Päivän uutiskatsaus Episode II
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus Episode II
No onhan se epäselvää vielä, että onko hän jihdadistinen shia vai jihadistinen sunni.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Shiat ei taida osallistua typeryyksiin omien alueidensa ulkopuolella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa ... roituksen/
http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000004887495.html
Sipilältä meinaa mopo karata
http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000004887495.html
Sipilältä meinaa mopo karata
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Sipilä on aika ohutnahkainen. Viestinnän kaikki perusperiaatteet menneet laarista alas.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
^juu. Veikkaan, että lyö hanskat tiskiin tämän vaalikauden jälkeen.
Paska duunihan sillä on.
Paska duunihan sillä on.
-
- Kitisijä
Ja onhan tässä taas kerran tällainen what year is it? -tunnelma (vastaus: 1993).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^Stilleriin olen pettynyt. Ehkä kuitenkin jo sen verran paljon mittarissa, että arvostaa vakiduunia.
Pääministeriydestä tuli mieleen, että yksi asia, jota en ymmärrä, on ihmisten pyrkimys valtaan.
Mua ei kiinnostaisi mikään paskahomma pelkästään sen takia, että siinä on valtaa.
Yllättävän tymästi Sipilä käyttäytyy. Pitäisihän hänen ymmärtää, että moinen vain lisää kierroksia.
Pääministeriydestä tuli mieleen, että yksi asia, jota en ymmärrä, on ihmisten pyrkimys valtaan.
Mua ei kiinnostaisi mikään paskahomma pelkästään sen takia, että siinä on valtaa.
Yllättävän tymästi Sipilä käyttäytyy. Pitäisihän hänen ymmärtää, että moinen vain lisää kierroksia.
-
- Kitisijä
Olen viime viikon matkankin takia seurannut tätä aika huonosti, mutta mikä Stillerissä aiheuttaa pettymystä? Nykymaailmassa hänen toimintansa riittää: asia on jo nyt kaikkien tiedossa (siis niiden kaikkien, jotka politiikkaa jotenkin seuraavat), ei hänen täydy ehdoin tahdoin enää enempää marttyyriksi heittäytyä. Sitä paitsi Stillerin twitter on just nyt aika hauska.James Potkukelkka kirjoitti:^Stilleriin olen pettynyt. Ehkä kuitenkin jo sen verran paljon mittarissa, että arvostaa vakiduunia.
Pääministeriydestä tuli mieleen, että yksi asia, jota en ymmärrä, on ihmisten pyrkimus valtaan.
Sun luulisi tuon vallanhimon ymmärtävän aika hyvin. Sinusta kun saa kuvan, että sosiaalinen status muiden silmissä on sulle aika tärkeää, sen verran näitä vertailuja kollegoihin ja naapureihin tänne postailet. Valtapositio on aina äärimmäinen statuspositio, kyllä pääministeriys enemmän Sipilän statusta nostaa kuin "pelkkä" miljonääriys.
Mutta vielä tuohon what year is it -teemaan: Aamun Hesarin tökerö rummutus Guggiksen puolesta tuntui kyllä tosi menneen maailman tuulahdukselta, ja varmaan kääntyy sekä itse asiaa että etelän punavihreää valtamediaeliittiä vastaan (jos sillä nyt on vaikutusta yhtään mihinkään).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Stilleristä; no joo. Ehkä olisi liikaa vaadittu, että hän uhmaisi esimiehen selkeää käskyä.urpiainen kirjoitti:Olen viime viikon matkankin takia seurannut tätä aika huonosti, mutta mikä Stillerissä aiheuttaa pettymystä? Nykymaailmassa hänen toimintansa riittää: asia on jo nyt kaikkien tiedossa (siis niiden kaikkien, jotka politiikkaa jotenkin seuraavat), ei hänen täydy ehdoin tahdoin enää enempää marttyyriksi heittäytyä. Sitä paitsi Stillerin twitter on just nyt aika hauska.James Potkukelkka kirjoitti:^Stilleriin olen pettynyt. Ehkä kuitenkin jo sen verran paljon mittarissa, että arvostaa vakiduunia.
Pääministeriydestä tuli mieleen, että yksi asia, jota en ymmärrä, on ihmisten pyrkimus valtaan.
Sun luulisi tuon vallanhimon ymmärtävän aika hyvin. Sinusta kun saa kuvan, että sosiaalinen status muiden silmissä on sulle aika tärkeää, sen verran näitä vertailuja kollegoihin ja naapureihin tänne postailet. Valtapositio on aina äärimmäinen statuspositio, kyllä pääministeriys enemmän Sipilän statusta nostaa kuin "pelkkä" miljonääriys.
Mutta vielä tuohon what year is it -teemaan: Aamun Hesarin tökerö rummutus Guggiksen puolesta tuntui kyllä tosi menneen maailman tuulahdukselta, ja varmaan kääntyy sekä itse asiaa että etelän punavihreää valtamediaeliittiä vastaan (jos sillä nyt on vaikutusta yhtään mihinkään).
Vallanhimosta; onhan pääministeriys toki asema joka nostaa henkilön statusta enemmän kuin olemalla joku perä-kälviän miljonääri. Eli voi sen tuolla tavalla toki ymmärtää.
-
- Kitisijä
Merkitään nyt vielä varmuuden vuoksi pöytäkirjaan, että viestini koski sitä, miten minun arvioni mukaan vallan motivoivuuden voisi ymmärtää Sinun signaloimasta arvomaailmasta katsoen. En esitä, että vallanhimo, saati sen statuspohjainen analyysi, olisi määräävä motivaatio politiikoille yleisesti tai Sipilälle erityisesti.James Potkukelkka kirjoitti:Vallanhimosta; onhan pääministeriys toki asema joka nostaa henkilön statusta enemmän kuin olemalla joku perä-kälviän miljonääri. Eli voi sen tuolla tavalla toki ymmärtää.
-
- Kitisijä
Juu. Itseäni en vain pystyisi kyllä motivoimaan pääministeriyteen vaikka se sosiaalista statustani nostaisikin valtavasti. Mutta ehkä se on sitä, että en ole koskaan ollut mikään johtajatyyppi. Menen joko porukan mukana tai sitten kuljen aivan omia polkujani.urpiainen kirjoitti:Merkitään nyt vielä varmuuden vuoksi pöytäkirjaan, että viestini koski sitä, miten minun arvioni mukaan vallan motivoivuuden voisi ymmärtää Sinun signaloimasta arvomaailmasta katsoen. En esitä, että vallanhimo, saati sen statuspohjainen analyysi, olisi määräävä motivaatio politiikoille yleisesti tai Sipilälle erityisesti.James Potkukelkka kirjoitti:Vallanhimosta; onhan pääministeriys toki asema joka nostaa henkilön statusta enemmän kuin olemalla joku perä-kälviän miljonääri. Eli voi sen tuolla tavalla toki ymmärtää.
Ps. JOS vallanhimo (ja status) ei aja johtaviin asemiin pyrkiviä, niin mikä sitten? Ainakaan politiikassa rahanhimo ei voi selittää asiaa.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Samoilla ajatuksilla kuin dockin. Tulee ihan elävästi mieleeni Vanhasen salarakkaat ja lautakasat. Onko se älytön vallanhimo, joka johtaa sadistiseen valintaan pääministeriksi vai mikä? Aihe on mulle mysteeri, tosin osin on myös politiikkan sisäinen hurmoshenkisyys ja intohimotkin yleisesti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Varmaan siellä on monia tekijöitä, ja toisilla jotkut tekijät painottuvat enemmän kuin toiset. (Captain Obvious rides again!) Moni tietysti vain ajautuu sitä kautta, että temperamentilleen sopii hösääminen erilaisissa opiskelijakunnissa ja muissa kuppikunnissa, joista sitten kasvetaan nuorisojärjestöjen kautta valtakunnan politiikkaan. Poliitikkous myös periytyy kohtalaisesti, ja monelle keskeistä on varmasti myös status ja sen osana oikeaan porukkaan kuulumisen signalointi. Ja tietysti monella varmaan on megalomaanisia harhoja omista kyvyistään, tulevat korjaamaan asioita, joita muut ovat sössineet.James Potkukelkka kirjoitti:Ps. JOS vallanhimo (ja status) ei aja johtaviin asemiin pyrkiviä, niin mikä sitten? Ainakaan politiikassa rahanhimo ei voi selittää asiaa.
Moni asia Sipilän käytöksessä ja toiminassa ei kyllä sikäli ole yllättävää, että kun tästä politiikan ulkopuolelta yritysmaailmasta tulleesta noviisista oltiin leipomassa pääministeriä, niin aika moni kriitikko puhui siitä, minkälaista näyttöä meillä on yritysjohtajista, joilla ei ole kokemusta politiikan taidosta, poliittisina toimijoina, ja mitä siitä seuraa, kun maata yritetään johtaa kuin yritystä.
-
- Kitisijä
JOnkun rivijäsenenä olemisen voi selittää noin. Mutta esim. puoleen puheenjohtajaksi ei päädyttäne sattumalta kun on riittävän pitkään pyörinyt osakunnassa. Hommaan täytyy haluta.urpiainen kirjoitti:Varmaan siellä on monia tekijöitä, ja toisilla jotkut tekijät painottuvat enemmän kuin toiset. (Captain Obvious rides again!) Moni tietysti vain ajautuu sitä kautta, että temperamentilleen sopii hösääminen erilaisissa opiskelijakunnissa ja muissa kuppikunnissa, joista sitten kasvetaan nuorisojärjestöjen kautta valtakunnan politiikkaan. Poliitikkous myös periytyy kohtalaisesti, ja monelle keskeistä on varmasti myös status ja sen osana oikeaan porukkaan kuulumisen signalointi. Ja tietysti monella varmaan on megalomaanisia harhoja omista kyvyistään, tulevat korjaamaan asioita, joita muut ovat sössineet.James Potkukelkka kirjoitti:Ps. JOS vallanhimo (ja status) ei aja johtaviin asemiin pyrkiviä, niin mikä sitten? Ainakaan politiikassa rahanhimo ei voi selittää asiaa.
-
- Kitisijä
Kyllä mä ihan oikeasti kuvittelen, että aika paljon on vain jonkinlaista puolisattumanvaraista ajautumista tiettyyn kontekstiin. Ja moni sitten pyrkii etenemään omassa kontekstissaan, on se sitten puoluetoiminta, vapaaehtoisjärjestö tai työpaikka. Eivät halut ole muuttumattomia tai kontekstiriippumattomia. Ja kyllä iso osa poliitikoista varmaan ihan oikeasti haluaa parantaa maailmaa; se on tutkitusti ihan merkittävä motivaatiotekijä businesskoulujen ulkopuolella. Ja aivan varmasti se status ja huomio hivelee tavattomasti.James Potkukelkka kirjoitti:JOnkun rivijäsenenä olemisen voi selittää noin. Mutta esim. puoleen puheenjohtajaksi ei päädyttäne sattumalta kun on riittävän pitkään pyörinyt osakunnassa. Hommaan täytyy haluta.
-
- Kitisijä
Tämä on ehkä vielä vaikeampi ymmärtää.urpiainen kirjoitti:Ja kyllä iso osa poliitikoista varmaan ihan oikeasti haluaa parantaa maailmaa; se on tutkitusti ihan merkittävä motivaatiotekijä businesskoulujen ulkopuolella..
Ei mulla toki mitään maailman paranemista vastaan ole. Jos sen voisi tehdä klikkaamalla Fb:n "tykkää"-nappia tai jollain muulla vaivattomalla tavalla, saattaisin jopa myötävaikuttaa siihen.
En itse kuitenkaan viitsi tehdä asian eteen peukuttamista enempää.
-
- Kitisijä
Sipilä kaappasi sähköpostitilinsä!
Tässä sipilän haukkumisessa on se huono puoli että hänen statuksensa vaan nousee kansa maahanpolkemana johtajana, malliin Väykky tai viimesimpänä lain rikkojana onnistunut KAikkonen, suunta vain vastuullisimpiin hommiin?
Tässä sipilän haukkumisessa on se huono puoli että hänen statuksensa vaan nousee kansa maahanpolkemana johtajana, malliin Väykky tai viimesimpänä lain rikkojana onnistunut KAikkonen, suunta vain vastuullisimpiin hommiin?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
^ Joo. Pääministeri vääntää vitsiä naurettavista jääviyssäännöistä, vääristelee yritysten omistussuhteita, myllykirjeilee mediaa ja vielä selittelytilaisuudessaankin näyttää kuvittelevan, että pääministerin luottamus on länsimaisessa liberaalidemokratiassa jotenkin elinehto median toiminnalle. Länsimaissa alkaisivat erovaatimukset nostaa päätään, kepulandiassa pisteet nousevat kun kepuloi urakkaa omille pojille etelän pellejen nenän edestä ja vielä lyö etelän mediallekin luun kurkkuun.
-
- Kitisijä
Jengi siis toivoo tuota peukuttamalla maailmanprantamista omaan duuniinsa. Ihan yleinen juttu. Pettymys on sitten kova kun se palkkaduuni on kaikkialla sitä samaa sorvaamista.James Potkukelkka kirjoitti:Tämä on ehkä vielä vaikeampi ymmärtää.urpiainen kirjoitti:Ja kyllä iso osa poliitikoista varmaan ihan oikeasti haluaa parantaa maailmaa; se on tutkitusti ihan merkittävä motivaatiotekijä businesskoulujen ulkopuolella..
Ei mulla toki mitään maailman paranemista vastaan ole. Jos sen voisi tehdä klikkaamalla Fb:n "tykkää"-nappia tai jollain muulla vaivattomalla tavalla, saattaisin jopa myötävaikuttaa siihen.
En itse kuitenkaan viitsi tehdä asian eteen peukuttamista enempää.
Jotkut vaan uskovat, että juuri he ovat niin erityislaatuisia, että juuri heille on varattu joku hauska kiva maailmanpelastushomma ihan ok palkalla. Mitään muuta näiden parantajien ei kuvitelmissaan tarvitsisi tehdä kuin ilmoittautua halukkaaksi parantaa maailmaa ja siirtyä siihen kivaan hommaan. Niihin seksikkäisiin ja hyvin palkattuihin maailmanparannushommiin on kuitenkin muitakin tulijoita kuin haaveilijat. Lopuista parannushommista sitten maksetaan tosi vähän tai duuni on todella rankkaa.
Jos ei ole löytänyt mukavaa lokeroa julkkarilta, niin ihmiselle paras paikka on rahanhimoinen kapitalistipaskagirma, jolla on insentiivi maksaa palkkaa ja pitää huolta työvoimastaan.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ei tullut Guggenheimiä. Ainakaan tällä kertaa. Nyt vaan jännittämään päästiinkö tästä guuggelista oikeasti eroon vai vieläkö se pomppaa takaisin?
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... en/6193836
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... en/6193836
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
^ Ei ollut yllätys muuten kun siinä mielessä, että olisi ollut sauma hummata satoja miljoonia velkarahaa humpuukiin ja jätettiin se käyttämättä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Tontille pitäisi rakentaa äkkiä jotain käytännöllistä. Vaikka hyvä keikkapaikka/harjoitteluluolat populaarimusiikille ja ihan sillä extreme WAU-arkkitehtuurilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000004888997.html
Täytyypä katsoa huomenna. Mielenkiintoinen lähetys tulossa.
Täytyypä katsoa huomenna. Mielenkiintoinen lähetys tulossa.