Vaimo soitti juuri töihin lähtiessään, että vuotohälytin huutaa jääkaapin alla
Onneksi poika osasi puhelinopastuksen perusteella laittaa päähanan kiinni. Saa nähdä, vuotaako jääpalakoneesta. Kerran aiemmin tehnyt niin. Letku vaihdettiin muutama vuosi sitten. Sen jälkeen ostin vuotohälyttimet.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Olen eläessäni saanut vain yhden Valentinuksen päivän kortin. Muinoin vuonna 1996. Söpöltä tytöltä johon olin ihastunut, halusin sillai ja olin yrittämättä öitsinytkin. Anne S. En vastannut omalla kortilla. Jälkeenpäin on tullut mieleen olinko liian ujo vai tyhmä vai molempia. No joo, mun koko elämä on ollut silkkaa pelkoa ja häpeää, häpeää ja pelkoa. Syystäkin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Kaikilla kunnon miekoilla pitäisi olla nimi. Kuten Arthurin "Excalibur". Kaarle Suuren "Joyeuse", viikinki-esivanhemmillani lystikkäästi mm. "Jalanpurija".... Saati Tolkienin, Narnian ja Susan Cooperin kuvitelma-tarinamiekat. Lopultakin oma miekkani kertoi minulle nimensä. Melko kliseinen joo. Itse sanoi tai olen hullu.
Hän on "Wolfblood". Kaksimerkityksisenä. Joko suden verta eli sukua tai suden veren vuodattaja.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB