Mutta mitä on mietetty? Pimppiä vai mitä? Kivikaudelle on tämä Keskustan aika johtamassa, noitten työntuottavuuksineen ja muine joutavuuksineen..
exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Olisiko riittävästi jo vinkkejä, että treen poliisikin saisi kiinni?
No ei helppoa ole kun 9/10 moniosaajasta osuu tuohon kuvaukseen.
Kuvaavaa toki, että uutinen torstaisesta jutusta saadaan ulos maanantaina että annetaan korrektisti aikaa ainakin päästä mahdollisimman pitkälle karkuun.
Pitkä aika saa pohtimaan pitikö erikseen kysyä suunnilleen poliisihallinnolta lupa uutisen julkaisuun?
Joo olis hyvä että suljettaisiin ruotsin raja ja ensimmäiseksi olisi uimatoitotesti 200m pääseekö Torniojoesta yli uimalla. että olisi uimataitotesti, Suomesahan on tuhansia järviä ja uimataito on tarkeää suomalaisille ja siirtolaisillekin?
Mä kyllä käytän säännöllisesti 5 - 6 erilaista öljyä, käyttötarkoitukseta riippuen. Oon silleen höveli, että oon huomannut vaihtelun virkistävän. Muuallakin kuin keittiössä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jos rasvoista paistossa jotain vaaraallista edes syntyy, on kyse luokkaa ei kiinnosta. Sitten kun purkin kylkeen tulee kieltomerkintä, voin ryhtyä toimenpiteisiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mä kyllä käytän säännöllisesti 5 - 6 erilaista öljyä, käyttötarkoitukseta riippuen. Oon silleen höveli, että oon huomannut vaihtelun virkistävän. Muuallakin kuin keittiössä.
Mieluummin panostan ekstraneitsyihin kuin otan muita. Voita toki on aina tarpeen mukaan tarjolla.
En nyt ihan ymmärrä. Käyttämäni öljyt ovat siis mm. kookosöljy, avokadoöljy ja esimerkiksi tänään salaattikastikkeen pohjana ollut seesamöljy. Kaikki lajikkeesta riippuen neitsyttä, kylmäpuristettua, luomua tai sekä että.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Väkivaltakoneisto on täysin kyvytön tekemään mitään. Sama kuin valtion velkaantumisen kanssa: odotellaan ja toivotaan talouskasvua, joka korjaa ongelmat - tässä odotellaan, että jossain vaiheessa ketään ei enää tulekaan.
Afganistanilaisista, irakilaisista, syyrialaisista ja sompuista on tänä vuonna peräti 5% saanut kielteisen päätöksen. 39% on saanut oleskeluluvan ja loput ovat rauenneet tai dublinia. Jonkun pitäisi pistää se mamuviraston apinaorkesteri järjestykseen, jotta vähintään 70% tulijoista noista maista saa kielteisen päätöksen. Muussa tapauksessa ensi vuonna tulijoita on kuusi numeroa. Nähtäväksi jää miten tämä viimeaikainen linjan tarkistus vaikuttaa: veikkaan, että kielteiset kasvavat noin 20%:iin.
Mitäköhän tapahtuu sitten kun Nigeriassa ja muussa mustassa afrikassa kunnolla herätään siihen, että nyt on latu auki ja tulijoiden määrä kasvaa nykyisestä kertaluokalla. Mikä on hallituksen pläni sille, kun tulijoita on keskimäärin 3000 päivässä? Tai no, eihän sellaista pläniä tietenkään ole olemassakaan, kun eihän tässä mitään hätää ole: kun vaan jäitä hatussa odotetaan niin kyllä se siitä!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Tapauksesta kertoneen ESPN:n mukaan Armstrong saattaa saada syytteen poliisikoiran solvaamisesta. Se on rangaistava rikos Pennsylvanian osavaltiossa. Maksimirangaistus on seitsemän vuotta vankeutta.
Tapauksesta kertoneen ESPN:n mukaan Armstrong saattaa saada syytteen poliisikoiran solvaamisesta. Se on rangaistava rikos Pennsylvanian osavaltiossa. Maksimirangaistus on seitsemän vuotta vankeutta.
Mustien pantterien (KVG) Bobby Seale kertoi kirjassaan Sanoista tekoihin kuinka eräältä radikaalilta löydettiin pari marisavuketta ja hän sai 30 vuoden kakun. Joku toinen teki ryöstön jossa ketään ei vahingoitettu - elinkautinen.
Only in America...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
exPertti kirjoitti:
Ehkäpä ne ovat vähän pitkänlaisia nuo tuomiot, mutta ei suomalainen 'pyri toimimaan niin ettet tule rikoksen uhriksi, koska uhrilla ei ole mitään oikeuksia' myöskään toimi kovin hyvin.
Kyllä minusta on aika kyseenalaista puolustaa yhtä vääryyttä toisella vääryydellä. Ja ihmeen yleistä myös...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kun Ruåtsi nyt aloittaa rajatarkastukset tänään klo 12 paikallista aikaa, niin kaiken järjen mukaan turvapaikanhakijoiden määrä pohjoisessa putoaa lähelle nollaa hyvin pian.
Suomen on syytä olla kiitollinen Ruotsille.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija