Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
-
- Kitisijä
Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
^ Floridassa huolettaa juuri kokemattomuus pleijareissa ja miten joukkue käsittelee tilanteen, jossa esmes joku (sisäinen) tähtipelaaja loukkaantuu. Tuoreessa muistissani on Barkovin loukkaantumisen aiheuttama kompurointi. Tämä siis oli ajatukseni taustalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Mä olen jotenkin aika innoissani Huuhkajista. Uuden valmentajan johdolla saldo taitaa nyt olla 4 ottelua, joista 4 tappiota. Päästettyjä maaleja 11, tehtyjä 0. Melkein mikä tahansa työpaikan puulaakiporukka a la Luxemburg tai Färsaaret onnistuu jalkapallossa silloin tällöin tahkoamaan 0-0 tai peräti 1-1 tasapelejä keskikastin maita vastaan, erityisesti harjoitusotteluissa; selkeä ja epäröimätön johdonmukaisesti pataan ottaminen on virkistävä poikkeus. Suomi ei ole vain surkea vaan jopa loistaa surkeudellaan. Suomen mahdollisus päästä mukaan isoihin turnauksiin on siinä, että EM-kisoja pikkuhiljaa laajennetaan siten, että mukana ovat kaikki paitsi Vatikaani.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^ Joo. Täytyy muistaa, että Suomella on viime vuosina ollut tasan yksi kv-tason peluri eli Eremenko. Materiaalitappio on lähes aina otteluun lähtiessä. Sinänsä sama, tämä on siis hypoteettista, pääsiskö Suomi kisoihin, kun eihän se siellä voisi pärjätä näillä potkijoilla sitten millään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Tai Suomi järjestää skabat.urpiainen kirjoitti: Suomen mahdollisus päästä mukaan isoihin turnauksiin on siinä, että EM-kisoja pikkuhiljaa laajennetaan siten, että mukana ovat kaikki paitsi Vatikaani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Suomi ja joku/jotkut muu/muut.Bluntly kirjoitti:Tai Suomi järjestää skabat.urpiainen kirjoitti: Suomen mahdollisus päästä mukaan isoihin turnauksiin on siinä, että EM-kisoja pikkuhiljaa laajennetaan siten, että mukana ovat kaikki paitsi Vatikaani.
-
- Kitisijä
Onkohan täällä yhtään mitat täyttävää stadionia kisojen järjestämistä varten? Toisaalta, Suomen salainen ase voisi olla italialaisten väistämätön hämmennys, kun pelaisivat Töölön tekonurmella ja saisivat syödäkseen Rosson pitsaa.
Ajattelin pitkään, että Suomifutiksen koko kuva oli se takavuosien karsintaottelu Unkaria vastaan. Silloinhan hetken näytti siltä, että Suomi etenee jatkopeleihin, kunnes suomalaiset ottivat ohjat käsiinsä, pelasivat unkarilaiset pois pallosta sössimästä ja flipperisyöttelivät pallon omaan maaliin ja sitä kautta unkarilaiset jatkoon. Silloin tuo tuntui masentavan surkealta, mutta tästä hetkestä katsottuna se oli Suomifutiksen tähtihetkiä: oltiin edes lähellä päästä jostain jatkoon.
Ajattelin pitkään, että Suomifutiksen koko kuva oli se takavuosien karsintaottelu Unkaria vastaan. Silloinhan hetken näytti siltä, että Suomi etenee jatkopeleihin, kunnes suomalaiset ottivat ohjat käsiinsä, pelasivat unkarilaiset pois pallosta sössimästä ja flipperisyöttelivät pallon omaan maaliin ja sitä kautta unkarilaiset jatkoon. Silloin tuo tuntui masentavan surkealta, mutta tästä hetkestä katsottuna se oli Suomifutiksen tähtihetkiä: oltiin edes lähellä päästä jostain jatkoon.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
En jaksa katsoa Suomen potkupalloa. Puuduttavaa kuraa kun materiaalia ei ole ja jatkosaumat mihinkään nolla.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Veikkauksella on nykyään jonkin verran Masters-luokan tennismatseja Pitkävedossaan. Olen ollut haistelevinani ylikertoimia, joista pari napsunut kiinni, kuten eilen Goffinin voitto. No, tänään Monfilsille voitosta 3 kerroin Nishikoria vastaan!
-
- Kitisijä
Onhan kovaa touhua Haassilta. Ja melko temppu Stoffel Vandoornelta. Ja Kimikin.
-
- Kitisijä
Nyt se on varmaa: Suomi ja muut Pohjoismaat hakevat jalkapallon EM-kisojaurpiainen kirjoitti:Onkohan täällä yhtään mitat täyttävää stadionia kisojen järjestämistä varten? Toisaalta, Suomen salainen ase voisi olla italialaisten väistämätön hämmennys, kun pelaisivat Töölön tekonurmella ja saisivat syödäkseen Rosson pitsaa.
-
- Kitisijä
Joo, eiköhän Olympiastadion oikeasti kelpaisi alkulohkon peleihin. Vaikka kisat saisivatkin, noin suurella järjestäjäjoukolla tämä tuskin ratkaisisi Suomen mukaanpääsyongelmaa. Grönlanti viime hetken maalilla Suomen sijasta kisoihin.Bluntly kirjoitti:Nyt se on varmaa: Suomi ja muut Pohjoismaat hakevat jalkapallon EM-kisojaurpiainen kirjoitti:Onkohan täällä yhtään mitat täyttävää stadionia kisojen järjestämistä varten? Toisaalta, Suomen salainen ase voisi olla italialaisten väistämätön hämmennys, kun pelaisivat Töölön tekonurmella ja saisivat syödäkseen Rosson pitsaa.
-
- Kitisijä
^ En pidä ollenkaan tästä tavasta hakea kisoja noin usealla maalla, kyllä kaksi saisi olla maksimi. Tuo vain alleviivaa hakijamaiden surkeutta toimia järjestäjätahona.
-
- Kitisijä
Äkkiseltään ajattelisin, että kisoja tv:stä seuraavana henkilönä omasta näkökulmastani on aika herttaisen yhdentekevää, jaetaanko kisat vaikka kuinka monen maan kesken. Jos kovin monen maan kesken jakaminen tarkoittaa sitä, että mikään maa ei pääse mukana kisoihin järjestäjämaan villillä kortilla, isojako on jopa myönteinen asia mielestäni. Lisäksi monen maan (kuten esim. Suomen) jalkapallokulttuurille, ja toivottavasti myös taloudelliselle toimeliaisuudelle, voisi olla ihan hieno asia, että ottelu-pari pelattaisiin maassa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ En pidä ollenkaan tästä tavasta hakea kisoja noin usealla maalla, kyllä kaksi saisi olla maksimi. Tuo vain alleviivaa hakijamaiden surkeutta toimia järjestäjätahona.
Oikeastaan ainoa ryhmä, joka voisin kuvitella pitävän perustellusti kisojen laajaa jakamista kielteisenä, ovat suurkisaturistit, jotka haluavat matkustaa kisamaahan nauttimaan tunnelmasta pidemmäksi aikaa. Mitä minulta jää ymmärtämättä, kun en ymmärrä kielteistä suhtautumistasi?
-
- Kitisijä
^ Suomelle kisoista olisi vain haittaa. Ei tänne logistiseen sumppuun kukaan kuitenkaan matkustaisi. Järjestelyt vaatisivat takuulla investointeja, joita ei sitten myöhemmin tultaisi käyttämään vastaavalla tasolla.
-
- Kitisijä
Mielestäni maa (Suomi) ei ole kelpo järjestäjätaho isoille kisoille, jos ne joudutaan jakamaan toisen maan kesken. Jos ei ole suorituspaikkoja yms., silloin ei järjestetä kisoja. En ymmärrä, miksi pitäisi olla joku ihme jokamiehenoikeus saada järjestää isot kisat.
-
- Kitisijä
^ jatkuvastihan kisoja järkätään useilla paikkakunnilla ihan onnistuneesti. Esim. Ostrava oli toisella puolella maata kuin praha = 4h autolla. Vaikka tsekit on lätkäkansaa, eivät hekään ryhtyneet turhia halleja väsäämään.
-
- Kitisijä
^ En puhunut mistään onnistumisesta. Kaksi naapurimaata on minulle maksimi järjestäjämaiksi, muuten haisee Punaiselle ristille.
-
- Kitisijä
^ 2018 world cup pelataan 11 kaupungissa suunnilleen puolen euroopan kokoisella alueella.
-
- Kitisijä
Mitä sä vänkäät? Olen puhunut mielipiteestäni. Ei se mihinkään muutu.sivustahuutaja kirjoitti:^ 2018 world cup pelataan 11 kaupungissa suunnilleen puolen euroopan kokoisella alueella.
-
- Kitisijä
^ olympialaiset yritetään edelleen järkätä malliin miekka ja kilpi. Muissa suurkisoissa ollaan jo siirtymässä eteenpäin. Jatkossa näet yhden kaupungin kisoja vain jonkun diktaattorin masinoimina tyyliin sotshi. Vapaissa talouksissa kukaan ei investoi turhiksi jääviin kisapaikkoihin.
-
- Kitisijä
Pohjoismaissa toimisi hyvin kun yksi alkulohko pelaisi yhdessä maassa. Sitten välisarjaan vain tiputettaisiin kämäsimmät suorituspaikat omaavat maat pois.
Suomikin saisi hyvin turisteja jos ryssät pelaisivat täällä (ja eivät olisi peeaa). Tosin futiskannattajaryssät on kai aika epämieluisia turisteja.
Suomikin saisi hyvin turisteja jos ryssät pelaisivat täällä (ja eivät olisi peeaa). Tosin futiskannattajaryssät on kai aika epämieluisia turisteja.
-
- Kitisijä
Olen puhunut valtiotasosta.sivustahuutaja kirjoitti:Jatkossa näet yhden kaupungin kisoja
-
- Kitisijä
^ miksi valtio on kiinnostava asia? Venäjän kisat pelataan alueella, jonka sisään mahtuisi länsieurooppa. Olympialaissa järkkääjä on perinteisesti kaupunki, ei valtio.
-
- Kitisijä
Vähän on tässä kauden aikana ollut sellainnen jännitys päällä, että mikä se säbän superfinaali oikein on ja miten se kokonaisuus toimii. No ainakin omalta kohdalta on kyse superfinaalista miesten puolella. Juuri ne joukkueet raivasivat tiensä finaaliin, jotka sinne itse toivoin. Oli pakko ostaa liput tuohon tapahtumaan, vaikka olin aikaisemmin vahvasti epävarma koko tapahtumasta. No nyt mennään pojan kanssa kattomaan. Notkeita lanteita öljymiehille!!
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitisijä
Saako säbäskabojen voittaja jotkut mahonkiset puuhelmet?