Suomeen ei tule vaarallisista maista oikein kukaan ilman viisumia. Totta munassa Schengenistä voisi irtautua ja käännyttää Ruotsista jne. tulevat taksiin. Ei sitä mikään muu estä kuin haluttomuus tehdä niin.elco kirjoitti:mitään ei voida tehdä koska lait ja kansainäliset sopimukset
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
^ Siis meinaatko, ettei Afrikasta ja Lähi-Idästä tule ketään ilman passia ja viisumia?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Lentokoneeseen on hankala päästä ilman asianmukaisia asiakirjoja ja kaikki asiakirjattomat tulee maitse tai meritse. En ole kuullut yhdestäkään pakolaislaivasta joka olisi Afrikasta tänne seilannut. Viking linellä nuo tulee tai maarajan yli.elco kirjoitti:^ Siis meinaatko, ettei Afrikasta ja Lähi-Idästä tule ketään ilman passia ja viisumia?
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Siis on yleistä, että passi "katoaa" lentokoneessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
^ käännytetään ja sakotetetaan lentoyhtiötä oikein kunnolla? Ongelma häviää n. Viikossa.
-
- Kitisijä
Silloin pitäisi varmaan olla päästämäti lentokentällä bordeilta läpi kunnes se "löytyy."Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siis on yleistä, että passi "katoaa" lentokoneessa.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Mun mielestäni tähän ei ole helppoja ratkaisuja. Kun osa porukasta aivan ihan niinQ oikeasti pakenee sotaa ja vainoa, niin rajojen laitto täysin kiinni ei imho ole mikään oikea ratkaisu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Oletko sä tas lähetellyt sähköpostia Hesarille?James Potkukelkka kirjoitti:Aiemmin käytiin paskalla. Nyt luodaan biotaloutta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Tietenkin käännytetään vain suurin osa.James Potkukelkka kirjoitti:Mun mielestäni tähän ei ole helppoja ratkaisuja. Kun osa porukasta aivan ihan niinQ oikeasti pakenee sotaa ja vainoa, niin rajojen laitto täysin kiinni ei imho ole mikään oikea ratkaisu.
-
- Kitisijä
Miten erotat ne, jotka käännytetään niistä, joita ei käännytetä, ellet käsittele turvapaikkahakemusta?sivustahuutaja kirjoitti:Tietenkin käännytetään vain suurin osa.James Potkukelkka kirjoitti:Mun mielestäni tähän ei ole helppoja ratkaisuja. Kun osa porukasta aivan ihan niinQ oikeasti pakenee sotaa ja vainoa, niin rajojen laitto täysin kiinni ei imho ole mikään oikea ratkaisu.
Toki lista turvallisista maista voidaan laatia (ja tuleekin laatia), mutta ellei henkilö tule ko. listan maasta lienee ainoa mahdollisuus tutkia turvapaikkahakemus?
-
- Kitisijä
Nii no. Voisipa Halla-ahomaisesti ihmetellä, että minkä takia ne nuoret, hyväkuntoiset, suhteellisen rahakkaat miehet pakenevat "Sotaa ja vainoa"? Meilläpäin kun sellaiset menevät itse sotimaan tai ainakin lähettävät naiset ja lapset ensin turvaan. Toki niissä Paskanstaneissa on niin mylläkkää, että mikään puoli ei ole "omia". Mutta jos kyseessä on Isis, niin mikä vaan Isistä vastustava taho sopisi. Eikun älykännykän sijaan Kalashnikov käteen ja rintamalle. Kun ei tilanne siellä ole enää aikoihin ollut valkoisen miehen saati suomalaisten syytä.James Potkukelkka kirjoitti:Miten erotat ne, jotka käännytetään niistä, joita ei käännytetä, ellet käsittele turvapaikkahakemusta?sivustahuutaja kirjoitti:Tietenkin käännytetään vain suurin osa.James Potkukelkka kirjoitti:Mun mielestäni tähän ei ole helppoja ratkaisuja. Kun osa porukasta aivan ihan niinQ oikeasti pakenee sotaa ja vainoa, niin rajojen laitto täysin kiinni ei imho ole mikään oikea ratkaisu.
Toki lista turvallisista maista voidaan laatia (ja tuleekin laatia), mutta ellei henkilö tule ko. listan maasta lienee ainoa mahdollisuus tutkia turvapaikkahakemus?
Sotaa ja vainoa pakenevista, että eiköhän edellisten suurten kansainvaellusten aikaan Eurooppaan eli Roomaan tunkeneista barbaareista pääosa paennut sotaa ja vainoa? Ja Rooman alueella oli haluamaansa vaurautta? Rooman raja vuoti jo pahasti. Lopputulos oli silloisen länsimaisen sivilisaation romahdus, ja muutamakin vuosisata meni toipuessa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
-KB
-
- Kitisijä
Kommentoin vain sitä, että ei niitä rajoja täysin kiinni tartte laittaa, jos haluaa palauttaa suurimman osan.James Potkukelkka kirjoitti:Miten erotat ne, jotka käännytetään niistä, joita ei käännytetä, ellet käsittele turvapaikkahakemusta?sivustahuutaja kirjoitti:Tietenkin käännytetään vain suurin osa.James Potkukelkka kirjoitti:Mun mielestäni tähän ei ole helppoja ratkaisuja. Kun osa porukasta aivan ihan niinQ oikeasti pakenee sotaa ja vainoa, niin rajojen laitto täysin kiinni ei imho ole mikään oikea ratkaisu.
Saksa muistaakseni hyväksyy 0,2% turvapaikkahakemuksista. Tuollaisilla luvuilla olisi fiksuinta perustaa hakupiste libyalta vuoratulle aavikolle ja kärrätä sinne samaan mestaan kaikki hakijat euroopasta. Tässä systeemissä kulut jäävät pieneksi ja 0,2% saa edelleen turvapaikan.
-
- Kitisijä
Ansaitsetko enemmän vai vähemmän kuin muut asuinalueellasi – katso HS:n kartalta
Ei saakutti, melkein tupla-ansiot alueeni kurjalistoon nähden. Ilmankos tummumista onkin alkanut tapahtumaan, voi olla whiteflightin aika kohta.
Ei saakutti, melkein tupla-ansiot alueeni kurjalistoon nähden. Ilmankos tummumista onkin alkanut tapahtumaan, voi olla whiteflightin aika kohta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Saksaan saapuu tänä vuonna 800 000 pakolaista. Missään tapauksessa heistä ei 99.8 prosenttia käännytetä. Voi toki olla, että varsinainen pakolaisstatus annetaan vain 0.2 prosentille.sivustahuutaja kirjoitti:
Saksa muistaakseni hyväksyy 0,2% turvapaikkahakemuksista. Tuollaisilla luvuilla olisi fiksuinta perustaa hakupiste libyalta vuoratulle aavikolle ja kärrätä sinne samaan mestaan kaikki hakijat euroopasta. Tässä systeemissä kulut jäävät pieneksi ja 0,2% saa edelleen turvapaikan.
-
- Kitisijä
Mitä näistä ryhmittymistä suosittelisit syyrialaiselle? Mihin näistä kannattaisi liittyä?Gat kirjoitti: Nii no. Voisipa Halla-ahomaisesti ihmetellä, että minkä takia ne nuoret, hyväkuntoiset, suhteellisen rahakkaat miehet pakenevat "Sotaa ja vainoa"? Meilläpäin kun sellaiset menevät itse sotimaan tai ainakin lähettävät naiset ja lapset ensin turvaan. Toki niissä Paskanstaneissa on niin mylläkkää, että mikään puoli ei ole "omia". Mutta jos kyseessä on Isis, niin mikä vaan Isistä vastustava taho sopisi. Eikun älykännykän sijaan Kalashnikov käteen ja rintamalle. Kun ei tilanne siellä ole enää aikoihin ollut valkoisen miehen saati suomalaisten syytä.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_a ... _Civil_War
Ps. en tiedä jaksaako esim. tämä syyrialainen vielä Kalashnikovia kantaa

-
- Kitisijä
Dave:
Tuossa aamu-teeveessä Punaisen Ristin Hyvä Ihminen, misu, kertoi että nuoria miehiähän ne enimmäkseen Suomeen tulevat. Samoin näkyvät nuoria terveitä älykännykkämiehiä ne Unkarinkin poliisin nyt vainoamat. Kerrankin ilahduin kun näytettiin kaljupäisiä mellakkapoliiseja.
Ja miksi nuoria miehiä? Miksi jättävät naiset sinne? Jos ei ole sopivaa ryhmittymää heidän tehdä jotain kotimaissaan, perustakoot itse jonkun sissifaktion. Niin Suomaessakin tehtiin sisällissodan ja jääkäriliikeen aikaan.
Totta kai sitten suvaitsevassa televisiossa poimitaan kuvaan niitä lapsipoloisia ja perheitä Mutta se on tietoista propagandaa se.
Pointti siis, että ei se ole ainakaan meidän vika, että ovat sössineet ihan omat asiansa siellä Paskanstaneissaan. Ei valkoisen mihen taakka enää. Sitten on ilmeiset terroristiuhkat kun heitä tulee tänne. Totta kai vain vähemmistö on niin vaarallisia. Mutta vaikka olisivat viattomia poloisia kaikki, niitä on liikaa. Varmaan satoja miljoonia tulossa. Eurooppa ei kestä sitä.
Tuli meleen, että olihan mun lapsuudessa myös sielläpäin sotaa ja nälkää. Biafran sota ja Vietnam vaikkapa. Haluttiin lisätä kehitysapua. Mutta kumma kyllä ne eivät tänne pyrkineet eikä edes edistyksellisille ihmisille tullut mieleen niitä tänne ottaa. Mites ottaisitko itse somaliperheen tai siis lauman nuoria somali- ja syyriaismiehiä kotiisi asumaan? Miksi et? Entäs urpiainen?
Tuossa aamu-teeveessä Punaisen Ristin Hyvä Ihminen, misu, kertoi että nuoria miehiähän ne enimmäkseen Suomeen tulevat. Samoin näkyvät nuoria terveitä älykännykkämiehiä ne Unkarinkin poliisin nyt vainoamat. Kerrankin ilahduin kun näytettiin kaljupäisiä mellakkapoliiseja.
Ja miksi nuoria miehiä? Miksi jättävät naiset sinne? Jos ei ole sopivaa ryhmittymää heidän tehdä jotain kotimaissaan, perustakoot itse jonkun sissifaktion. Niin Suomaessakin tehtiin sisällissodan ja jääkäriliikeen aikaan.
Totta kai sitten suvaitsevassa televisiossa poimitaan kuvaan niitä lapsipoloisia ja perheitä Mutta se on tietoista propagandaa se.
Pointti siis, että ei se ole ainakaan meidän vika, että ovat sössineet ihan omat asiansa siellä Paskanstaneissaan. Ei valkoisen mihen taakka enää. Sitten on ilmeiset terroristiuhkat kun heitä tulee tänne. Totta kai vain vähemmistö on niin vaarallisia. Mutta vaikka olisivat viattomia poloisia kaikki, niitä on liikaa. Varmaan satoja miljoonia tulossa. Eurooppa ei kestä sitä.
Tuli meleen, että olihan mun lapsuudessa myös sielläpäin sotaa ja nälkää. Biafran sota ja Vietnam vaikkapa. Haluttiin lisätä kehitysapua. Mutta kumma kyllä ne eivät tänne pyrkineet eikä edes edistyksellisille ihmisille tullut mieleen niitä tänne ottaa. Mites ottaisitko itse somaliperheen tai siis lauman nuoria somali- ja syyriaismiehiä kotiisi asumaan? Miksi et? Entäs urpiainen?
This house is as old as I am.
-KB
-KB
-
- Kitisijä
Syyrialainen hukkunut pikkulapsi on nyt se keppihevonen, jolla perustellaan koko haittamamuinfluxia. Miten tämä valokuva liittyy Pohjois-Afrikasta Eurooppaan purjehtivaan mamuarmadaan? Aivan yhtä oleellista olisi postata kuva mamujengin raiskaamasta naisesta, dekapitoidusta tehtaanjohtajasta tai somalista rautatieaseman kahviossa iPhonen kanssa.
Kovasti kenkkuahan se on, että ihmisiä kuolee. Isisiä sun muita konnakerhoja ei kuitenkaan pysäytä kukaan muu kuin paikalliset asukkaat, jotka tarttuvat aseisiin. Toisekseen, pitäisi vähän miettiä mitä seurauksia rajojen avaamisella ja oleskelulupien kylvämisellä on.
Minä en halua noita tyyppejä tänne, koska he tuovat mukanaan oman kulttuurinsa, joka on niin monella tavalla ristiriidassa omien paikallisen kulttuurin mukaisten arvojeni kanssa, etten edes viitsi sitä alkaa tässä listaamaan. Nykymallinen eurooppalainen haittamamuimportti tuottaa kohdemaihin elintason laskua, elinympäristön kurjistumista, väkivaltaa ja sen uhkaa.
Jos pakolaisia tulee niin ne voidaan puolestani internoida leireille, jossa haitat minimoidaan ja josta ne voidaan shipata takaisin organisoituun vastarintaan ja/tai kun konnakerhojen tontti on pommitettu parkkipaikaksi.
Sanomani ei ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että joku - vaikkapa minä itse - lähtee sotaa pakoon.
Kovasti kenkkuahan se on, että ihmisiä kuolee. Isisiä sun muita konnakerhoja ei kuitenkaan pysäytä kukaan muu kuin paikalliset asukkaat, jotka tarttuvat aseisiin. Toisekseen, pitäisi vähän miettiä mitä seurauksia rajojen avaamisella ja oleskelulupien kylvämisellä on.
Minä en halua noita tyyppejä tänne, koska he tuovat mukanaan oman kulttuurinsa, joka on niin monella tavalla ristiriidassa omien paikallisen kulttuurin mukaisten arvojeni kanssa, etten edes viitsi sitä alkaa tässä listaamaan. Nykymallinen eurooppalainen haittamamuimportti tuottaa kohdemaihin elintason laskua, elinympäristön kurjistumista, väkivaltaa ja sen uhkaa.
Jos pakolaisia tulee niin ne voidaan puolestani internoida leireille, jossa haitat minimoidaan ja josta ne voidaan shipata takaisin organisoituun vastarintaan ja/tai kun konnakerhojen tontti on pommitettu parkkipaikaksi.
Sanomani ei ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että joku - vaikkapa minä itse - lähtee sotaa pakoon.
Masturbation is for the poor.
-
- Kitisijä
Luulisi, että 70-lukulainen muistaa Vietnamin venepakolaiset, jotka olivat ensimmäisiä Suomeen otettuja kiintiöpakolaisia.Gat kirjoitti:
Tuli meleen, että olihan mun lapsuudessa myös sielläpäin sotaa ja nälkää. Biafran sota ja Vietnam vaikkapa. Haluttiin lisätä kehitysapua. Mutta kumma kyllä ne eivät tänne pyrkineet eikä edes edistyksellisille ihmisille tullut mieleen niitä tänne ottaa.
-
- Kitisijä
Siinä vaiheessa kun ollaan jo turvallisessa maassa ja lähdetään eteenpäin Tanskaan, Ruotsiin, Saksaan, UK:hon tai Suomeen, ei olla enää pakolaismatkalla. En ymmärrä miten tämä unohtuu joka ikiseltä saatanan kommentaattorina. Mitä esim. nämä Unkarissa rautatieasemaa piirittävät enää pakenevat? Häh? Mä en jaksa enää aiheesta kyllä edes puhua, ihme kukkahattutätikiiho ja "kaikki täytyy ottaa koska.." +lisää läjä epä-älyllisiä perusteluja perään linja on jo voittanut. EI auta edes rasistifasistinatsit hallituksessa, rahaa syydetään kreikkaan ja mamua importataan enemmän kuin koskaan aiemmin. Kirjoitan tämän ennusteen nyt tähän:
- 5 vuoden sisään tulee ensimmäinen itse-murhaisku vääräuskoisia vastaan syyllä taikka toisella
- 10 vuoden sisään palavien autojen mellakat on ihan normia, kun "nuorisoa" vituttaa
Mitä Ruotsi edellä, sitä Suomi perässä, ins allah.
- 5 vuoden sisään tulee ensimmäinen itse-murhaisku vääräuskoisia vastaan syyllä taikka toisella
- 10 vuoden sisään palavien autojen mellakat on ihan normia, kun "nuorisoa" vituttaa
Mitä Ruotsi edellä, sitä Suomi perässä, ins allah.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Toki merkittävä ero on, että nämä ihmiset haettiin ihan suunnitelmallisesti pakolaisleireiltä koska heidät haluttiin ottaa.James Potkukelkka kirjoitti:Luulisi, että 70-lukulainen muistaa Vietnamin venepakolaiset, jotka olivat ensimmäisiä Suomeen otettuja kiintiöpakolaisia.Gat kirjoitti:
Tuli meleen, että olihan mun lapsuudessa myös sielläpäin sotaa ja nälkää. Biafran sota ja Vietnam vaikkapa. Haluttiin lisätä kehitysapua. Mutta kumma kyllä ne eivät tänne pyrkineet eikä edes edistyksellisille ihmisille tullut mieleen niitä tänne ottaa.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
elco kirjoitti: Sanomani ei ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että joku - vaikkapa minä itse - lähtee sotaa pakoon.
Menetkö vielä niin pitkälle, että olisit valmis sanomaan, että sodan tai vainon sattuessa saattaisit lähteä itse pakoon, mutta et halua ottaa vastaan muita ihmisiä, jotka tekevät niin?
-
- Kitisijä
Kommenttini koski vain sitä, että Gat väitti, että 70-luvulla kenellekään ei olisi tullut mieleenkään ottaa Vietnamilaisia pakolaisia Suomeen, kun asia on täsmälleen päinvastoin. Tuli mieleen ja heitä otettiinSo Hard kirjoitti:Toki merkittävä ero on, että nämä ihmiset haettiin ihan suunnitelmallisesti pakolaisleireiltä koska heidät haluttiin ottaa.James Potkukelkka kirjoitti:Luulisi, että 70-lukulainen muistaa Vietnamin venepakolaiset, jotka olivat ensimmäisiä Suomeen otettuja kiintiöpakolaisia.Gat kirjoitti:

-
- Kitisijä
Saksahan on ilmoittanut, että ei vaadi Dublinin sopimuksen noudattamista syyrialaisilta pakolaisilta, joten syyrialaisen pakolaisen olisi järjetöntä olla yrittämättä Unkarista Saksaan.So Hard kirjoitti:Siinä vaiheessa kun ollaan jo turvallisessa maassa ja lähdetään eteenpäin Tanskaan, Ruotsiin, Saksaan, UK:hon tai Suomeen, ei olla enää pakolaismatkalla. En ymmärrä miten tämä unohtuu joka ikiseltä saatanan kommentaattorina. Mitä esim. nämä Unkarissa rautatieasemaa piirittävät enää pakenevat? .
-
- Kitisijä
Mielestäni pressa eilen totesi hyvin täällä Tampereella tähän pakolaistulvaan.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... aa/5292316
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... aa/5292316
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.