NuoriDaavid kirjoitti:Homeboy65 kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:
Urpiaisjuttu ei mennyt heti perille. Jotain sisäpiiriä?
Katso mitä urpiainen kirjoitti SA:n sanomiin 26.4.2013

Ei Arska lue muita kirjoituksia, kuin itseään koskevia.
No hei Nuori Taavetti sekä ihan kaikki muut!
Oikeastaan hiukan harmittaa tuo nopea sutaisuni Homeelle, etten ymmärtänyt urpiaisjuttua.
Olinhan tämänkin illatiivijutun lukenut ja erityisen iloisena Urpiaisen sekä hauskan
että älyllisen kommentin noteerannut.
Minä hieman toruin itseäni kun en heti sitä muistanut.
Ja se on siis NIIN varmaa, että omiin sanomiini, tähän, jossa nytkin olen, tutussa ja turvallisessa
blogissani, luen kaikki kirjoitukset ja en mitään lue olankohautuksella.
Tottakai niin on silti, etten kaikkea Kitinässä lue. Veisihän se aikaakin. Minua kiinnostavat
tietyt ketjut, esim. tuo tekniikka toki ja shrink-ketjyt ja ihan kaikki sellaiset, jotka eivät ole
tylsiä- ts. ovat täynnä elämää.
Ja sitäpaitsi on aivan totaalisen varma, etten ole lukenut lähestuulkoonkaan kaikkia itseäni koskevia haukk, heh siis kehumisia ja kommentteja. Tai pikku heittoja. tai viittauksia.
Niin monta juttua olen huomannut ikäänkuin vahingossa katsoen muita ketjuja. Siksi olen pyytänyt Homeboyta sanomaan kaikki, mitä mun "pitäisi tietää" hehheh.
Minkäs sille voi, jos muutamat, varsinkn väkivaltaan ja suvaitsemattomuuteen
yhdistetyt jutut ovat tosi ikäviä, niin IRL kuin täälläkin, mutta
onhan tällainen kirjoitusalusta rehellinen. Kyllä minä monasti olen täälläkin ajatellut, että "noinko mustia ajattelultaan
ihmiset ovat oikeasti" kuintäällä Kitinässä osin eräät ovat. Kyllä uskoisin näin.
Minun helmasyntini on tuo tärkeitten asioiden tuominen esille kepeyden ja huumorinkin
keinoin ja kun sitä ei ymmärretä niintulos on mitä vaan!
SA voi oikein hyvin ja nyt sitten jännätään muutama matsi telkkarin ääressä miten suomipojan käy.
Lauantaina SA kohtaa opiskeluporukkaa ja varmaankin joku drinkki kuluu. Ehkä.
Mitä tulee Homien asiaan niin kokonaisuus ratkaisee. Eikö sitä millään todellakaan kontrolloida
onko ihminen köyhä hakiessaan ruokaa? Eikö tarvitse olla työvoimatoimiston lausuma työttömyydestä.
Kyllä minä luulen, että Homeboy saisi varmaankin luvalla hakea ruokaa.
Yhtään moittimatta Homea enempää olen itse lähes raittiina toki sitä mieltä, että
se säästäminen tulisi aina aloittaa alkoholista!
Mutta alkoholi ja ihminen kuuluu yhteen. Tympeää ja tylsää ja suunnattomasti kansantaloudelle
kallista, mutta ei voi mitään!
Terveiset kaikille. Vastaan vielä enemmän kaikille ja Homeelle varmaan oon vastaus
velkaa paljon!
Se on viikonlopputoivotukset mainiot! With pussnus niinkuin ihana kitinäkaverini Geetzu silloin sanoi, toivoo Sa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.