MrM kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:Lopulta en ymmärrä, mikä minussa niin kovasti ärsyttää. Siis ihan loppujen lopuksi!
Koska olen mukava!
No ei siinä kauhean kauaa mennyt että unohdit sen mitä sinulle kirjoitin.
Ihan ensimmäisenä voisit vaikka antaa ihmisille oikeuden tehdä omat päätelmänsä sinun mukavuutesi suhteen. Ihminen joka pitää itseään mukavana muiden kannalta katsottuna on vihjeetön törppö. Sulla on niin järkyttävä tarve alleviivata omaa oletettua muka-mukavuuttasi, että se muuttuu vastenmieliseksi ominaisuudeksi alta aikayksikön kenen tahansa silmissä.
Terve MrM...
Tämä on mun "kitinäpäiväni" kun vastasin monelle ja laitoin tapaamisen Kotipojankn
kanssa! Oli lyhyt tapaaminen, mutta ihan ok. Hb oli lyhentänyt tukkansa tavalliseen pituuteen.
Kiitos kirjoituksestasi tai vastauksestasi. EN TIETENKÄÄN unohda purevaa analyysiadi.
Nyt ihan totta näin illalla ajattelen, että tuo mukava-juttu on taas työtapaturma minulta.
Tiedän sen olevan ärsyttävää ja toisaalta tietenkin myös luotaantyäntävää,
Jotenkin se vaan iskostunut tuo tunne, ettå se on huumoria.
Osaatko snä selittää tuota mikä oli aivan Sa-sanomien alussa Prosessin kuvaus mun
tyylistä. Minä jotenkin hyväksyin sen silloin, mutta ainahan ihmiset silti kysyy syytä ja perusteluja
mutta kysynkö mä väärällä tavalla.
Tämä tämänpäiväinen oli hiukan sellainen "mopo lähti luistamaan" , mutta työskentelen sen eteen
että se ei lähde käsistä! Ostan kuvannollisesti hyvät kumit!
Eli kiitos ihan asiallisesta palautteesta!
Mä vastaan taas älykännykällä enkä oikein näe riveja ja tulee rivinvaihtoja väärin.
Koneen on kotona ja en nyt ole kotona.
Muttei tule sitten väriäkään! Pihkana äsken häipyi kosketusnäyttömerkitkin...
Mä oon väsynyt ja meen koisimaan! On upea MrM, että kitinäsuhteemme on tullut järkeväksi ja suorapuheiseksi nyt!
Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.