Siivottu, syöty ja pikkukundi laitettu päikkäreille. Nyt olis omaa aikaa sellanen tunteroinen... Taidan käyttää sen lukemiseen ja suklaan syömiseen.
Leffaan menokin jäi jollekin toiselle päivälle. Varasin jo liput, mutta oli ongelmia saada lapsenvahti.. No, eiköhän se kingkongi tuu vuokralleki joskus..
Perkele, ei pitäisi olla näin rehellinen! Palautin Stockmannille laitteen joka ei toiminut kokoonpanossani (AV Control 5). Laite oli silloin ollut tarjouksessa, mutta tarjous oli mennyt pois voimasta. Kun palautin laitteen, jäin voitolle, kun sain palautuksessa €20 enemmän kuin maksoin laitetta ostaessani.
Mutta kun minä olin niin vitun rehellinen. Näytin myyjälle kuittia ja totesin että huomaatko tässä mitään virhettä? Ei huomannut. Väänsin rautalankaa. Ja menetin ne €20, tietenkin.
Olisin mielelläni ottanut ne €20 hyvityksenä siitä että jouduin ravaamaan kaupassa edestakaisin KOLME kertaa turhaan, mutta kun minun pitää olla näin saatanan rehellinen..
Juuri nyt olen niin paskana ja väsynyt että itkettää. Ja karaokeenkin pitäisi vielä lähteä kun sosiaalinen paine pakottaa...
Huomenta. Eilen lähin sit kaverin kaa juhlistamaan mun uusvanhaa duunia. Humalan puolelle lipsahti ja kolme baaria käytiin läpi. Pienoinen väsy vieläkin muttei onneks krapulaa ole. Taisin nukkua sen ohi.
Vähänkö tekis mieli roskaruokaa. Ja suihkuunkin pitäs jaksaa raahautua.. On tää niin rankkaa
Tuntuu kuin olisin ollut jäniksen selässä koko päivän töiden takia.
Ärsytyskynnystä ja paineensietoa on kokeiltu taas kunnolla.
Tulihan niitä kiitoksiakin lopulta työpäivän päätyttyä.
Miekkonen lähti kaverinsa kanssa alkoon ja jäin kaksi pojan kanssa. Annoin samalla asiaksi käydä kaupassa huomista varten. Saapa nähä mitä sieltä tulee.
Ajattelin tehdä illan päälle vielä kinkkupasteijoita, nams...