Autoilu 2
-
- Kitisijä
Re: Autoilu 2
Tässä on nyt vähän sama asetelma kuin tunkion asukas huutelisi loistohuvilaan, että teillä on nurtsi ajamatta.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Sulla ei sitten mene kovin äkkiä oppi perille ranskalaisista. Mä jättäisin noi molemmat kauppaan miettimättä sekuntiakaan.masa kirjoitti:Yhden Seatin omistaneena ottaisin noista Clion miettimättä sekuntiakaan.
Universaali disclaimer.
Jos molempien hylkääminen olis vaihtoehto, niin minäkin jättäisin. Seat vaan oli sellainen kokemus autosta jossa ei ollut minkäänlaista laatua havaittavissa. Sen kohdalla opin että mikä tahansa on parempi vaihtoehto.So Hard kirjoitti:Sulla ei sitten mene kovin äkkiä oppi perille ranskalaisista. Mä jättäisin noi molemmat kauppaan miettimättä sekuntiakaan.
-
- Kitisijä
Kolme vuotta duunia Renault-myynnissä opetti, että ei ikinä koskaan yhtään ranskalaista kulkuneuvoa, ei minkään merkkistä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ranska vastaan Espanja. Laatua tiedossa ainoastaan jalkapallossa.Kiukkutipu kirjoitti:Kolme vuotta duunia Renault-myynnissä opetti, että ei ikinä koskaan yhtään ranskalaista kulkuneuvoa, ei minkään merkkistä.
-
- Kitisijä
^Myös ruoka on varsin kelvollista kummassakin maassa 

-
- Kitisijä
Tässä mennään makukysymysten äärelle. Ranskalainen keittiö on minusta aika yliarvostettua.Kiukkutipu kirjoitti:^Myös ruoka on varsin kelvollista kummassakin maassa
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Paitsi ranskassa, ei ne osaa edes kunnollista sipulikeittoa tehdä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
^^^ mutta saksassa ruoka on paskaa. Eikä japanistakaan tule muuta hyvää kuin sushi. Tuosta syystä uudenkaupunginkin autot on ihan jees.
-
- Kitisijä
Bratwurstilautanen opeliksin kojelaudalta nautittuna on juurikin parasta.
-
- Kitisijä
Kyllä, mutta ei tarvitsekaan hienostella.So Hard kirjoitti:Tässä mennään makukysymysten äärelle. Ranskalainen keittiö on minusta aika yliarvostettua.Kiukkutipu kirjoitti:^Myös ruoka on varsin kelvollista kummassakin maassa
Niistä pikkukatujen ruokapaikoista saa edelleen parasta ruokaa lähes maassa kuin maassa, myös Ranskassa (tällä peräti kolmen ranskalaiskaupungin käyneen vakaalla kokemuksella sanottuna

-
- Kitisijä
Käymistäni maista ruoan top-listaa pitävät Japani ja Thaimaa. Japanin paikka ei perustu sushiin, josta en enemmälti edes välitä.Kiukkutipu kirjoitti:Kyllä, mutta ei tarvitsekaan hienostella.
Niistä pikkukatujen ruokapaikoista saa edelleen parasta ruokaa lähes maassa kuin maassa, myös Ranskassa (tällä peräti kolmen ranskalaiskaupungin käyneen vakaalla kokemuksella sanottuna).
Kolmatta sijaa on vaikea jakaa. Esim. Espanjassa saa niin vaihtelevasti hyvää ruokaa ja kamalaa rasvamössöä.
Universaali disclaimer.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Koskas se autojen maahantuonti vapautuikaan?exPertti kirjoitti:Olemme ehkä puhuneet tästä ennenkin, mutta mitkähän nämä vuodet olivat?Kiukkutipu kirjoitti:Kolme vuotta duunia Renault-myynnissä opetti, että ei ikinä koskaan yhtään ranskalaista kulkuneuvoa, ei minkään merkkistä.

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
2001-2004exPertti kirjoitti:Olemme ehkä puhuneet tästä ennenkin, mutta mitkähän nämä vuodet olivat?Kiukkutipu kirjoitti:Kolme vuotta duunia Renault-myynnissä opetti, että ei ikinä koskaan yhtään ranskalaista kulkuneuvoa, ei minkään merkkistä.
-
- Kitisijä
Toi uusi klitorishan on pikkuautoksi ihan yllättävän kivan näkönen. Ainakin tosta suunnasta.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
Mikä muhun on mennyt, kun olen samaa mieltä. Ilmeisesti Manalan lausunto oli sitten sarkasmia/ironiaa/vastaavaa.MrM kirjoitti:Toi uusi klitorishan on pikkuautoksi ihan yllättävän kivan näkönen. Ainakin tosta suunnasta.
Pace Pertsa, mun mielestä Clio ei näytä juuri lainkaan Leonilta. Ikkunan linjoista tuli enemmän vaikka Fiesta mieleen, mutta tästä kulmasta Clio on sitä(kin) onnistuneempi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Vaivauduin googlaaman, oonhan mä ton jo jossain auto-ohjelmassa nähnytkin. Kyllä toi perse mun silmään parempi ja tasapainoisempi on kuin keula. Keulassa koko valohässäkkä-keulamaski -yhdistelmä on jotenkin pikkusen yliampuvan ja raskaan näkönen kärpässilmäviritys. Tekee koko keulasta aikamoisen tynnyrin ja renkaista pienen näköiset. Korotettu konepelti alleviivaa koko asiaa.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
^
Eihän cliossa ja leonissa ole mitään samaa? Muotokielet ovat täysin erilaiset: Leon on viistetyillä linjoilla koristeltu golf ja clio on hyvin orgaaninen muodoiltaan.

Eihän cliossa ja leonissa ole mitään samaa? Muotokielet ovat täysin erilaiset: Leon on viistetyillä linjoilla koristeltu golf ja clio on hyvin orgaaninen muodoiltaan.

-
- Kitisijä
No kyllä sä taidat olla ainoa joka niitä yhtäläisyyksiä on tähän mennessä nähnyt. Täytyy oolla ranskisfanisilmät väittääkseen, että joku noita muotoilun kukkasia kuten Clioja lähtisi kopioimaan.exPertti kirjoitti:Takakulmaan on saatu oudon monta yhtäläisyyttä. Siis tämä lähti siitä kun näin tuon linkittämäni Leonin kuvan ja nopeasti katsoin että mistäs merkistä tämä uutinen olikaan. Mutta kuten sanoin, kettuillakseni kirjoitin.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
No en minä ainakaan ole mitään sellaista väittänytkään, jos tuo viesti oli minulle osoitettu kuten tuosta nuolesta voisi päätellä.sivustahuutaja kirjoitti:^
Eihän cliossa ja leonissa ole mitään samaa?
-Hit it.
-Hit it.
-
- Elämätön Kitisijä
"Mitään samaa" on aika vahvasti sanottu, nykyään kun kaikki autot tuntuvat muistuttavan toisiaan. Minusta expertin persekuvat näistä autoista muistuttivat hyvinkin paljon toisiaan vihaisista takavaloista lähtien. Jos nää kuvat veisi aikakoneella muutaman vuosikymmenen taaksepäin, niin "eihän näissä ole mitään samaa" kiikuttaisi sanojansa äkkiä optikolle. Nykyään nuo muotoilun erot ovat niin pieniä.sivustahuutaja kirjoitti:^
Eihän cliossa ja leonissa ole mitään samaa?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Opelin katumaasturi Mokka myy maailmalla niin hyvin, että Opelin emo GM aikoo siirtää ison osan sen tuotannosta Etelä-Koreasta Espanjaan.
En taas ymmärrä ihmisiä, tuohan on rumempi kuin rellut.

En taas ymmärrä ihmisiä, tuohan on rumempi kuin rellut.

-
- Kitisijä
exPertti kirjoitti:Olen vakavasti sitä mieltä, että en palkkaisi sinua enkä Tixiä muotoilujohtajaksi jos haluaisin yritykseni menestyvän.
Kieltämättä riskinä on, että suunnittelemissani autoissa näkyisi jumaloimani käytännöllisyys yli esteettisten arvojen ja tulos voisi olla lähellä: