?
- No, it was a safety pin.
(Safety pin: hakaneula)
Eukko lupasi tuoda vodkaa Bulgariasta.
Homeboy
vaihdelaatikko
Vitsi:
- I just sat down on a pin.
- Did it hurt?
- No, it was a safety pin.

Eukko lupasi tuoda vodkaa Bulgariasta.
Homeboy
vaihdelaatikko
-
- Kitisijä
Hyvä ettet kääntänyt koko vitsiä suomeksi. Ois ollut niin paljon vähemmän hauska.Homeboy65 kirjoitti:- I just sat down on a pin.
- Did it hurt?
- No, it was a safety pin.![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
'MrM kirjoitti:Hyvä ettet kääntänyt koko vitsiä suomeksi. Ois ollut niin paljon vähemmän hauska.Homeboy65 kirjoitti:- I just sat down on a pin.
- Did it hurt?
- No, it was a safety pin.![]()
Päivää hyvät immeiset sekä Houm ja Mor'm.
Mitäs tuo vitsi ylipäänsä tarkoitti. Selitystä!
Sitten nauran.
Stadinarska on nykyään varsinainen REISSUARSKA!
Tunnustaa, jotta on Loviisassa. Ja puhuu ...kamalaa..ihan ruåttia...
Okay. Olen täällä ihan ostos/hupitarkoituksessa. Enkä todellakaan tapetoi mitään.
Stadinarska on myös kohtelias.
Osoittaakseni sen kitinäperheelleni lähetän sydämmellisiä terveisiä.
Minun sydämeeni mahtuu näet kaksi ämmää.
Voikaa hyvin ja älkää kuolko.
Stadin reissuarska
-
- Kitisijä
KUN KERTA OON rekkautunut niin laitetaan hiukan väriä! Onhan kevät! Eli vihreää vihreää!
Ajatelkaapa ystävät! KOHTA ON HIIRENKORVAT esillä ja nuput puhkeaa!
Ensin täytyis vaan tuo likainen inha lumi saada pois!
Mä palasin eilen Loviisasta ja kaikki on hyvin taasen.
PALJON TERVEISIÄ JA LAUANTAINAKIN
MUKANA KAIKESSA, JOOKOSTA!
No älkää ärsyyntykö tuosta jookosta-sanasta. Myönnän, että se oli hiukan pöhkö!
KEVÄTTERVEISIN
SUURI TAI PIENI - MITEN TAHDOTTE- HUHTIARSKA
Ajatelkaapa ystävät! KOHTA ON HIIRENKORVAT esillä ja nuput puhkeaa!
Ensin täytyis vaan tuo likainen inha lumi saada pois!
Mä palasin eilen Loviisasta ja kaikki on hyvin taasen.
PALJON TERVEISIÄ JA LAUANTAINAKIN

No älkää ärsyyntykö tuosta jookosta-sanasta. Myönnän, että se oli hiukan pöhkö!
KEVÄTTERVEISIN
SUURI TAI PIENI - MITEN TAHDOTTE- HUHTIARSKA
-
- Kitisijä
Neljännet treffit espoolaisen naisen kanssa eilen.
Mainio Ohukainen ja Paksukainen-elokuva Teemalla kello 21.00. tänään. Taidan katsoa ja juoda muutaman keskarin.
Vitsi:
Nykyiset avovankilat pitävät vankilanjohtajia pakokauhun vallassa.
Divariin (Kulkukatin poika) menossa tänään. Never been in Loviisa. Eikös Loviisa ole myös naisen nimi?
Homeboy
a-luokan luomujugurtti
Mainio Ohukainen ja Paksukainen-elokuva Teemalla kello 21.00. tänään. Taidan katsoa ja juoda muutaman keskarin.

Vitsi:
Nykyiset avovankilat pitävät vankilanjohtajia pakokauhun vallassa.

Divariin (Kulkukatin poika) menossa tänään. Never been in Loviisa. Eikös Loviisa ole myös naisen nimi?
Homeboy
a-luokan luomujugurtti
-
- Kitisijä
Homeboy vaihtaa naista kuin alushousuja. On se melkoinen sugardaddy-leipuri.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ei, vaan useammin!Hans Jörgen kirjoitti:Homeboy vaihtaa naista kuin alushousuja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Niin , tähän voisi mr Homeinen nyt vastata itse. Alushousujen vaihtoväli ja nykyinen trendi- naisten vaihtoväli! Ole rehellinen!NuoriDaavid kirjoitti:Ei, vaan useammin!Hans Jörgen kirjoitti:Homeboy vaihtaa naista kuin alushousuja.
KIRJOITIN äsken tuohon maanantaiketjuun juttua tuohon MrM-Homeboy- keskusteluun, jossa vastineeni.
.......................................
Yleistä!
Minulle ei kuulu kummempia nyt. Vietän ihan normaalia harmaata työelämää ja tänään ei ole erityistä. Liikun ja käyn koukkuun, jos koukun asettaja on MUKAAAAVAA!!!
STADIN KEVÄINEN TUULAHDUS-ARSKISS

-
- Kitisijä
Huomenia pääkaupungistamme!
Stadinarskalla asiat kuten ennenkin. Lähettää terveen kuvan... jos nyt olympialiike on terve hehheh.
STADIN ARSKALAINEN KEVÄÄLLÄ

Stadinarskalla asiat kuten ennenkin. Lähettää terveen kuvan... jos nyt olympialiike on terve hehheh.
STADIN ARSKALAINEN KEVÄÄLLÄ

-
- Kitisijä
Kaunis kuva.
Kisahallin Alepan avajaiset rempan jälkeen tänään. Tarjolla oli kakkua ja kahvia, otin ja vedin "tuulensuojaan". Ostin myös safkaa. Kakku oli sokerileipurin tekemää.
Vappusuunnitelmat: röpötän kotona. Parvekkeella sään salliessa. Lemonissakin voisi käväistä.
Vitsi:
- Asukasluvultaan Suomen pienin kunta?
- Pariskunta.
Homeboy
ormelo
Kisahallin Alepan avajaiset rempan jälkeen tänään. Tarjolla oli kakkua ja kahvia, otin ja vedin "tuulensuojaan". Ostin myös safkaa. Kakku oli sokerileipurin tekemää.
Vappusuunnitelmat: röpötän kotona. Parvekkeella sään salliessa. Lemonissakin voisi käväistä.
Vitsi:
- Asukasluvultaan Suomen pienin kunta?
- Pariskunta.

Homeboy
ormelo
Viimeksi muokannut Homeboy65, 26.04.2013 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Vaikka nyt ei edes huomioisi vokaalin pidentymän puuttumista illatiivin päätteestä, niin kyllä mä nyt tekisin virallisluonteisen valituksen siitä, että - vakiintuneesta käytännöstä poiketen - "tuulensuojaa" ei ole sijoitettu lainausmerkkeihin. Tämänhän voi nyt ymmärtää väärin kuin selittämättömän vitsin!Homeboy65 kirjoitti:vedin tuulensuojan
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitinä VIP-jäsen
Sä ymmärsit väärin. Rempasta oli jäänyt Alepan pihalle tuulensuojana käytetty Lainapeite, ja Homie vei sen.urpiainen kirjoitti:Vaikka nyt ei edes huomioisi vokaalin pidentymän puuttumista illatiivin päätteestä, niin kyllä mä nyt tekisin virallisluonteisen valituksen siitä, että - vakiintuneesta käytännöstä poiketen - "tuulensuojaa" ei ole sijoitettu lainausmerkkeihin. Tämänhän voi nyt ymmärtää väärin kuin selittämättömän vitsin!Homeboy65 kirjoitti:vedin tuulensuojan
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Voihan LOL.urpiainen kirjoitti:Vaikka nyt ei edes huomioisi vokaalin pidentymän puuttumista illatiivin päätteestä, niin kyllä mä nyt tekisin virallisluonteisen valituksen siitä, että - vakiintuneesta käytännöstä poiketen - "tuulensuojaa" ei ole sijoitettu lainausmerkkeihin. Tämänhän voi nyt ymmärtää väärin kuin selittämättömän vitsin!Homeboy65 kirjoitti:vedin tuulensuojan

Muokkasin.

-
- Kitisijä
Faijan luo syömään tänään.
Töölön kirjaston kierrätyshyllystä (4. kerros) plokattu suuri määrä englanninkielistä mangasarjakuvaa (pokkareita). Vien ne edelleen divareihin vaihtoon. Toivottavasti Kulkukatin poika(kin) kelpuuttaa.
Vitsi:
- Miten pidät Homeboyn kiireisenä?
- Kirjoita paperin molemmille puolille "Käännä!"
Arska. Voisiko seuraava huippukokous olla taas Mannerheimintien Hesburgerissa?
Homeboy
teemestari(ko)

Töölön kirjaston kierrätyshyllystä (4. kerros) plokattu suuri määrä englanninkielistä mangasarjakuvaa (pokkareita). Vien ne edelleen divareihin vaihtoon. Toivottavasti Kulkukatin poika(kin) kelpuuttaa.
Vitsi:
- Miten pidät Homeboyn kiireisenä?
- Kirjoita paperin molemmille puolille "Käännä!"

Arska. Voisiko seuraava huippukokous olla taas Mannerheimintien Hesburgerissa?

Homeboy
teemestari(ko)
-
- Kitisijä
EI SAA ÄRSYYNTYÄ STADINARSKAAN. TÄMÄ ON VIRALLINEN POIKKEUSVAPPUVIESTI JA OMISTAN SEN LAPITIILLE!
HYVÄÄ VIPPUVAPPUA KAIKILLE VARSINKAAN VÄRIIN KATSOMATTA!!
Entisiä aikoja muistellen ja väriammattitaitoa hehkuen haluan näyttää teille kuinka värimestari toivottaa kaikille hauskaa Vappua Vippua ja kaikkea siltä väliltä! Ai onko mulla rapula? No arvatkaapa onko mulla eka kertaa elämässäni rapula nyt. Vastaus seuraavan värisessä kappaleessa!
NO EI! Kohta raitille! Se on vissiin Stadi ja Ullanlinnanmäki ja onkin. Sitten onkin vuorossa pikku Keravan reissu. Siellä on Arskan ystävätyttöinen valkoinen, joka tarvitsee Arskan Stadi-apua!
STADIN SILLEE AINUTLAADUTON MUKAVANLAATUINEN TÄMMÖISEN LAKIN OMAAVA
POIKASA
Jos tuo ärsytti niin vappuna pikkuisen saa ärsyttää. Ihan vain meidän kesken mulla on valkokeltalakki!
Ja voi vitsi kun MrM:n kanssa ollaan ystäviä. Oikeastaan en halua sinua MrM ärsyttää, ettei vaan tämä hyvä vaihe loppuisi, mutta uskon, että kaikki ookoo. Hän alkoi jo minua sanoa Kitinän täysjärkiseksi tai jopa enitenkin ja jopa parhaaksi Kitinässä huomioimaan hienosäätöiset asiat rivien keskellä!
Tätä olen aina halunnut olla ja vaikken olisikaan paras niin oli kiva saada kannustusta!
Mutta tätä
en nyt laita päähän. Olen nöyrä Arskalainen! Teidän palveluksessanne!
Ja koska olen poikanen Arskainen niin tuen miespuolista väestöä laittamalla tämän kuvan. namitushan tämä on, ei siitä pääse mihinkään vaikka itse asiassa miksei pääsisi! Olen ihan pikkuisen tuhmalla päällä! Mut Vippuna saapi olla! Mitäs poijat ootta mieltä! Tyttö tietää näköjään varsin hyvin mistä poijaat tykkää aina! Kyllä, kyllä! Pääset golfkierrokselle ihan varmasti meidän kaa vaikka kenttä ja ryhmä on täynnä.... Ai eikö ole rahaa...no kyl me poijaat voidaan maksaa. Ai ei oo kaljarahaa. No mites on poijaat jos tarjottaisiin. Ai ei oo kyytiä pois. Mitäs poijaat jos tarjottaisiin tytölle kyytiä... jne sitten elämän loppuun asti joissain tapauksissa...hehheh. Tää oli Arskaisen oma vappuvippujuttu!

EI SAA ÄRSYYNTYÄ STADINARSKAAN. TÄMÄ ON VIRALLINEN POIKKEUSVAPPUVIESTI JA OMISTAN SEN LAPITIILLE!
HYVÄÄ VIPPUVAPPUA KAIKILLE VARSINKAAN VÄRIIN KATSOMATTA!!
Entisiä aikoja muistellen ja väriammattitaitoa hehkuen haluan näyttää teille kuinka värimestari toivottaa kaikille hauskaa Vappua Vippua ja kaikkea siltä väliltä! Ai onko mulla rapula? No arvatkaapa onko mulla eka kertaa elämässäni rapula nyt. Vastaus seuraavan värisessä kappaleessa!
NO EI! Kohta raitille! Se on vissiin Stadi ja Ullanlinnanmäki ja onkin. Sitten onkin vuorossa pikku Keravan reissu. Siellä on Arskan ystävätyttöinen valkoinen, joka tarvitsee Arskan Stadi-apua!
STADIN SILLEE AINUTLAADUTON MUKAVANLAATUINEN TÄMMÖISEN LAKIN OMAAVA

Jos tuo ärsytti niin vappuna pikkuisen saa ärsyttää. Ihan vain meidän kesken mulla on valkokeltalakki!
Ja voi vitsi kun MrM:n kanssa ollaan ystäviä. Oikeastaan en halua sinua MrM ärsyttää, ettei vaan tämä hyvä vaihe loppuisi, mutta uskon, että kaikki ookoo. Hän alkoi jo minua sanoa Kitinän täysjärkiseksi tai jopa enitenkin ja jopa parhaaksi Kitinässä huomioimaan hienosäätöiset asiat rivien keskellä!
Tätä olen aina halunnut olla ja vaikken olisikaan paras niin oli kiva saada kannustusta!
Mutta tätä

Ja koska olen poikanen Arskainen niin tuen miespuolista väestöä laittamalla tämän kuvan. namitushan tämä on, ei siitä pääse mihinkään vaikka itse asiassa miksei pääsisi! Olen ihan pikkuisen tuhmalla päällä! Mut Vippuna saapi olla! Mitäs poijat ootta mieltä! Tyttö tietää näköjään varsin hyvin mistä poijaat tykkää aina! Kyllä, kyllä! Pääset golfkierrokselle ihan varmasti meidän kaa vaikka kenttä ja ryhmä on täynnä.... Ai eikö ole rahaa...no kyl me poijaat voidaan maksaa. Ai ei oo kaljarahaa. No mites on poijaat jos tarjottaisiin. Ai ei oo kyytiä pois. Mitäs poijaat jos tarjottaisiin tytölle kyytiä... jne sitten elämän loppuun asti joissain tapauksissa...hehheh. Tää oli Arskaisen oma vappuvippujuttu!

-
- Kitisijä
NYT KYLLÄ ÄRSYYNNYIN STADINARSKAAN.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
<3 <3 <3!Stadinarska kirjoitti:LAPITIILLE!
Meinas tulla tylsä vappu mutta tämä pelasti!
<-- Oon iha tommonen nyt!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society