Firman pikkujoulut huomenna. Taitaa olla ekat urallani, johon koko talo ja vieläpä kaikki sisäsuomilaiset on kutsuttu. Kuka on kiintiömokaaja, kenellä on rohkein mekko?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Firman pikkujoulut huomenna. Taitaa olla ekat urallani, johon koko talo ja vieläpä kaikki sisäsuomilaiset on kutsuttu. Kuka on kiintiömokaaja, kenellä on rohkein mekko?
Muista pakata varmuusvälineet mukaan!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Asa Akiran elämäkerrassa oli pari tarkkanäköistä huomiota rakkaudesta: merkittävimmät mittarit rakkaudesta ovat kuulemma miten paljon efforttia nainen pistää alakerran trimmaukseen ja kuinka paljon kikuli on naisen suussa.
Vaikka tätä kuinka mietin niin en keksi miksei olisi just noin!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ei se, että saiko, vaan se, että tietää, että olisi saanut. Vaimo ei kaiketi ole raskaana ollessaan kiintiömokaaja, en ehkä minäkään. Lauantaina on sorvipäivä, enkä uskalla ottaa tumuja. Nämä tosiseikat eivät kuitenkaan himmennä odotustani jonkun kolleegan kompuroinnista. Ainahan joku mokaa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
aydemir kirjoitti:Tän ketjun otsikko on harhaanjohtava. Ei meinaan herunut! Kenelle osoitan korvausvaatimuksen??
Laita yv:nä tulemaan yhteystietojen kera.
Okei. Laitanko mukaan vielä kokovartalokuvan? Vai pelkästään lähikuvat asseteista? (kai se jollain tavalla pitää varmistaa, ettei vika ole ollut ns. kauppatavarassa vaan niissä tyhjissä lupauksissa?)