Lähdössä kahteen divariin käymään, sitten terasille. 1-2 ohrapirtelöä...

Vitsi:
- Mitä eroa on aviomiehellä ja kultakalalla?
- Kultakala uskaltaa aukoa suutaan.

Homeboy
onageri
Vastaan kyllä tähän. Ihan pian.Homeboy65 kirjoitti:Arska. Seuraava huippukokous voisi olla minigolfin merkeissä? Sopisiko Munkkivuoren kenttä tällä kertaa?
Lähdössä kahteen divariin käymään, sitten terasille. 1-2 ohrapirtelöä...![]()
Vitsi:
- Kultakala uskaltaa aukoa suutaan.![]()
Homeboy
onageri
Okei. *odottaa*Stadinarska kirjoitti:Homeboy65 kirjoitti:Arska. Seuraava huippukokous voisi olla minigolfin merkeissä? Sopisiko Munkkivuoren kenttä tällä kertaa?
Vitsi:
Homeboy
onageri
TOUKOARSKA
Pitihän se arvata että vinoilua on taas tulossa. Mitä tämä merkki ^ btw tarkoittaa?Hans Jörgen kirjoitti:^Kuulostaa olosuhteisiin nähden kohteliaalta ja pitkähermoiselta eukolta. She's a keeper.
Homeboy65 kirjoitti: Homeboy: I had a date.
Stadinarska: You like dates. Do you like pineapples too?![]()
(Date: "treffit", taateli. Pineapple: ananas)
urpiainen kirjoitti:Homeboy65 kirjoitti: Homeboy: I had a date.
Stadinarska: You like dates. Do you like pineapples too?![]()
(Date: "treffit", taateli. Pineapple: ananas)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En kerinnyt tajuta vitsiä ennen selitysosaa! Mä olen kohderyhmää! Jos mulla olisi mopokypärä, sen koko olisi taatusti jotain!
En tajua.urpiainen kirjoitti: Mä olen kohderyhmää! Jos mulla olisi mopokypärä, sen koko olisi taatusti jotain!
En tajua tätäkään, mutta Niba on Niba.Niba kirjoitti:We are so lost inside, if we just manage to find finger long enough we might find it?
Tsekkaa uutisketju.Homeboy65 kirjoitti:En tajua.urpiainen kirjoitti: Mä olen kohderyhmää! Jos mulla olisi mopokypärä, sen koko olisi taatusti jotain!
Asia selvä. Olen myös tämän viikon "selvä".James Potkukelkka kirjoitti:Tsekkaa uutisketju.Homeboy65 kirjoitti:En tajua.urpiainen kirjoitti: Mä olen kohderyhmää! Jos mulla olisi mopokypärä, sen koko olisi taatusti jotain!
Homeboy65 kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:Anteeks hirveesti kun aikaa on mennynnä vastaamiseen. En oikein ymmärrä kuinka tämä aika menee vain niin nopsastiHomeboy65 kirjoitti:Arska. Seuraava huippukokous voisi olla minigolfin merkeissä? Sopisiko Munkkivuoren kenttä tällä kertaa?
Vitsi:
Homeboy
onageri
ja jos suoraan sanon niin pirun paljon tekemistä...
MUTTA ihan terveellistä ja hyvää tekemistä on ollut. Harrasteita ja työtä ja ravintoa ja liikuntaa. Ei päihdettä.
Kuulostaanko harmaalta tantalta? Mutta minähän olen muuttunnut harmaaksi!
Nyt vastaan Homepoille kun se on saanut odottaa vastaustani!
ELI:
-KIITOS, ETTÄ ODOTIT
-NIIN, KYLLÄ MINIGOLF KÄY, JOS JA KUN PÄIVÄ LÖYTYY. JOS SALLIT NIIN TAIVIS OLISI PAREMPI. JA PIKKU TOIVOMUKSENA OLISI SE, ETTÄ MUOVIPUSSI JÄTETTÄISIIN POIS! EN NYT HALUA ESIINTYÄ HIENOSTELEVANA, VAAN MINIGOLF-PELAAJANA, HEHHEH
-VITSIT OLI OIKEIN HYVIÄ.
-EN NYT MILLÄÄN PYSTY VIELÄ VASTAAMAAN. MUA NUKUTTAA!
-VASTAAN MUUTAMIIN KETJUIHIN VIELÄÄ JA UNTA PALLOON
-TERVEISET ARSKALAISILLE JA JOKAISELLE ARSKALAISETTARELLE PUSU POSKELLE JA JOKAISELLE ARSKALAISELLE LÄMMINTÄ HANDUA.
-SANOKAA MULLE MITEN MÄ VOIN OLLA NÄIN HARMAA?????
KESÄARSKA
Pyydä paroni takaisin, sano, ettei me olla enää vihaisia!Homeboy65 kirjoitti:Maanantaina naamat, nyt yritän vähentää. Tällä viikolla ei yhtään, ensi viikolla yksi terassipiipahdus.![]()
Soitto Orimattilan paronille tänään.
Kaksi (2) vinyylisinkkua plokattu kirjaston kierrätyshyllystä. Toinen oli Pete Malmin. PM tuli kerran bongattua eräässä ravintolassa. Oli aika tilt.![]()
Vitsi:
- Mikä on nimeltään japanilainen rallikuski?
- Hajosiko Takakumi.![]()
Homeboy
maaninen malminetsijä
Pyydän. Kyllä se palaa muutenkin. Olen asiasta varma.James Potkukelkka kirjoitti:
Pyydä paroni takaisin, sano, ettei me olla enää vihaisia!
SUITSET...HEVOSEN NE PUUT TURPAAN, JUU. ,,HYIHomeboy65 kirjoitti:Systerin lasten synttärit (poika 11v. ja tyttö 9 v.) lauantaina eli samana päivänä. Vein lahjaksi DVD-leffan molemmille. Vedin voileipäkakkua ym. "tuulensuojaan".
VOI VOILEIPÄKAKKU ON HYVÄÄ. MISSÄ SYNTTÄRIT OLIVAT JA MITÄ JUTTELIT LASTEN KANSSA.?
Sunnuntaina treffit (vanha "hoito") Cafe Torpanrannassa. Soitin myös Orimattilan paronille. KSE ei kun jatkuu...
NIIN ONKO TÄÄ KUKA EUKKO NYT ? EIHÄN SUN PERÄSSÄS PYSY!
MITÄ JUTTELET PARONIN KANSSA JA OON KYSYNYT AIEMMIN TUOSTA KSEstä . SE OLI JOKU POISSAOLO,HILJAINEN...ÄÄH MIKÄ SE ON
Tällä viikolla voisi olla yksi (1) terassikäynti, viikon päästä "naamat":![]()
MUT EKSÄ JUUR VETÄNYT NAAMAT VAI OONKO VÄÄRÄSSÄ. ETKÖ SAMMU KUN OTAT NAAMAT? ONKO SULLA AINA KONTROLLI KOSKA LÄHDET OMIN JALOIN KOTIIN?
Vitsi:
Homeboy baarissa:
- Vodka spritella.
- Selvä.
- En ole selvä vaan kännissä.![]()
![]()
IHAN HYVÄ MUTTA ENNAKOLTA ARVATTAVA
Homeboy
suitset suuhun sössöille
Vastauksia sitten:Stadinarska kirjoitti:Homeboy65 kirjoitti:Systerin lasten synttärit (poika 11v. ja tyttö 9 v.) lauantaina eli samana päivänä. Vein lahjaksi DVD-leffan molemmille. Vedin voileipäkakkua ym. "tuulensuojaan".
VOI VOILEIPÄKAKKU ON HYVÄÄ. MISSÄ SYNTTÄRIT OLIVAT JA MITÄ JUTTELIT LASTEN KANSSA.?
Sunnuntaina treffit (vanha "hoito") Cafe Torpanrannassa. Soitin myös Orimattilan paronille. KSE ei kun jatkuu...
NIIN ONKO TÄÄ KUKA EUKKO NYT ? EIHÄN SUN PERÄSSÄS PYSY!
MITÄ JUTTELET PARONIN KANSSA JA OON KYSYNYT AIEMMIN TUOSTA KSEstä . SE OLI JOKU POISSAOLO,HILJAINEN...ÄÄH MIKÄ SE ON
Tällä viikolla voisi olla yksi (1) terassikäynti, viikon päästä "naamat":![]()
MUT EKSÄ JUUR VETÄNYT NAAMAT VAI OONKO VÄÄRÄSSÄ. ETKÖ SAMMU KUN OTAT NAAMAT? ONKO SULLA AINA KONTROLLI KOSKA LÄHDET OMIN JALOIN KOTIIN?