Viikon päästä kuulee lyödäänkö YT arvonnoissa musta pekka –kortti käteen. On se jännää odottaa saako iloisen joululahjan jo etukäteen. Siitä huolimatta alkaa kesäloma viimeistään 15. päivä. Loppuvuodesta työt ei paina millään muotoa
Diddley Bow kirjoitti:Voittajat saa verokorttinsa takaisin ja jäljelle jäävät heidän työnsä tehtäväksi. Siinä ohessa tehdään jotain diipa daapa uudelleenjärjestelyjä.
Kuulostaa tutulle! Olen jatkuvasti cc:nä meileissä, joissa sanotaan: "Laitatteko tiedon jatkossa Vesperille, se hoitaa nykyisin Villen ja Kallen työt." Vanhat jäi toki jäljelle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Palkkaa voisi myös laskea työkuorman lisäämisen lisäksi?
Jos orjatyövoima olisi kustannustehokkampaa niin työantajat mielellään orjuuttaisi työntekijänsä, nyt on vähennys 30 lomapäivään asteittain voitaisiin luopua lopuistakin tai vähentää amerikkalaiseen malliin pariin viikkoon ensin?
Omistavan luokan ongelmia kun vuokralaisen jäljiltä löytyi yllättävää damagea ja huomenna pitäisi myydä asunto.
Onneksi olen luultavasti maailman paras tyyppi (luultavasti merkittävällä marginaalilla) muuvailemaan kun homma menee munille ja manageroimaan homman kuntoon.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Mä olen joko maailman paras, tai huonoin shoppailija; kävelin Top-Sportiin ja huomasin, että tossahan on just sellaset kengät jotka mä tartten ja ostin pois. Kesti noin kymmenen minuuttia, josta osa meni jotain kanta-asiakas kaavaketta täyttäessä, kun sillä kuulemma sai 30 pinnaa pois hinnasta.