Karvoistahan on puhuttu mutta muistaakseni äänestyskyselyä ei ole ollut.
Ja joojoo, olen säälittävä runkkari, myönnän.
Ei, tumputan vain kuvamateriaalin kanssa, en tällaisille kliinisille kyselyille.kesseli kirjoitti:Tumputatko sä noiden tulosten valjettua? Stimuloiko tällaisen kyselyn tulos sua seksuaalisesti? *kartoittaa Gattacaa*
paljasta pallittomuutesi salat!Lilo kirjoitti:Seuraavaksi voisitkin avata ketjun aiheesta monettako kertaa kysyt tätäKIN asiaa...Lähimmäksi veikannut voittaa puolet karvakokoelmastasi ja matkan Varkauteen.
Gattacan seuraaja on valittu!slam kirjoitti: paljasta pallittomuutesi salat!
Et sä oikeasti halua mun karvakokoelmaa (omia karvojani) etkä tulla tänne. Unohtakaa viheliäinen persoonani ja vastatkaa kyselyyn. Tilastointikyselyä ei ennen ole ollut. Ja kasvattakaa posliiinipillut joku tupsu sentään!!Lilo kirjoitti:Seuraavaksi voisitkin avata ketjun aiheesta monettako kertaa kysyt tätäKIN asiaa...Lähimmäksi veikannut voittaa puolet karvakokoelmastasi ja matkan Varkauteen.
Älähän nyt portto viisasteleLilo kirjoitti:Gattacan seuraaja on valittu!slam kirjoitti: paljasta pallittomuutesi salat!
Jaahas. Lähdit liikkeelle väittelemällä PetriFB:n kanssa ja tähän on tultu; missä vaiheessa homma meni taas reisille?Gattaca kirjoitti:Sori, täytyy tilastoida pillunkarvoituksetkin.
Sinä sanoit "REISILLE", höhhöh "REISILLE" öhohöho!!nexie kirjoitti:
Jaahas. Lähdit liikkeelle väittelemällä PetriFB:n kanssa ja tähän on tultu; missä vaiheessa homma meni taas reisille?
Niinpä.nexie kirjoitti:Jaahas. Lähdit liikkeelle väittelemällä PetriFB:n kanssa ja tähän on tultu; missä vaiheessa homma meni taas reisille?Gattaca kirjoitti:Sori, täytyy tilastoida pillunkarvoituksetkin.
Jaa, joko sulta tuli?Gattaca kirjoitti:
Sinä sanoit "REISILLE", höhhöh "REISILLE" öhohöho!!
Mitä yllättävää tässä on? Gattaca on mitä helpoin tulkittava.BrianW kirjoitti:Niinpä.nexie kirjoitti:Jaahas. Lähdit liikkeelle väittelemällä PetriFB:n kanssa ja tähän on tultu; missä vaiheessa homma meni taas reisille?Gattaca kirjoitti:Sori, täytyy tilastoida pillunkarvoituksetkin.
Nyt harmittaa, että kannustin PetriF:n kanssa taistelemaan kun se johti tähän.
Miksen saa olla kiinnostunut sekä uskonnosta että pillusta?BrianW kirjoitti:
Saathan toki, mutta nämä ovat sellaisia aiheita joista voi olla ihan yksityisestikin kiinnostunut, sillai omassa rauhassaan, tiätsä?Gattaca kirjoitti:
Miksen saa olla kiinnostunut sekä uskonnosta että pillusta?
Niinhän sinäkin varmaan.
Miten minä "yksityisesti" saisin TIETOA siitä yksityisestä kiinnostuksestani, siis teidän pillunkarvoistanne? Tiedän vain muutamasta teistä, laajempi otos olisi yleisinhimillisestikin kiinnostava.Lilo kirjoitti:Saathan toki, mutta nämä ovat sellaisia aiheita joista voi olla ihan yksityisestikin kiinnostunut, sillai omassa rauhassaan, tiätsä?Gattaca kirjoitti:
Miksen saa olla kiinnostunut sekä uskonnosta että pillusta?
Niinhän sinäkin varmaan.
Itse asiassa olen paljon kiinnostuneempi vastakkaisesta sukupuolesta kuin uskonnosta. Inhoan kiihkomielisyyttä ja mustavalkoisuutta.Gattaca kirjoitti:Miksen saa olla kiinnostunut sekä uskonnosta että pillusta?BrianW kirjoitti:
Niinhän sinäkin varmaan.
Voivoi, mikä dilemma.Gattaca kirjoitti: Miten minä "yksityisesti" saisin TIETOA siitä yksityisestä kiinnostuksestani, siis teidän pillunkarvoistanne? Tiedän vain muutamasta teistä, laajempi otos olisi yleisinhimillisestikin kiinnostava.
Mikä se on?mustanikki kirjoitti:Voi jumalauta mies, hanki sinä elämä!!
Koska minusta on kiva avata tyhmiä keskusteluja. Vielä kivempi jos se ärsyttää sinua.mustanikki kirjoitti: Miten sinä jaksat kerta toisensa jälkeen avata näitä tyhmiä keskusteluja???
Ei muuten ole ennen kysytty ruksattavien vaihtoehtojen muodossa.mustanikki kirjoitti: Tämäkin asia on kyselty täällä jo sataan miljoonaan kertaan (vähintään).
Niin olenkin. Entäs sitten?mustanikki kirjoitti: Olet säälittävä!
kait tää tyhjyyden voittaa. Ompas taas kovin elämätöntämustanikki kirjoitti:Voi jumalauta mies, hanki sinä elämä!
Miten sinä jaksat kerta toisensa jälkeen avata näitä tyhmiä keskusteluja??? Tämäkin asia on kyselty täällä jo sataan miljoonaan kertaan (vähintään).
Olet säälittävä!