Eihän tolle mitään käyttöä ole eikä moisen omistamisesta siten olisi mitään iloa, mutta autona tuo vanha aavikkoralleja hallinnut sitikka on mielestäni nimenomaan überkolee. Urheiluauton muodot metrin maavaralla on vaan härskinnäköinen yhdistelmä
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka kirjoitti:Itse ostaisin tällaisen, jos olisi varaa.
Eikö sulla ole puoli miljoonaa osakkeissa? Ei kai tuo niin kallis ole? Saisit varmaan sen mökinkin samaan rahaan.
Itse teettäisin Aku Ankan Snobillac tyyppisen limusiinin missä olisi neljä Ferrarin V12 moottoria peräkkäin ja konepellillä pituutta vähintään neljä metriä.
Me and my fellow Gray Men had a Gray Pride parade. Nobody noticed.
Lada 1200 Combi.
Nostalgiasyistä (tuollanen tummanvihreenä oli minulla inttiaikana, sutaisin metsäänkin).
Lisäksi nykyään tuolla olisi jo kieroa snobbailuarvoa. Viime kesänä Orimattilassa näin tuollaisen täydellisesti priimakuntoon sliipatuna ja takalasissa oli tarra: "Mitä se köyhille kuuluu millä rikkaat ajaa?".
Kyllähän jokaisella tähän ketjuun kirjoittaneella olisi varaa uberkoleeseen autoonsa. Kyse on siitä, mihin haluaa rahansa laittaa. Eikä niitä osakkeita niin paljoa ole. Vaikka olisikin, en silti ostaisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Jos itäautoihin palannen, niin jo silloin kun niitä oli myynnissä ajattelin, että 70-luvun Volga olisi perverssillä tavalla cool.
Muodoltaan kuin klassinen jenkkiauto, mutta kaikki tietävät että höhhöh ryssähän se.
Tietenkin olisi eduksi, jos puntissa tai siis pellin alla olisi salattua papua. Jolloin kävisi äärimmäisen harvinainen ja mahdoton hankkia KGB:lle valmistettu V8-versio.
From late 1974 V8 powered version [29] was produced in small numbers. It had aluminium 5530 cc, OHV, 195 hp (145 kW) V8, 3-speed automatic transmission and power steering. This version was designated GAZ-24-24. Also this modification is sometimes designated as "device 2424", also it was nicknamed "The Double" and "Chaser" (Russian: догонялка, dogonyalka). "Device 2424" was used by the KGB as interceptor and security car. The main function of the "2424" was an outrider vehicle accompanying governmental Chayka and ZIL limos.
Gat kirjoitti:Tietenkin olisi eduksi, jos puntissa tai siis pellin alla olisi salattua papua. Jolloin kävisi äärimmäisen harvinainen ja mahdoton hankkia KGB:lle valmistettu V8-versio.
From late 1974 V8 powered version [29] was produced in small numbers. It had aluminium 5530 cc, OHV, 195 hp (145 kW) V8, 3-speed automatic transmission and power steering.
Tuollainen salattu 195 hevosen papu kiihdyttäisi tuon vekottimen 3-portaisen automaatin kanssa äärimmäisen hyvällä tuurilla optimiolosuhteissa nollasta sataan jopa noin 12 sekunnissa, joten kyllähän sillä voisi vähän kylän raitilla huoltamattomalle ja 10 vuotta vanhalle Cliolle tai Micralle keulia, jos olisivat sattuneet vahingossa vaikka valitsemaan autonsa kaupasta pienimmällä mahdollisella moottorivaihtoehdolla jonkun yli 1.1-litraisen isolohkon sijaan.
exPertti kirjoitti:Oliko tuo Detomaso Pantera tuo Manalan auto? Edelleen aika siisti.
Mjuu, GTS.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.