urpiainen kirjoitti:Elcon onneton vänkäys, jonka pointtia on ylipäänsä aika vaikea nähdä, perustuu tavanomaiseen Elcon kyvyttömyyteen ymmärtää keskusteluja, joissa kuitenkin viuhtoo sinne tänne. mot.
Elcolla on taas soraa persereiässä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vantaalla oli pakkasta lauantaiaamuna, mutta ajoon lähdettäessä mahdollinen jää oli jo sulanut. Sunnuntaina oli myös pakkasta, rouvan autosta oli jarruneste epäilyttävän alhaalla, liekö vuotoa. Lopuksi haiku.
Talvi tulee hep
Muna pyllyyn sujahtaa
Pieru sanoi prööt
^ No anteeksi! Mä en vaan osaa Olen viihdyttänyt itse itseäni kova-äänisellä musiikilla. Työpisteen ilmastoinnin humina muistuttaa liikaa syystuulien rantaan tuomien aaltojen luomaa äänimaailmaa. Ai niin, en ole muistanut tarkistaa lottoa...
Jos mennään perinteisillä skaaloilla exsu on vähän kuin kissanviiksinen huoramadonna..
Perkele! tule ulos tytöstä, mutta jos tältä näyttää niin elä pidä kiirettä..
Niba kirjoitti:
Laitoin suunnilleen saman viestin eteenpäin myös puhelimitse, minkä seurauksena kärsin tänään samasta ongelmasta, koska en ehtinyt kotiin työpäivien välissä lainkaan. Paleluongelma tosin ratkesi hetkellisesti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Niba kirjoitti:
Laitoin suunnilleen saman viestin eteenpäin myös puhelimitse, minkä seurauksena kärsin tänään samasta ongelmasta, koska en ehtinyt kotiin työpäivien välissä lainkaan. Paleluongelma tosin ratkesi hetkellisesti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.