Ylermi Ylihankala kirjoitti:Heinäntekojärjellä ajateltuna ei kai tekijä voi mitenkään olla vastussa uhrin kuolemasta, jos se johtuu hoitovirheestä silloin, kun hoitovirhe voidaan selvästi osoittaa ja ilman sitä uhri ei olisi todennäköisesti kuollut.
Mun mielestäni töinäisijä eli minä olisin eo. esimerkissäni suurin syyllinen, koska sehän oli koko homman juurisyy ja aktiivinen teko.
En sitten tiedä vaikuttaako tässä tiedostamatta oma ammattini, en sitä tunnista itse ainakaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
^ Puhumme ilmeisesti eri asiasta. Minä puhun rikosoikeudellisesta vastuusta, sinä ilmeisesti syyllisyydestä ja sen eri asteista (jollain moraaliseettisellä tasolla?).
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Puhumme ilmeisesti eri asiasta. Minä puhun rikosoikeudellisesta vastuusta, sinä ilmeisesti syyllisyydestä ja sen eri asteista (jollain moraaliseettisellä tasolla?).
Toivottavasti nämä eivät nyt ihan kauhean kaksi eri asiaa ole.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Puhumme ilmeisesti eri asiasta. Minä puhun rikosoikeudellisesta vastuusta, sinä ilmeisesti syyllisyydestä ja sen eri asteista (jollain moraaliseettisellä tasolla?).
Et vissiin seuraa kauheasti oikeuskäytäntöä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Et vissiin seuraa kauheasti oikeuskäytäntöä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Tutkimuksen mukaan joka kolmas suomalainen hyväksyy laittoman suoran toiminnan, kuten laittomat mielenosoitukset ja omaisuuden tuhoamisen. Joka viides voisi olla valmis siihen itsekin itselleen tärkeän asian vuoksi. Nuoret ja puoluekannaltaan vasemmalle sijoittuvat hyväksyvät suoran toiminnan huomattavasti muita useammin.
^ Unohtamatta ajankohtaista kontekstia: oliko se nyt perjantaina, kun hallituksen asuntoasioista vastaava ministeri määritteli Hesarin haastattelussa visiokseen kaupungistumisen, so. rakennemuutoksen ja uudistumisen kautta tapahtuvan talouskasvun, hidastamisen. On lohduttavaa nähdä signaaleja siitä, että oikeasti ministeri ei kasvua käytänössä kovin paljoa vastusta, vaan lähinnä retoriikassaan rauhoittelee pks-vihaajien synkkää laumaa.
urpiainen kirjoitti:^ Unohtamatta ajankohtaista kontekstia: oliko se nyt perjantaina, kun hallituksen asuntoasioista vastaava ministeri määritteli Hesarin haastattelussa visiokseen kaupungistumisen, so. rakennemuutoksen ja uudistumisen kautta tapahtuvan talouskasvun, hidastamisen. On lohduttavaa nähdä signaaleja siitä, että oikeasti ministeri ei kasvua käytänössä kovin paljoa vastusta, vaan lähinnä retoriikassaan rauhoittelee pks-vihaajien synkkää laumaa.
Positiivisesti voi tosiaan ajatella, että kyse on vain kepun äänestäjille tarkoitetusta puheesta. Ei kait kepulisko oikein voi virallisesti kaupungistumista kannattaa..
^ Parempi pykätä velalla uusia asuntoja kuin kierrättää vanhoja.
Tähän astinen menohan on ollut ihan sairasta sen viimeiset 9v: Talous on kuralla, rakentamatonta maata on pilvin pimein ja keskuskomitea vaan jarruttaa rakentamista.
Me otamme uuden puolueen toimintaan mukaan vain jo pidempään työelämässä olleita ammattilaisia. Minimivaatimus on 3 vuotta oikeita töitä. Vaativimpiin rooleihin pitää työuran olla pidempi, esimerkiksi yli 10 vuotta.
elco kirjoitti:Joo, tarve on asunnoille ehkä 20k maahanmuuttajalle, joista ~5% työllistyy yksityiselle sektorille.
Sulla on kovin negatiivinen asenne.
Oliko nyt 2012 kun viimeksi katsoin tilastoa, niin jotain 10 vuoden aikajänteellä Helsingissä ei suomenkielisten osuus ollut kasvanut yhtään. Mongertajia oli tullut lisää 70000.
If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?