Typerimmät uutiset
-
- Kitisijä
Re: Typerimmät uutiset
Hallituksen biotalouden kärkihanke etenee erinomaisesti! Nyt sadaan uutta korkean jalostusasteen ja siten korkean arvonlisän uutta huipputeknologiaan perustuvaa biotaloutta uudeksi Nokiaksi!
http://mmm.fi/artikkeli/-/asset_publish ... -helpottuu
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Tästä se PiimäLaakso versoo! Hyvä Kepu!urpiainen kirjoitti:Hallituksen biotalouden kärkihanke etenee erinomaisesti! Nyt sadaan uutta korkean jalostusasteen ja siten korkean arvonlisän uutta huipputeknologiaan perustuvaa biotaloutta uudeksi Nokiaksi!
-
- Kitisijä
http://www.hs.fi/talous/art-2000005052577.html
Outo kirjoitus. IMHO perin tymää syyttää lakimiehiä siitä, mitä suomen laki sanoo. Lakimiehet tietenkin harjoittavat ammattiaan ja markkinataloudessa pyrkivät löytämään mahdollisimman hyvin tuottavia keissejä.
Outo kirjoitus. IMHO perin tymää syyttää lakimiehiä siitä, mitä suomen laki sanoo. Lakimiehet tietenkin harjoittavat ammattiaan ja markkinataloudessa pyrkivät löytämään mahdollisimman hyvin tuottavia keissejä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Ai vähän näin, sinä palstamaneerimies:James Potkukelkka kirjoitti:http://www.hs.fi/talous/art-2000005052577.html
Huvituin tuosta.Daven linkkaamassa jutussa Hesari kirjoitti:”Lakimieheltä on tosin väärin oikeastaan kysyä moraalista”, Hietanen sanoo. Hän painottaa sitä, että heidän palkkionsa muodostuu useimmiten saavutetusta säästöstä. ”Liiketoimintaahan tässä harjoitetaan.”
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005062315.html
Ihmettelen. Minusta video ei pilkkaa tai loukkaa Teemu Selännettä lainkaan, eikä kukaan sitä sellaiseksi voi kokea. Sen sijaan kyseessä on sekä hauska että koskettava sketsi, joka olisi voinut olla jossain Studio Julmahuvissa tai jotain. Yhdistelmä Suomen menestyneintä jääkiekkoilija-maitopoikaa ja suomalaisen perusmiehen arkkityyppistä tragediaa on jotenkin kontrastissaan tosi säväyttävä. Minusta tämä on hyvä video, ja Selänteen reaktio naurettava.
https://www.youtube.com/watch?v=Op3c-GE ... e=youtu.be
Ihmettelen. Minusta video ei pilkkaa tai loukkaa Teemu Selännettä lainkaan, eikä kukaan sitä sellaiseksi voi kokea. Sen sijaan kyseessä on sekä hauska että koskettava sketsi, joka olisi voinut olla jossain Studio Julmahuvissa tai jotain. Yhdistelmä Suomen menestyneintä jääkiekkoilija-maitopoikaa ja suomalaisen perusmiehen arkkityyppistä tragediaa on jotenkin kontrastissaan tosi säväyttävä. Minusta tämä on hyvä video, ja Selänteen reaktio naurettava.
https://www.youtube.com/watch?v=Op3c-GE ... e=youtu.be
-
- Kitisijä
Tuon tason julkimon lapset kasvavat varmasti ihan erilaisissa olosuhteissa kun meidän tavisten, mutta kyllä mun mielestä olis helkutin ahdistava ajatus, että mun lapsi joutuisi katsomaan isästään jotain tuollaista videota. Ja lasten koulukaverit. Pidän itsekin Teemun reaktiota tuon iltapäivälehtijutun perusteella liioiteltuna, mutta voin kyllä käsittää mistä se kumpuaa. Voi olla, että jenkeissä kasvaa sisälle siihen ajatukseen, että tämän tyylin asiat hoidetaan lakimiehen kautta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
^ Voi olla noinkin. Mun mielestä koko videon juju on siinä, että se on itsestäänselvästi niin kaukana Selänteen todellisuudesta, jolloin en oikein näe tuota elementtiä. Mut toisaalta, mä olin jotenkin siinä luulossa, että Selänteiden lapset on aikuisia, mutta tarkistin wikipediasta ja niitä onkin aika paljon ja nuorin vielä aika pieni. Se kyllä vähän muuttaa asiaa.
Mut edelleen, mun mielestä video ei ole taiteellisesti ihan ansioton, mikä on jo aika paljon tällaiselle nettituotteelle ja tuo mukanaan vapauksia joita tyhjäpäinen hupailu, pilkasta puhumattakaan, ei ansaitsisi.
Mut edelleen, mun mielestä video ei ole taiteellisesti ihan ansioton, mikä on jo aika paljon tällaiselle nettituotteelle ja tuo mukanaan vapauksia joita tyhjäpäinen hupailu, pilkasta puhumattakaan, ei ansaitsisi.
-
- Kitisijä
Minusta video ei ollut yhtään hauska. Ymmärrän hyvin ettei Teemuakaan naurata. Istunee silti parodiagenreen ihan laillisesti vaikka kehno onkin.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Hauska video ja ihan hyvin tehty. Noitahan on samojen tekijöiden mm. Syltystä ja Arskasta juutupessa siis. Teukan loukkaantumisen ymmärtää, mutta pikkusieluisuudeksi se muuttuu siinä kohtaa, kun asiasta tehdään mitään numeroa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Parempaa lihaa kuin Tinderissä = halventaa naisia ja kiellettiin?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017012 ... 2_uu.shtml
Sipilä: "Valtio luo innovatiivisen juridisen alustan, jolle lihakauppiaat voivat pystytetään ekosysteemejään".
Neuvosto: "Ei kyllä pystytetä mitään falloksia. Toi alustahan viittaa selvästi naissukupuoleen, jota miespuolinen lihakauppias tässä alistaa"
Sipilä: "Valtio luo innovatiivisen juridisen alustan, jolle lihakauppiaat voivat pystytetään ekosysteemejään".
Neuvosto: "Ei kyllä pystytetä mitään falloksia. Toi alustahan viittaa selvästi naissukupuoleen, jota miespuolinen lihakauppias tässä alistaa"
-
- Kitisijä
^ Oho. En ole koskaan nähnyt oikeaa Tinder-sovellusta, mutta ei minullekaan tulisi mieleen, että tämä halventaa Tinderissä olevia naisia enemmän kuin Tinderissä olevia miehiä. Oikeastaan tällä ratkaisulla luodaan olettama, että Tinderissä niin kuin ruokaostoksillakin naiset olisivat passiivisia objekteja ja miehet aktiivisia toimijoita. Itse mainoksesta en olisi varmana sitä itse löytänyt.
-
- Kitisijä
Eihän tuo kukkahattutätineuvosto voi mitään kieltää. On kyllä taas joku idarifemakkolauma asialla. Tinder tarjoilee kaikille sukupuolille ja suuntauksille.sivustahuutaja kirjoitti: 27.01.2017 16:13 Parempaa lihaa kuin Tinderissä = halventaa naisia ja kiellettiin?
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Se Tinder on jotain ihan hirveää. Siellä keski-ikäiset irstaat lihansyöjäkalapuikkohetoromiehet 'swaippailee' suojattomia neitoja. Pahempi kuin ûber.urpiainen kirjoitti: 27.01.2017 16:43 ^ Oho. En ole koskaan nähnyt oikeaa Tinder-sovellusta, mutta ei minullekaan tulisi mieleen, että tämä halventaa Tinderissä olevia naisia enemmän kuin Tinderissä olevia miehiä. Oikeastaan tällä ratkaisulla luodaan olettama, että Tinderissä niin kuin ruokaostoksillakin naiset olisivat passiivisia objekteja ja miehet aktiivisia toimijoita. Itse mainoksesta en olisi varmana sitä itse löytänyt.
-
- Kitisijä
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005076742.html
Kyllä munkin puolesta tunnelin voi rakentaa, jos sen maksaa joku muu kuin suomalaiset veronmaksajat. Suomalaisten veronmaksajien maksamana tuo olisi järjettömän iso summa.
Kyllä munkin puolesta tunnelin voi rakentaa, jos sen maksaa joku muu kuin suomalaiset veronmaksajat. Suomalaisten veronmaksajien maksamana tuo olisi järjettömän iso summa.
-
- Kitisijä
Näissä on tosiaan aina tämä sama, että ilman h/k-analyysiä kysymys on aika järjetön, mutta toisaalta hyödyistä ja kustannuksista ei kadunsukupuoliolettamaton osaa sanoa yhtään mitään. Ergo, kansalta ei pitäisi kysellä, urpo juttu.
Mut joo, sellainen avoimen kansainvälinen sovellus trumpismista sopisi tähän: kyllä tunnelille, kunhan meksikolaiset/virolaiset/EU maksaa.
Edit. Ei kun nythän mä vast muistin, että se Rovion yli-ikäinen hupparityyppi lupasi hoitaa, että kiinalaiset maksaa tän. Eli Hesarin kysely on sittenkin ihan järkevä.
Mut joo, sellainen avoimen kansainvälinen sovellus trumpismista sopisi tähän: kyllä tunnelille, kunhan meksikolaiset/virolaiset/EU maksaa.
Edit. Ei kun nythän mä vast muistin, että se Rovion yli-ikäinen hupparityyppi lupasi hoitaa, että kiinalaiset maksaa tän. Eli Hesarin kysely on sittenkin ihan järkevä.
-
- Kitisijä
Peter Vesterbacka edistää myös Helsinki–Tallinna-välillä suunnitteilla olevaa tunnelihanketta.
Vesterbacka kertoi Korporaatiolle teknisen puolen suunnittelun, lupa-asioiden läpikäynnin ja rahoituksen hankinnan edistyvän koko ajan ja suunnitteilla on, että rakentaminen käynnistyisi jo ensi vuonna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Ei ole mitään estettä, etteikö Tallinnan tunneli voisi rakentua hetikohta, ihan siinä missä Angry birds-miljardit voivat kasvaa 200% vuodessa maailman tappiin.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
^ Tuo on kyllä mielenkiintoinen tuo hullun visionäärin dilemma, jossa saadakseen aikaan jotain disruptiivista ei pidä antaa tosiseikkojen kahlita visioita, mutta toisaalta sitten pitää välillä vähän Toteuttaakin jotakin, että uskottavuus säilyy.
Toistaiseksi olen nähnyt hupparihemmon finnairin koneen boardatessa kääntelemässä blue wings-lehtiä istuintaskuissa niin, että angry birds-mainos näkyy. Julkisuudessa on sitten ollut näitä kahjouksia, että angry birds one shot pony voi ihan hyvin kasvaa Disneytä isommaksi (jolla nyt vain sattuu olemaan salkussaan Mikki Hiiri & muu legacy, teemapuistot, Pixar, Star Wars & Marvel jne), opettelee kiinan parissa viikossa ja rakentaa tunnelin Viroon. Eli visionäärisyydessä ollaan vara-Musk, mutta toteuttajuudessa uupuu.
Toistaiseksi olen nähnyt hupparihemmon finnairin koneen boardatessa kääntelemässä blue wings-lehtiä istuintaskuissa niin, että angry birds-mainos näkyy. Julkisuudessa on sitten ollut näitä kahjouksia, että angry birds one shot pony voi ihan hyvin kasvaa Disneytä isommaksi (jolla nyt vain sattuu olemaan salkussaan Mikki Hiiri & muu legacy, teemapuistot, Pixar, Star Wars & Marvel jne), opettelee kiinan parissa viikossa ja rakentaa tunnelin Viroon. Eli visionäärisyydessä ollaan vara-Musk, mutta toteuttajuudessa uupuu.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
^^Ilmeisesti Vesterbacka on myös ollut oleellinen henkilö Slushin kehityksessä? Vaikka olenkin samaa mieltä, että visio-toteutus akselilla jälkimmäinen kaipaisi selvästi lisäevidenssiä.
Ehkä Vesterbacka on parhaimmillaan asioissa, joissa voi hurjalla pöhinällä saada asioita syntymään? Joku tunnelin rakentaminen on siinä mielessä haasteellista, että pelkkä kovakaan pöhinä ei tee reikää kallioon
Ehkä Vesterbacka on parhaimmillaan asioissa, joissa voi hurjalla pöhinällä saada asioita syntymään? Joku tunnelin rakentaminen on siinä mielessä haasteellista, että pelkkä kovakaan pöhinä ei tee reikää kallioon
-
- Kitisijä
On kyllä kumman armelias tuo aikataulu, että 2018 vasta ammutaan avaruusnautti matkaan. Ei ole mitään syytä miksei se voisi tapahtua jo 2017 kevättalvella! Ja miksei saman tien terraformata Uranusta angry birds planeetaksi tmv.Bluntly kirjoitti: 06.02.2017 14:26 ^ No mites tämä?
Peter "Angry Birds" Vesterbacka lentää seuraavaksi avaruuteen
Alkaa tulemaan vanhaksi änkyrärealistiksi näemmä.
Masturbation is for the poor.
-
- Kitisijä
No johan on piirrustukset valmiina, siinä pelissähän oli joku linko. Paluusta ei puhuttu mitään.
-
- Kitisijä
Kärkihanke tällä hetkellä: natsien uimahousupartiot.urpiainen kirjoitti:Kun kunnallisvaalit lähesytvät, kaikenlaisia huomionhakuisia ja keinotekoisiakin ulostuloja nähtäneen yhä kiihtyvällä tahdilla.
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2343375