Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
So Hard
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Tulisi mielummin jonkun muun tyylinen frankkari. Vaikka Taco Bell tjn.
Kyllähän sitä mielellään ottaisi TGI:n ja Taco bellin, mutta en tiedä onko hesburgerkansan kanssa kauheasti toivoa.
Universaali disclaimer.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Paras uutinen aikoihin.
:ohyeah:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
Kyllähän sitä mielellään ottaisi TGI:n ja Taco bellin, mutta en tiedä onko hesburgerkansan kanssa kauheasti toivoa.

Äänestän Los Pollos Hermanosin puolesta!
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Äänestän Los Pollos Hermanosin puolesta!
:D Kunhan saadaan sama managementti.
Universaali disclaimer.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Paras uutinen aikoihin.

http://yle.fi/uutiset/maailman_toiseksi ... en/6620465
Jännittävää nähdä, miten lähtee liikkeelle. Pirun kilpailtu markkina, sehän on jo nähty ettei montaa ketjua mahdu samalle niemelle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ antavat pyydettäessä ilmaiseksi triplamajoneesin, niin menee täydestä.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä en tajua, miten Hese pystyy myymään omia tuotteitaan mäkkäriä kalliimmalla. Tai en mä nyt mitään kattavaa hintavertailua ole tehnyt, mutta ainakin halvimmat hampparit Hesellä Mäkkäriä kalliimpia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Monesko kerta tää on kun Martin Luther Burger King yrittää Suomeen?
People be like: Why are you doing something that I don't immediately understand? And I'm like: What?!
Vesper
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Mä en tajua, miten Hese pystyy myymään omia tuotteitaan mäkkäriä kalliimmalla. Tai en mä nyt mitään kattavaa hintavertailua ole tehnyt, mutta ainakin halvimmat hampparit Hesellä Mäkkäriä kalliimpia.
Ne ratsastaa suomalaisuudella ja juntit uskoo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä en tajua, miten Hese pystyy myymään omia tuotteitaan mäkkäriä kalliimmalla. Tai en mä nyt mitään kattavaa hintavertailua ole tehnyt, mutta ainakin halvimmat hampparit Hesellä Mäkkäriä kalliimpia.

Tai sitten hesen tuotteet vaan on paremman makuisia.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Tai sitten hesen tuotteet vaan on paremman makuisia.
Ei ole, mutta se majoneesi on aivan uskomatonta. Vaikka minkälainen ummetus niin yksi hesen hamppari ja kohta saakin juosta varpusparven uhatessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:

Makuasia jne.

Mä en huomaa mitään erityistä eroa Hesen ja Mäkkärin juustohampurilaisessa, paitsi että Hesessä maksaa kolme (?) kertaa sen mitä Mäkissä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vesper
Kitisijä

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Ei ainakaan asiakkaiden mielestä.
Bluntly
Kitisijä

Kaipaan perinteisien grillien purilaisia, sai kunnolla tavaraa kun sääntökirja ei määritellyt purilaisen sisältöä tarkkaan. Sekin osa kansallista identiteettiä on menetetty.
masa

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti: Tai sitten hesen tuotteet vaan on paremman makuisia.
Ei ainakaan asiakkaiden mielestä.
Tämän asiakkaan mielestä on. Vuosien ja kymmenien Mc-pettymysten jälkeen olen siirtynyt hesen asiakkaaksi.
masa

Bluntly kirjoitti:Kaipaan perinteisien grillien purilaisia, sai kunnolla tavaraa kun sääntökirja ei määritellyt purilaisen sisältöä tarkkaan. Sekin osa kansallista identiteettiä on menetetty.

Sama vika. Onneksi tuolla landella noita rasvakettimine kautta uitettuja ja sitten parilassa käristettyjä hampurilaissämpylöitä vielä saa.
Vesper
Kitisijä

exPertti kirjoitti:^^ Kumman asiakkaiden?
Molempien. Ei varmaan tule yllätyksenä, että alalla tehdään aika paljonkin erilaisia asiakastutkimuksia.
masa

Molemmat ketjut munaavat homman siihen, että maustesoossien kanssa nuukaillaan. Voisi käydä usemmainkin, mutta niiden kuivien ja maustamattomien hampurilaisten syönti ei vaan maistu, varsinkaan kun esim. vieressä olevasta Jufusta saa rahoilleen kymmenen kertaa paremman vastineen.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

En tiennyt, että Hese on noin paljon Mäkkäriä isompi Suomessa

http://www.hs.fi/talous/Hesburgerin+per ... 7804667038
Vesper
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:En tiennyt, että Hese on noin paljon Mäkkäriä isompi Suomessa

http://www.hs.fi/talous/Hesburgerin+per ... 7804667038
Ravintolamäärä on suuri, Hesehän löytyy lähes joka ABC:ltäkin. Ja niitä on kaikkialla! Ei ne muuten ole kovin suuria... ;)
Bluntly
Kitisijä

McJanne kirjoitti:Samburger @ Kauhava & Seinäjoki onneksi vielä pitää rotia!
Pikkuriikkisen kaukana lähteä purilaiselle kun himo iskee. Toivottavasti Snacky tulisi johonkin sopivaan paikkaan.
Vesper
Kitisijä

Onko kukaan testanut 55-burgereita? Niitä on jokunen, olisko lähinnä Teboilien yhteydessä?
Leevi
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... huppu-pois

Alppilan yläkoulun erotetun opettajan Antti Korhosen oikaisuvaatimus tullaan huomenna hylkäämään opetuslautakunnan kokouksessa.

Päätösehdotuksessa todetaan, että erityisen raskauttavaa on se, että tapauksen jälkeenkään opettaja ei ole ymmärtänyt tekonsa moitittavuutta.

Opetuslautakunnan päätösehdotuksessa kuvataan yksityiskohtaisesti, mitä tilanteesta on raportoitu. Asiassa on kuultu rehtoria, kahta opettajaa ja kolmea oppilasta. Erottamiseen johtava tapahtumaketju alkoi hupun poisottamiskäskystä....

Opettaja Antti Korhonen kertoo oikaisuvaatimuksessaan, että tilanne on ollut uhkaava muiden oppilaiden ja opettajan kannalta. Fyysinen uhka opettajan mielestä oli kohdistunut häneen.

Opetuslautakunta näkee asian täysin toisin. Päätösehdotuksen mukaan muiden oppilaiden tai opettajan turvallisuus ei ollut vaarantunut. Kyse ei ollut väkivaltaisesti tai uhkaavasti käyttäytyneestä taikka työrauhaa vakavasti häiritsevästä oppilaasta. Tilanne ruokalassa ei ollut riistäytymässä mellakaksi kuten Antti Korhonen esittää, vaan tilanne ruokalassa oli varsin rauhallinen. Opettajan välittömät toimenpiteet eivät olleet välttämättömiä eivätkä puolustettavia.
--
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tohon hampurilaisketjujen makuparemmuuteen: kun on Hesen hamppareilla kasvanut niin Mäkkäri maistuu "oudolle". Se on tottumuskysymys, mä haluan hampparini majoneesissa uitettuna mm. Bluntlyn mainitsemasta syystä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx