Tähän vanhaan viikonpäiväketjuun:
Postilakko ei ihan vielä Varkaudessa haitannut, joten nyt tai siis eilen perjantaina tuli terveyskeskuksen lähete.
Josta taisi selvitä yhteydenoton vaikeus: Ovat yrittäneet soittaa ei äitini puhelimeen josta vain ja ainoastaan soitimme.... vaan isäni puhelimeen. Joka ei toimi, koska eihän se osaa maksaa enää laskujaankaan. Vasta kun minä robottivastaajaan komentelin ja äidin numeron niille sanelin, jotain kuului.
Itse lapussa on ihme shittiä. Lääkäripäivä on 22.12. Ei siis jouluaaton aattona. Ja vähintään kaksi päivää ennen sitä pitäisi käydä laboratoriotesteissä.
MUTTA: Sitä ennen pitäisi punnita ukko munasillaan neljänä päivänä ja mitata siltä neljänä aamuna verenpaine. Kaksi kertaa aamussa. Siis "kuluttajan" itse mitata verenpaine. Lääkintämiehenä en verenpainetta joutunut mittaamaan, eläinfysiologian harjoitustöissä kyllä, rakastumaltani söpöltä työpariltani Marjalta. Helppoa toki. Mutta tarkoittaako tämä, että mun pitää käydä ostamassa verenpainemittari? Mitävittuu? Jos vain kyöräis ukon sinne?
Tällä välillä voitaisíin mennä Orimattilaankin, missä mun tarttis siis olla.
Lisäongelmia ilmenee:
Vanhempani siis eivät juurikaan jaksa tai halua vaikka melkein pystyvätkin kävellä 50 metriä lähiSiwaan.
Olen jo pari vuotta protestoinut, että kyllä te selvästi vielä voitte ja mä en ala jos ainoastaan minä voin käydä kaupassa.
Olen ollut jo vuosia ihan omissa ruuissa, joten olen pelannut kaupassa kolmen pankkikortin kanssa: Omani, äidin ja isän.
No eikös ole Siwassa joku uusi nöösipoika, joka minulle selittämään, että tämä on lainvastaista, hänen täytyisi ottaa kortit pois, mutta ei nyt vielä. (No jaa, kai minä näytänkin vanhuksilta pankkikortit varastaneeltä ja tunnukset ulos hakanneelta mummonkurmoottajalta

)
Valtakirjakaan ei kuulemma enää kelpaa. Käteinen toki.
Mutta katsotaas mikä dramatiikka huomenna, kun lähetän vanhukset kaksistaan kauppaan tai isäkin jää ilman kaljaa, tupakkia ja ruokaa.
P.S: Itse olen hermoromahduksen tuolla puolen, ihan lopussa ja fyysisestikin tuntuu että kuolen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB