TÄHÄN KETJUUN VOI laittaa kaikki JOULUTOIVOTUKSET ja JOULUUN liittyvät asiat!
Stadinarska aloittaa kauniilla Joulukuvalla! Laittakaa paljon kuvia myös muut! Jouluisia mielellään. Tämä ketju sitten lepää taas varmaan tammikuun alusta sitten ensi vuoden jouluun...
Terve taas. Joulu vaan lähestyy ja Jouluarska haluaa taas toivottaa hyvää päivää.
Mukavan Jouluarskan ketju ei oikein vedä, ja suosio on hiukan sitä sun tätä, mutta onneksi katselijoita on kuitenkin suhteellisen mukavasti. Ehkä tuo oma massiivinen ketjuni ilman joulua vetää kaiken huomion. Siellä katselijoita on ollut tässäkin ajassa kuusinkertainen määrä vaikken edes ole kirjoittanut kun kerran...
Ehkä Jouluarskasta ei tykätä. Mutta en vuodata kyyneleitä. laitan kuitenkin mukavan joulukuvan taas ja teille kaikille sydämen! Vika ei näet ole koskaan lukijassa vaan luettavassa se on...
Mutta voiko mikään jouluinen koskaan "epäonnistua"? Ei varmaan Jouluarskakaan! Ei! Nyt on jo iloinen ilme Jouluarskalla!
Kun kuitenkin olen mies niin minun mieleeni on söpöiset naiset ja tässä kaunista tämän "ei niin kauniin" sään vastapainoksi. Ja huomatkaa, että tuohon vastapainot- sanaan en tee mitään hölmöä sanaleikkiä! Ei se jouluna sovi!
Stadinarska kirjoitti:HOME:
Paljonko saat rahaa muoriltasi?
Mene ilman käskyä parturiin ja mene ostamaan vaikka Dressmanilta itsellesi pari uutta täydellistä vaatekertaa!
No molemmat vanhemmat ovat antaneet järjestään jouluna 200 euroa.
Parturiin en mene ellei hän huomaa painostaa siihen.
En viitsi oikein vaatteihin sijoittaa. Kierrätyskeskuksesta olen nyt kyllä ostanut jotain (aika kirppiskamaa) kun hinnat on halvat ja vielä 30%:n henkilökunta-alennus.
Em. täti lähetti eilen lahjaksi 4 elokuvalippua. Kiitos vain. Ja kortin. Äitimuorikin lähetti joulukortin jossa oli Muumin kuva.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Mää sain taas voiton arvast, jonka sain lahjast... ja taas köyhält immeiselt...
Miks mua piinataan tällasel... mää tarjoon sille kahvikaakut ja sanon jotta voitin, enkä sano voittosummaa...
nimittäin se kuitenkii on kolminumeroineeee. Sit se tuskaili koulukirjan hinnast... ouou.
Pitäiskö mun ostaa sille 59 euron kirja? Joo. Nyt se on mulle ihan selvä! Tottakai ostan!
KIITOS avusta, hehheh. Kun asian kirjoittaa niin se on ok!
Eihän se mua heilauta. Mut ainoo asia joka mua pännii on se, että se likka tuhlaa rahoja muuten ihan turhuuksiin... nyt alkoi taas sapettaa... ei kyl se on niin kiva... se on mulle antanukki kerran! Siis pipon lainax.