Kuten sanoin, itse käytän käteistä vain edellä kuvaamissani erikoistilanteissa.So Hard kirjoitti:[Vaikea ymmärtää miksi teknofetisisti dave on tässä näin sentimentaalinen..
NFC-korttia ei ole, kun Danske ei sellaista ole vielä tarjonnut.
Kuten sanoin, itse käytän käteistä vain edellä kuvaamissani erikoistilanteissa.So Hard kirjoitti:[Vaikea ymmärtää miksi teknofetisisti dave on tässä näin sentimentaalinen..
Mä taas ihmettelen jos se on. Ainakin se edellyttää, että Lindtman tiputtaa Rinteen. Rinne on karismaattinen kuin läjä paskaa. Mutta sekään ei muuta sitä, että iso osa kannattajista kuolee pois.James Potkukelkka kirjoitti:Jos SDP ei ole neljän vuoden kuluttua suurin puolue, ihmettelen. Nyt voi vapaasti vastustaa leikkauksia ja vaatia elvytystä.
Noh. Hallitus jakaa kurjuutta. SDP vaatii elvytystä ja verot valtion ja rikkaiden maksettaviksi. Mutta se on onneksi vasta neljän vuoden päästä oleva murhe.So Hard kirjoitti:Mä taas ihmettelen jos se on. Ainakin se edellyttää, että Lindtman tiputtaa Rinteen. Rinne on karismaattinen kuin läjä paskaa. Mutta sekään ei muuta sitä, että iso osa kannattajista kuolee pois.James Potkukelkka kirjoitti:Jos SDP ei ole neljän vuoden kuluttua suurin puolue, ihmettelen. Nyt voi vapaasti vastustaa leikkauksia ja vaatia elvytystä.
Molemmat varmaan oikein. Kepuhan teki kuolemaa neljä vuotta sitten, mutta löysivät riittävän fiksulta vaikuttavan päämiehen ruoriin. Rinne on Kiviniemeen verrattava poliittinen ruumis, josta ei kuulla enää koskaan mitään.So Hard kirjoitti:Mä taas ihmettelen jos se on. Ainakin se edellyttää, että Lindtman tiputtaa Rinteen. Rinne on karismaattinen kuin läjä paskaa. Mutta sekään ei muuta sitä, että iso osa kannattajista kuolee pois.James Potkukelkka kirjoitti:Jos SDP ei ole neljän vuoden kuluttua suurin puolue, ihmettelen. Nyt voi vapaasti vastustaa leikkauksia ja vaatia elvytystä.
Sormet on aika perinteinen tapa, jos lolan matikkajuna on liian teknoa.So Hard kirjoitti:Matikkaa voi opettaa yhtä lailla monopolin pelaamisella, rusinoiden laskemisella tai millä tahansa muulla havaintovälineellä.
sivustahuutaja kirjoitti: Yhtälöitä olen yrittänyt aloitella, mutta ovat vielä viis veelle vähän abstrakteja.
Koska Chewbacca asuu Endorilla ja siinä ei ole mitään järkeä!elco kirjoitti:Enpä kyllä ymmärrä miksi Kreikalle pitäisi antaa 50 jaardia ennen konkkaa kun aivan yhtä hyvin sen voisi antaa mennä konkkaan antamatta. Does not compute.
Hesarin uutisvirrassa katse osui kohtaan "SAS:n ruotsalaiset lentäjät antoivat lakkovaroituksen" ja välähdyksenomaisesti katsoin, että nytkö se SAK jo antoi sen yleislakkovaroituksenJames Potkukelkka kirjoitti:Voidaankin aloittaa veikkaus, koska ensimmäinen yleislakkouhkaus saadaan![]()
Veikkaan että ensi syksynä.
Muutamalla sadalla hassulla miljardilla ostetaan katsos aikaa. Sitten talous EU:ssa lähtee kasvuun ja Kreikan velkojen anteeksianto on vain pisara meressä.elco kirjoitti:Enpä kyllä ymmärrä miksi Kreikalle pitäisi antaa 50 jaardia ennen konkkaa kun aivan yhtä hyvin sen voisi antaa mennä konkkaan antamatta. Does not compute.
Kuin suoraan Sun-Tzun "Sotataidosta".urpiainen kirjoitti:Sipilän strateginen veto on ottaa kumppaneikseen toisilleen kovin vieraat porvaripuolue kokoomus ja junttityöväenpuolue persut: ei ole kovin todennäköistä, että hallituskumppanit liittoutuvat keskenään missään asiassa kepua vastaan, vaan molemmat joutuvat hakemaan vuorotellen Sipilästä kumppania hallituksen toista ääripäätä vastaan.
Aamun Hesari kirjoitti:Säästölistojen kokoamisen aloitti hallitusneuvotteluissa "Kestävä julkinen talous" -niminen työryhmä, jota johtaa keskustan Kimmo Tiilikainen. Keskustalaisista mukana ovat myös muun muassa Olli Rehn ja Mauri Pekkarinen. Kokoomusta edustavat muun muassa Elina Lepomäki, Kimmo Sasi ja Ben Zyskowicz sekä perussuomalaisia muun muassa Sampo Terho ja Jari Lindström.