Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco
Kitisijä

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

Muslimien tarpeisiin rakennettuja asuntoja ei ole saatavilla.

Ostaminen ei ole optio koska korkojen maksamista ja vastaanottamista pidetään vääränä.

Minusta ei ole mitään ongelmaa: sen kun ostaa käteisellä tontin ja rakentaa sille talon, joka täyttää vaatimukset.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Valmiiksi kirjoitetut artikkelit :h:

Nokian tulos räjähti 40 % - Suunnittelee runsaiden osinkojen maksua

Osinko 0,11€ -> 0,14€

Mitä tällä kaikella lisärahalla oikein tekee?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Minua hymyilyttää tämä: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 93275.html

Siinä on mukana monta koomista elementtiä: Turku, pölyttynyt museovirkamies, jonka olemassaolon toimiva johto on unohtanut, hinku tilata kaikkea mainostoimistoilta, suolainen hinta tyhjänpäiväisestä muutoksesta ja kirsikkana kakun päällä järjetön prosessi, joka kuitenkin nimenomaan perustelee rahankäytön. Hyvä Turku!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onneksi menoja leikataan!
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:Minua hymyilyttää tämä: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 93275.html

Siinä on mukana monta koomista elementtiä: Turku, pölyttynyt museovirkamies, jonka olemassaolon toimiva johto on unohtanut, hinku tilata kaikkea mainostoimistoilta, suolainen hinta tyhjänpäiväisestä muutoksesta ja kirsikkana kakun päällä järjetön prosessi, joka kuitenkin nimenomaan perustelee rahankäytön. Hyvä Turku!
Viiden vuoden päästä MOT selvittää, että turku olisi säästänyt 140.000e jos painotuotteet olisi tilattu uudella logolla, mutta säästöt jäivät saavuttamatta, koska "vanha säilyi käytössä uuden rinnalla".
Bluntly
Kitisijä

Tai Turku vaihtaa nimensä Paskaksi ja tarvitsee uuden logon.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://nyt.fi/a1305940603488

Krapula lähtee oluella!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Bluntly
Kitisijä

Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eikös Neekeripusutkin (suklaa) kielletty jokin aika sitten Suomessa? :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hans Jörgen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Ei. Ainoastaan niiden nimi.
urpiainen
Kitisijä

^ Vaikea kyllä uskoa, että jokin oikeusaste tai muu viranomaistaho olisi nimen kieltänyt Suomessa. Uskottavammalta kuulostaisi, että valmistaja on itse osoittanut sen verran sivistystä ja kulttuurista pelinlukutaitoa, että on oma-aloitteisesti muuttanut nimeä nykymaailmaan sopivammaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hans Jörgen kirjoitti:^Ei. Ainoastaan niiden nimi.
Joo. Niinhän se olikin. :oops: Tai sitten niin kuin urpsu kirjoitti.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bluntly
Kitisijä

urpiainen kirjoitti:^ Vaikea kyllä uskoa, että jokin oikeusaste tai muu viranomaistaho olisi nimen kieltänyt Suomessa.
Kuluttajavirasto ja vähemmistövaltuutettu ovat puuttuneet porvoolaisen Brunberg-makeistehtaan ykköstuotteen Suukko-makeisrasian kansikuvaan, jossa esiintyy kaksi tanssivaa tummaihoista hahmoa, mies ja nainen ( Oikaisu: neekeriä ). Viranomaiset pitävät kuvaa sopimattomana ja haluavat kieltää sen käytön.
James Potkukelkka
Kitisijä

Pitäisikö Elovena-paketin kuva kieltää myös?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei mikään järkipäinen yritys luovu brändistä kansalaispalautetta vastaan ilman että pienet vihreät naiset ovat asian takana.
Universaali disclaimer.
urpiainen
Kitisijä

Mä en edes uskalla arvailla, mikä Bluntlyn lainaama lähde oikeastaan on, mutta siis onko lopputulemana ymmärrettävä kutakuinkin, että nimi muuttui omaehtoisesti ja kuvaan ovat mainitut viranomaistahot kiinnittäneet jonkinasteista huomiota?
Bluntly
Kitisijä

Jos kuvaankin vaaditaan kukkahatut niin tuskin firma on vapaaehtoisesti luopunut nimestäkään.
urpiainen
Kitisijä

Mä en nyt haluaisi vängätä, mutta edelleenkin minun on vaikea uskoa, että nimi- tai kuva-asiassa olisi joku linkittämääsi ranskalaisen oikeusistuimen kieltopäätökseen vertautuva viranomais-kieltopäätös takana. (Sitä en epäile, etteivätkö mainitut toimijat olisi asiakokonaisuuteen kiinnittäneet huomiota ja suositelleet nimen/kuvaston korjaamista.) Kiinnostavaa, jos tosiaan olen väärässä - mitä toki hyvinkin saatan olla, koska epäilykseni perustuu puhtaaseen mutu-stetsoniin ja yleiseen kokemukseen persumielisten uhriutumishakuisesta tavasta uskoa ja levitellä urbaanilegendoja, ei nimenomaiseen asiaan perehtymiseen.
James Potkukelkka
Kitisijä

^Oikeuden päätöstä asiasta varmastikaan ei ole, koska se olisi uutisoitu laajasti. Mutu-Stetson-Harrison mielikuvani on, että nimen firma vaihtoi oman harkintansa perusteella. Kuva lienee ennallaan.
urpiainen
Kitisijä

^ Niin. Jos tämä on mennyt näin (en siis vieläkään tiedä tai väitä), niin tässä olisi taas aika kuvaava esimerkki siitä, minkälaisella ymmärryksellä valheellisten urbaanilegendojen ja perättömien mielikuvien varassa persumieliset yhteiskunnan ilmapiiriä ja käytäntöjä jäsentävät.

Lähtökohtana oli siis käsitys, että Suomessa oikeusistuin olisi kieltänyt Brunbergin suukot. Tämä käsitys sitten lieveni muotoon, että punaviherkukkahattujen hallitsema valtakunnallinen sensuuriviranomainen olikin vain kieltänyt tuotteen nimen sekä pakottanut vastentahtoisen valmistajan muokkaamaan tuotteen pakkauksen kuvastoa. Tosiasiassa(?) Brunberg on vain seurannut saksalaisen esikuvansa esimerkkiä ja omaehtoisesti, mahdollisesti saamaansa asiakaspalautteeseen nojaten, ajanmukaistanut tuotteen nimeä ja pakkauskuvastoa. Tämän lisäksi saattaa olla, että omaehtoisten nimi- ja kuvamuokkausten jälkeenkin jotkut julkista tehtävää toteuttavat toimijat ovat saamansa kansalaispalautteen pohjalta ja toimenkuvansa mukaisesti, suosittaneet laajempiakin muokkaustoimia, mutta ilmeisesti nämä suositukset eivät toistaiseksi ole johtaneet mihinkään toimenpiteisiin.
Viimeksi muokannut urpiainen, 27.03.2015 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Kuva

Tässä nykyinen pakkaus (lähteenä valmistajan kotisivu). Ilmeisesti kuvaa on jonkin verran muutettu aiemmasta, mutta sehän ei sinänsä ole mitenkään ennen kuulumatonta. On Elovana-tyttökin muuttunut vuosien saatossa.
James Potkukelkka
Kitisijä

:pic related:

Kuva

Maistuisi
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:^ Uskottavammalta kuulostaisi, että valmistaja on itse osoittanut sen verran sivistystä ja kulttuurista pelinlukutaitoa, että on oma-aloitteisesti muuttanut nimeä nykymaailmaan sopivammaksi.
Nimesikö ne neekerinsuukot joukkoraiskaukseksi? Melkoista shokkimarkkinointia.
Bluntly
Kitisijä

11 300 euron sanktiot 4 millis
Ypäjäläiselle viljelijälle on ehdotettu 11 300 euron sanktioita, kun kolmimetrisen ruokintakaukalon päätypalat veivät neljä senttiä tilaa ruuhen sisältä. Kymmenen sian kaukalosta puuttui neljä milliä sikaa kohti.