Tiettävästi ulkona on Helmikuun pakkanen nyt!
Pitäkää vaatteet päällä!

HELMIARSKA
On se helppoa tehdä elämästään vaikeaa. Jos nyt kirjoituksiasi oikein tulkkaa, sinun olisi ilman muuta pitänyt vastata "Ilman muuta!" Ei se tilanne siitä olisi ainakaan huonontunut.Bluntly kirjoitti: 06.02.2017 13:44 Viikonlopun huuomripläjäys kun joku täti tuli iskemään:
"Oleksää Ruben Stiller, haluutko nähdä mun silikonit?"
En lämminnyt.
Kyllä sun pitäisi B:n jutuista osata päätellä, että se *ei* ole Ruben Stiller.James Potkukelkka kirjoitti: 06.02.2017 13:51 ^^
![]()
JOs ei aivan suohirviö ollut, niin en voi ymmärtää.
urpiainen kirjoitti: 06.02.2017 14:08Kyllä sun pitäisi B:n jutuista osata päätellä, että se *ei* ole Ruben Stiller.James Potkukelkka kirjoitti: 06.02.2017 13:51 ^^
![]()
JOs ei aivan suohirviö ollut, niin en voi ymmärtää.
Joskus olen kuitenkin saanut sen vaikutelman, että hitusvinkulaakin olisi mukava saada?Bluntly kirjoitti: 06.02.2017 14:07 Niin. Ymmärrän oikein hyvin ettet ymmärrä.
En kai ole mitänkään piilotellut sitä asiaa ettei elämäni pyöri pillun ympärillä.
Joskus, ei aina.James Potkukelkka kirjoitti: 06.02.2017 14:10Joskus olen kuitenkin saanut sen vaikutelman, että hitusvinkulaakin olisi mukava saada?
Halloo Kreitsuliainen!Kreitsu kirjoitti: 06.02.2017 15:51 Ekat lumikellot bongattu, krooksia ei vielä ainuttakaan. Viime vuonna tähän aikaan oli jo. Noh, kukkasia kannattaa odottaa.
Joo, krookuksia. Typottelen, vaikken ole edes kännissä. Hassu kysymys: miksen tule Suomeen? Miksi tulisin, mä asun täällä! Ei kiinnosta tissit eikä perseet, minua kiinnostaa kukat ja kuolleet mehiläiset (näin lauantaina kuolleen mehiläisen terassilla tuolin alla tekonurmella).Stadinarska kirjoitti: 06.02.2017 22:02Halloo Kreitsuliainen!Kreitsu kirjoitti: 06.02.2017 15:51 Ekat lumikellot bongattu, krooksia ei vielä ainuttakaan. Viime vuonna tähän aikaan oli jo. Noh, kukkasia kannattaa odottaa.
Krookuksia tarkoitit!?
Olet siis Lontoossa? Miksi et tule Suomeen?
Tuschoonia on kiva saada joskus, silloin kun se itselle sopii. Ei aina.Bluntly kirjoitti: 06.02.2017 14:13Joskus, ei aina.James Potkukelkka kirjoitti: 06.02.2017 14:10Joskus olen kuitenkin saanut sen vaikutelman, että hitusvinkulaakin olisi mukava saada?
Tissejähän siinä tarjottiin näytille!?Bluntly kirjoitti: 06.02.2017 14:07 Niin. Ymmärrän oikein hyvin ettet ymmärrä.
En kai ole mitänkään piilotellut sitä asiaa ettei elämäni pyöri pillun ympärillä.
Itse asiassa todella hyvä kun huomautit, että hassu kysymys. Mietin, että tämähän on hassua ajatella kyseenalaiseksi asumista. Tosiaan.Kreitsu kirjoitti: 07.02.2017 12:59Joo, krookuksia. Typottelen, vaikken ole edes kännissä. Hassu kysymys: miksen tule Suomeen? Miksi tulisin, mä asun täällä! Ei kiinnosta tissit eikä perseet, minua kiinnostaa kukat ja kuolleet mehiläiset (näin lauantaina kuolleen mehiläisen terassilla tuolin alla tekonurmella).Stadinarska kirjoitti: 06.02.2017 22:02Halloo Kreitsuliainen!Kreitsu kirjoitti: 06.02.2017 15:51 Ekat lumikellot bongattu, krooksia ei vielä ainuttakaan. Viime vuonna tähän aikaan oli jo. Noh, kukkasia kannattaa odottaa.
Krookuksia tarkoitit!?
Olet siis Lontoossa? Miksi et tule Suomeen?
Voisit muuttaa Whitbyhin ja perustaa sinne kukkakaupan. Toinen vaihtoehto on muuttaa Berwick-upon-Tweediin ja perustaa sinne lemmieläinten trimmaamo, erityisesti jyrsijöiden turkin ja kynsien hoito. Kolmas mahdollisuus on perustaa islamilainen kirjakahvila Ramsgateen. Vielä yhtenä mahdollisuutena näkisin Ward Clerkin työn Castle Hill Hospitalissa Kingston upon Hullissa.Stadinarska kirjoitti: 07.02.2017 19:11
Kreitsu! Minäkin saattaisin haluta muuttaa Englantiin! Mitä voisin siellä tehdä ja mihin muuttaa!?
HELMEINEN ARSKA
Britannialta löytyy mukavia paikkoja just for you: Tristan da CunhaStadinarska kirjoitti: 07.02.2017 19:11
Kreitsu! Minäkin saattaisin haluta muuttaa Englantiin! Mitä voisin siellä tehdä ja mihin muuttaa!?
Kiitos James!James Potkukelkka kirjoitti: 08.02.2017 8:28Voisit muuttaa Whitbyhin ja perustaa sinne kukkakaupan. Toinen vaihtoehto on muuttaa Berwick-upon-Tweediin ja perustaa sinne lemmieläinten trimmaamo, erityisesti jyrsijöiden turkin ja kynsien hoito. Kolmas mahdollisuus on perustaa islamilainen kirjakahvila Ramsgateen. Vielä yhtenä mahdollisuutena näkisin Ward Clerkin työn Castle Hill Hospitalissa Kingston upon Hullissa.Stadinarska kirjoitti: 07.02.2017 19:11
HELMEINEN ARSKA
Hehheh, oli hauska tuo viimeinen!sivustahuutaja kirjoitti: 08.02.2017 9:13Britannialta löytyy mukavia paikkoja just for you: Tristan da CunhaStadinarska kirjoitti: 07.02.2017 19:11
Nettiä ei valitettavasti saarella ole...