Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Päälle 20v, alle 30v. Siinä ne majailee.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14943
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lähi aikoina olen piiitkästä aikaa törmännyt wanhoihin luokkakaverinaisiin. Kyllä varsinkin äititapaukset näyttävät...niin, äideiltä, enemmän pullantuoksuisilta kuin ehkä pitäisi näin diplomaattisesti ilmaistuna.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Minusta täällä ilmenee aikamoista ikärasismia. Ajatelkaa nyt mitä Orimattilan miehestäkin tuntuu vaikka itsekin on vaan nuorista kiinnostunut.

Viitsisiköhän joku väsätä kyselyn tai muuten kommentoida mitä ymmärretään esim sellaisilla käsitteillä
kuin nuori, keski-ikäinen, vanha jne?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Joo, kunhan ei puhuta nimillä, ettei kenellekään tule paha mieli.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

exsu kirjoitti:^ Joo, kunhan ei puhuta nimillä, ettei kenellekään tule paha mieli.
Heh, eihän tässä nimillä vaan luvuilla. Kerro esim missä iässä mielestöäsi ihminen on "vanha"?

Tosin oman näkemykseni mukaan se on perin henkilökohtaista. Tunnen joitain alle 30, jotka ovat niin konservatiisia ja jäykistyneitä asenteissaan, että vaikuttavat haudan partaalla keikkuviltä känättäviltä vanhuksilta. Päinvastaisiakin tapauksia on myös.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Silläki on aivan valtavan paljon väliä miten on pitänyt huolta itsestään! Joku vähän reilu viiskymppinen joka urheilee ja elää suht terveellistä elämää voi olla toooodella pantava. Tai joku rokkiäijä. Samalla joku alle nelikymppinen kaljamahanen valjunaama voi näyttää liian rupsahtaneelta. Parikymppiset pojankossit harvemmin herättää mitään panofiiliksiä, ne on niin poikasia vielä. Pitää olla joku tosi kaapin koko macho että sen ikästä silleen miettis. Tosin makuja lienee monia.

Edit: ja asenne ratkasee aivan valtavasti! Eli oikeastaan lopputulema on se että ei sille iälle nyt niin kauheasti väliä ole jos muut jutut natsaa.
Viimeksi muokannut Georgina, 24.06.2013 17:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en oikein näe tuollaista luokittelua mielekkäänä. Jos numeraalisesti ajatellaan, niin "liian nuori" kategoriaan omalla kohdalla menevät heittämällä kaikki alle 25 vuotiaat. En tätäkään näe mitenkään ehdottomana, mutta näin fiilistasolla. "Liian vanha" on sitten hankalampi, riippuu enemmän tyypistä ja kunnosta. Kaveri seukkaili jonkun tänä vuonna 50 täyttäneen kanssa, ja mun mielestä se kuulosti vähän vanhalta. Mä sanon, että mulle liian vanha on sellainen, että jos mies, minä ja mun äiti liikutaan jossain kolmestaan, niin ihmiset ei tiedä kumman seurassa se mies on.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lähi aikoina olen piiitkästä aikaa törmännyt wanhoihin luokkakaverinaisiin. Kyllä varsinkin äititapaukset näyttävät...niin, äideiltä, enemmän pullantuoksuisilta kuin ehkä pitäisi näin diplomaattisesti ilmaistuna.
Onneksi sun pakarat edelleen uhmaa painovoimaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä nään sen niin, siis vakavampaa suhdetta ajatellen, että jos henkinen puoli synkkaa ja samoin fysiikka, niin avot. Nainenhan on sexuaalisessa huippuudessaan nelikybäsenä, mies 18-vuotiaana. Varmaan noista kun vähän joustaa molemmista keskemmäs, syntyy oiva kombinaatio :mrgreen:

Gina oli niin oikeassa, tässä iässä näkyy jo kovasti se, miten huolehtii itsestään. Mun sydäntä lämmitti kovin, kun muutama viikko sitten 19-vuotias jäbä sanoi rehellisesti viiteen kertaan, ettei ois arvannu mun olevan "niin vanha". No, tietysti tuo "niin vanha" vähän särähtää, mutta eipäs se juttujen laatua muuttanut :) Pantakoon(no pun) kuitenkin ylös, ettei keskustelun sävy ollut missään vaiheessa sexuaalisväritteinen, ja olin esiintynyt ko. eventissä koko ajan meikittä. Ja kyllä mä näen itsestäni sen, etten ole 25, saati 18, mutta toisaalta eikös se ollut tärkeintä mitä muut aattelee, vaiko kuin?
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14943
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Useimmiten homma menee niin, että kun itse on fitissä ja nuorekas, niin kumppanipuolelta vaatii ainakin alitajuisesti samaa. Miksi mun pitäis viehättyä kulahtaneista ikätoveristani? Enkä ymmärrä miten ihmeessä tämä taipuisi ikärasisimiksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Useimmiten homma menee niin, että kun itse on fitissä ja nuorekas, niin kumppanipuolelta vaatii ainakin alitajuisesti samaa. Miksi mun pitäis viehättyä kulahtaneista ikätoveristani? Enkä ymmärrä miten ihmeessä tämä taipuisi ikärasisimiksi.
Kukas täällä on sellaista sanonut? Sitä paitsi, jos viisari ei värähdä, se ei värähdä. Tottakai joskus sitten voidaan päätyä gattismaiseen tilanteeseen, jossa kelpuutetaan vain objektit, jotka ovat itselle tavoittamattomia, mutta so not kunhan hyppy kulkee.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nuorekas on sana, jonka käyttäminen on varma merkki ikäkriisistä.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14943
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Enkä ymmärrä miten ihmeessä tämä taipuisi ikärasisimiksi.
Kukas täällä on sellaista sanonut?
BW
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14943
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Nuorekas on sana, jonka käyttäminen on varma merkki ikäkriisistä.
No, babyface kuulostaa vielä pahemmalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Enkä ymmärrä miten ihmeessä tämä taipuisi ikärasisimiksi.
Kukas täällä on sellaista sanonut?
BW
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: No, babyface kuulostaa vielä pahemmalta.
No nuohan on ihan eri asioita! Babyface on useimmiten hyvien geenien ja elämäntapojen yhdistelmä, nuorekas kuulostaa purkkirusketukselta, "räväkältä" hiustyyliltä ja nuorisolaisvaatteilta aikuisella.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Enkä ymmärrä miten ihmeessä tämä taipuisi ikärasisimiksi.
Kukas täällä on sellaista sanonut?
BW
Ei tämä mun kommenttini erityisesti Ylermille ollut tarkoitettu vaan oli kommentti yleisemmästä linjasta mukaan lukien tuon ketä sitten panisit -ketjun.Halusin hiukan provosoida keskustelua asiasta.

Itse asiassa olen tehnyt samanlaisia havaintoja kuin Ylermikin. Ihmiset on erilaisia eikä kaikki vaan välitä huolhtia kunnostaa, hoikkuudestaan ym.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

BrianW kirjoitti: Ihmiset on erilaisia eikä kaikki vaan välitä huolhtia kunnostaa, hoikkuudestaan ym.
Tai kykene. On varmasti sellaisia elämäntilanteita, joissa on tärkeämpiäkin prioriteetteja kuin oma peilikuva, ja jotkut vaan pullahtavat helpommin kuin toiset.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16733
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ikääntyessähän varsinainen dilemma on siinä, että ne, jotka eivät huolehdi itsestään, ovat aika suuressa riskissä keski-ikäistyä aika hämmentäviksi sediksi ja tädeiksi kiihtyvällä tahdilla, kun taas itsestään huolehtivat tuppaavat vähän turhan usein ilmentämään sellaista vähän luotaantyötävän itsekeskeistä ja (urheilu)suorituspainotteista elämäntyyliä, johon liittyvät vapaa-ajan harrastukset eivät ehkä ole sieltä älyllisesti mielenkiintoisimmasta päästä. Aivottoman narsistisen ulkonäkökeskeisyyden Skyllan ja rupsahtamisen Kharybdiksen välistä onnistuneesti seilaaminen onnistuu vain harvoilta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Ikääntyessähän varsinainen dilemma on siinä, että ne, jotka eivät huolehdi itsestään, ovat aika suuressa riskissä keski-ikäistyä aika hämmentäviksi sediksi ja tädeiksi kiihtyvällä tahdilla, kun taas itsestään huolehtivat tuppaavat vähän turhan usein ilmentämään sellaista vähän luotaantyötävän itsekeskeistä ja (urheilu)suorituspainotteista elämäntyyliä, johon liittyvät vapaa-ajan harrastukset eivät ehkä ole sieltä älyllisesti mielenkiintoisimmasta päästä. Aivottoman narsistisen ulkonäkökeskeisyyden Skyllan ja rupsahtamisen Kharybdiksen välistä onnistuneesti seilaaminen onnistuu vain harvoilta.
Taitaa olla niin, että se onnistuminen määritetään sen mukaan, missä havainnotsija itse sijaitsee. Vertaa; potilas ei käytä liikaa alkoholia, jos ei juo enempää kuin lääkäri.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16733
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Taitaa olla niin, että se onnistuminen määritetään sen mukaan, missä havainnotsija itse sijaitsee. Vertaa; potilas ei käytä liikaa alkoholia, jos ei juo enempää kuin lääkäri.
Mä ajattelisin, että onnistumisen määrittäminen riippuu (tietysti) havainnoijan arvomaailmasta, mutta ei välttämättä kovin suoraan havainnoijan omasta asemasta: havainnoija voi sijaita aika kaukana omasta ideaalistaan ja arvioida ikään kuin sekä muiden onnistumista että omaa onnistumistaan suhteessa tähän omaan ideaaliin, ei suhteessa omaan tosiasialliseen sijaintiin. Muutenhan oman onnistumisen itsearviointi tuottaisi aina tulokseksi, että oma onnistuminen on ollut täydellistä. Harvalla kai niin vahva/epärealistinen omakuva on. Toki kuitenkin oma sijainti riippuu varmaan tosiasiassa paljon (riippuen onnistumisen asteesta) siitä, missä omien arvostusten mukainen ideaalitilanne ja tavoite on.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14943
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: No, babyface kuulostaa vielä pahemmalta.
No nuohan on ihan eri asioita! Babyface on useimmiten hyvien geenien ja elämäntapojen yhdistelmä, nuorekas kuulostaa purkkirusketukselta, "räväkältä" hiustyyliltä ja nuorisolaisvaatteilta aikuisella.
Myönnän. Kirjoitan palstalle lähes aina lapsenhoidon lomassa ja tuo nuorekas oli yksi sanoista, jotka voisin vaihtaa myöhemmin asiaa tarkemmin pohdittuani. Olen lähinnä kasvoista nuoremman näköinen, pukeutumiseni ei sinänsä ole erityisen ali-ikäistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Tämä keskustelu ihmetyttää tällaista kunnostaan huolta pitävää nuorekasta babyfeissiä. :lol:
Kontrollikysymys: kuka on Tasavallan Presidentti?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Kekkonen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä en muuten arvota nuorekasta silleen epätoivoiseksi yritykseksi säilyä teininä, yksi merkki henkisestä keski-ikäistymisestä. Äitini on nuorekas seiskakybänen. Ehkä tuohonkin vaikuttaa enempi yleinen aktiivisuus ja harrastuneisuus. Se ei ole hoikka eikä pukeudu teinixisti.

Urpsun kanssa olen eri mieltä siinä, etteikö kultaista keskitietä löydy älyllisen ja fyysisen treenauksen suhteen. Toisilla se vaan painottuu kovasti jompaan kumpaan, mutta yhtä useasti terve mieli sijaitsee terveessä ruumiissa. Nykytutkimuksen valossa entistä vahvemmin näin.
Prepare for the worstest.