PetriFB kirjoitti:[Jumala on luonut naiselle vaginan eli emättimen, jossa on klitoris, jonka avulla nainen saa normaalissa yhdynnässä miehen kanssa orgasmin.
Jos ei saa, niin sitten ei homma toimi oikein, sillä näin on Jumala asian luonut.
Tässä pääsemmekin siihen, kun kerran haastoit minut näyttämään, missä kohtaa opetuksesi on "epäraamatullista". Sanohan sitten missä Raamatun kohdassa sanotaan tuo ylläoleva.
Kysymys 2: Miksi asioiden pitäisi olla raamatullisella tavalla?
Kun kerran Jumala on luonut miehen ja naisen ja heille kummallekin sukupuolielimet sekä kyvyn saada orgasmin, niin on silloin luonnollista, että näin tapahtuu, jos niin ei tapahdu, niin jossakin mättää.
2. Siksi koska Hän joka on luonut meidät tietää mikä on meille parasta, tämä on yksinkertainen sekä fiksu syy uskoa Jumalaan.
1.) Tuo opetuksesi on siis Raamatun ulkopuolista kun et raamatunkohtaa löydä.. Jos väität opetuksesi perustuvan Raamattuun, älä sitten sano tuota uskontotuutena vaan omana mielipiteenäsi. Nöyrry.
2.) En kysynyt onko fiksua uskoa Jumalaan, kysyin miksi asioiden pitäisi olla Raamatullisella tavalla.
Kovasti näyttäis olevan ihan vaan hitusen vaginan eli emättimen olkopuolella.
Ja tuo Petri on jumalan luomus... älä väitä vastaan. Ja jos IsoJii sijoitti klitan vaginan ulkopuolelle se olkoon hänen tahtonsa...
Ja ihan vinkiksi.. siitä nimenomaisesta vaginan ulkopuolella sijaitsevasta klitoriksen stimuloinnista se naisen O lähtee. Niin on mulle kerrottu ja luotan kyllä tässä asiassa naisen sanaan enemmän ku sun.
Tottakai klitoris tuottaa orgasmin, Pienet häpyhuulet ovat suojassa isojen häpyhuulien välissä. Pienet häpyhuulet yhtyvät "terskan" päällä muodostaen esinahan, klitoris siis sijaitsee niiden yhtymäkohdassa.
PetriFB kirjoitti:
Jumala on luonut naiselle vaginan eli emättimen, jossa on klitoris, jonka avulla nainen saa normaalissa yhdynnässä miehen kanssa orgasmin.
Jos ei saa, niin sitten ei homma toimi oikein, sillä näin on Jumala asian luonut.
Mun klitoris ei ole vaginassa. Tämähän tarkoitta sitä että Jumala ei ole luonut minun vaginaani. Tai sitten en ole ylläolevan määritelmän mukaan nainen. No oletetaan nyt kuitenkin että olen nainen. Ja se mun klitoris ei ole siellä mun vaginassa. Ja Jumala siis ei ole luonut minun vaginaani eikä sitä klitoristakaan. No Jumala ei varmaan ole luonut minuakaan (miksi luoda nainen mutta jättää värkki jonkun muun luotavaksi?). No koska Jumala ei ole minua luonut niin joku muu on tai sitten olen ihan sattuman kauppaa. No joka tapauksessa tässä pohdinnassa pääsemme siihen että koska Jumala ei ole minua luonut niin minun ei tarvitse häntä (/häneen) uskoa. Uskon mieluummin isän ja äidin elämänohjeita (joskaan klitoriksen ja vaginan käyttöön he eivät minua johdatelleet).
Viimeksi muokannut annepa, 11.01.2006 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
PetriFB kirjoitti:
Tottakai klitoris tuottaa orgasmin, Pienet häpyhuulet ovat suojassa isojen häpyhuulien välissä. Pienet häpyhuulet yhtyvät "terskan" päällä muodostaen esinahan, klitoris siis sijaitsee niiden yhtymäkohdassa.
Mutta harvemmin penis hinkkaa klittaan orgasmia tuottavasti, joten kysyn vielä kerran, saako klitorikseen koskea?
PetriFB kirjoitti:
Mutta harvemmin penis hinkkaa klittaan orgasmia tuottavasti, joten kysyn vielä kerran, saako klitorikseen koskea?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Uusinta kun Petri väistelee:
1.) Tuo naimaopetuksesi on siis Raamatun ulkopuolista kun et raamatunkohtaa löydä.. Jos väität opetuksesi perustuvan Raamattuun, älä sitten sano tuota uskontotuutena vaan omana mielipiteenäsi. Nöyrry.
2.) En kysynyt onko fiksua uskoa Jumalaan, kysyin miksi asioiden pitäisi olla Raamatullisella tavalla.
Vassaa myös tyttöjen klitanhipelöinti-nuoluongelmaan
---------------
Katsokaa muut uusi allekirjoitukseni, uskissivulta tai sellaisen parodialta, tuossa lienee tahaton kompa?
Viimeksi muokannut Gattaca, 11.01.2006 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Gattaca kirjoitti:
Tässä pääsemmekin siihen, kun kerran haastoit minut näyttämään, missä kohtaa opetuksesi on "epäraamatullista". Sanohan sitten missä Raamatun kohdassa sanotaan tuo ylläoleva.
Kysymys 2: Miksi asioiden pitäisi olla raamatullisella tavalla?
Kun kerran Jumala on luonut miehen ja naisen ja heille kummallekin sukupuolielimet sekä kyvyn saada orgasmin, niin on silloin luonnollista, että näin tapahtuu, jos niin ei tapahdu, niin jossakin mättää.
2. Siksi koska Hän joka on luonut meidät tietää mikä on meille parasta, tämä on yksinkertainen sekä fiksu syy uskoa Jumalaan.
1.) Tuo opetuksesi on siis Raamatun ulkopuolista kun et raamatunkohtaa löydä.. Jos väität opetuksesi perustuvan Raamattuun, älä sitten sano tuota uskontotuutena vaan omana mielipiteenäsi. Nöyrry.
1.) San 5:19 Armas peura, suloinen vuorikauris-hänen rintansa sinua aina riemulla ravitkoot, hurmautuos alati hänen rakkaudestaan.
2.)2. Siksi koska Hän joka on luonut meidät tietää mikä on meille parasta, tämä on yksinkertainen sekä fiksu syy uskoa Jumalaan.
PetriFB kirjoitti:
Klitoris kuuluu yhtenä osana emättimeen eli vaginaan.
Ei kuulu. Ihmisessä on OUT sekä IN, se on niin fiksu vekotin. Niin siinä INPUTin kohdalla on vagina. Se on se, mihin yhdyntä "suoritetaan" (jos sinun kieltäsi käytän) Klitoris on siitä ylös päin, siis jos ajatellaan, että teilläpäin tuota lähetyssaarnaajaa eniten harrastetaan. Älä mene alas päin, koska se on se OUTPUT, mihin koskeminen on teidän piireissänne SYNTIÄ. Tämä ei taida olla sinulle kovin helppoa käsittää?
PetriFB kirjoitti:
On asentoja, joissa tuo hankausliike tulee ja tuottaa naiselle orgasmin, sitten on myös kysymys naisen mielenalueesta, jota taitava mies lukee, sillä nainen on herkkä ja romanttinen ja tuokin alue tulee olla kunnossa ja näin nuo kaksi takaavat takuu varmasti naiselle orgasmin, sillä onhan Jumala näin suunnitellut.
Mutta huom! Vain pysyvässä parisuhteessa!
Syntiinlankeemus on myös tuhonnut monilta naisilta kyvyn kokea orgasmin, joka voi johtua niin naisesta kuin miehestäkin tai kummastakin yhtä aikaa.
PetriFB kirjoitti:
2.)2. Siksi koska Hän joka on luonut meidät tietää mikä on meille parasta, tämä on yksinkertainen sekä fiksu syy uskoa Jumalaan.
2.) Et vieläkään vastannut, miksi asioiden pitäisi olla RAAMATULLISELLA tavalla!!
Suomeksi sanottuna tässä tarkoitetaan kai sitä että asioiden pitää olla raamatullisella tavalla koska Raamattu on Jumalan sanaa ja koska Jumala on meidät luonut niin Hän tietää mikä on meille parasta. Ja kertoo sen siinä Raamatussa.
(Nyt pelottaa, ymmärränkö Petriä?)
PetriFB kirjoitti:On asentoja, joissa tuo hankausliike tulee ja tuottaa naiselle orgasmin, sitten on myös kysymys naisen mielenalueesta, jota taitava mies lukee, sillä nainen on herkkä ja romanttinen ja tuokin alue tulee olla kunnossa ja näin nuo kaksi takaavat takuu varmasti naiselle orgasmin, sillä onhan Jumala näin suunnitellut.
Syntiinlankeemus on myös tuhonnut monilta naisilta kyvyn kokea orgasmin, joka voi johtua niin naisesta kuin miehestäkin tai kummastakin yhtä aikaa.
1.) Tuota er Raamatusta lukenut, paitsi avioliiton pyhyysosan.
2.) Viitsisitkö nyt sanoa, miksi asioiden edes pitäisi olla raamatullisella tavalla. Mittaan sokeuttasi, jos et edes kysymystä ymmärrä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
PetriFB kirjoitti:
Klitoris kuuluu yhtenä osana emättimeen eli vaginaan.
Ei kuulu. Ihmisessä on OUT sekä IN, se on niin fiksu vekotin. Niin siinä INPUTin kohdalla on vagina. Se on se, mihin yhdyntä "suoritetaan" (jos sinun kieltäsi käytän) Klitoris on siitä ylös päin, siis jos ajatellaan, että teilläpäin tuota lähetyssaarnaajaa eniten harrastetaan. Älä mene alas päin, koska se on se OUTPUT, mihin koskeminen on teidän piireissänne SYNTIÄ. Tämä ei taida olla sinulle kovin helppoa käsittää?
Pienet häpyhuulet ovat suojassa isojen häpyhuulien välissä. Pienet häpyhuulet yhtyvät terskan päällä muodostaen esinahan, klitoris siis sijaitsee niiden yhtymäkohdassa, eli yläpuolella emättimen, mutta tottakai klitoris kuuluu osana emättimeen.
PetriFB kirjoitti:
Pienet häpyhuulet ovat suojassa isojen häpyhuulien välissä. Pienet häpyhuulet yhtyvät terskan päällä muodostaen esinahan, klitoris siis sijaitsee niiden yhtymäkohdassa, eli yläpuolella emättimen, mutta tottakai klitoris kuuluu osana emättimeen.
Tuota jos klitoris sijaitsee yläpuolella emättimen eli vaginan niin miten se voi olla sen osa?
EDIT: tietysti siksi että ihmeelliset ovat Herran tiet...
Viimeksi muokannut annepa, 11.01.2006 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mutta onko menkkaseksi ja pillun nuoleminen syntiä???
Kerro oi suuri tietäjä ja tulkitsija!!
Tahdon tietää mitä kaikkea kivaa voin lisätä piiiiiiitkääään syntilistaani....
Ja onko pillun nuoleminen yhdyssana vai ei? Hitto, tekee mieli yhdynt----Hups!! Ei kun yhdyssanaoppia ja pillun nuolentaa
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
PetriFB kirjoitti:
2.) Et vieläkään vastannut, miksi asioiden pitäisi olla RAAMATULLISELLA tavalla!!
Suomeksi sanottuna tässä tarkoitetaan kai sitä että asioiden pitää olla raamatullisella tavalla koska Raamattu on Jumalan sanaa ja koska Jumala on meidät luonut niin Hän tietää mikä on meille parasta. Ja kertoo sen siinä Raamatussa.
(Nyt pelottaa, ymmärränkö Petriä?)
Mä just halusin houkutella Petristä taas sen "Raamattu on Jumalan Sana" -jutun, jonka perusteettomuudesta oli jo yllä ja Petriltä loppui selitykset. Paljastit juoneni!
Mutta Petriltä meni sekin kuin vesi hanhen selästä, kun ei kysymystä tajua vaan samaistaa raamatullisuus=jumalaan uskominen.
Viimeksi muokannut Gattaca, 11.01.2006 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Quarter
PetriFB kirjoitti:
On asentoja, joissa tuo hankausliike tulee ja tuottaa naiselle orgasmin, sitten on myös kysymys naisen mielenalueesta, jota taitava mies lukee, sillä nainen on herkkä ja romanttinen ja tuokin alue tulee olla kunnossa ja näin nuo kaksi takaavat takuu varmasti naiselle orgasmin, sillä onhan Jumala näin suunnitellut.
Mutta onko se irstailua, jos nainen yhdynnän aikana itse koskettaa tuota taikanappulaa? Jos on, niin miksi? Ei sitä voi laskea masturboinniksi eihän?
Suoraan et sitä nyt suostu sanomaan, mutta luen rivien välistä, että sinä et siihen suostu koskemaan. Miksi?
Oikeasti tämä asia kiinnostaa minua. Voin yrittää käyttäytyä asiallisesti, jos vastaat nyt näihin kysymyksiin kunnolla. En herjaa. Promizzz.
PetriFB kirjoitti:On asentoja, joissa tuo hankausliike tulee ja tuottaa naiselle orgasmin, sitten on myös kysymys naisen mielenalueesta, jota taitava mies lukee, sillä nainen on herkkä ja romanttinen ja tuokin alue tulee olla kunnossa ja näin nuo kaksi takaavat takuu varmasti naiselle orgasmin, sillä onhan Jumala näin suunnitellut.
1.) Tuota er Raamatusta lukenut, paitsi avioliiton pyhyysosan.
2.) Viitsisitkö nyt sanoa, miksi asioiden edes pitäisi olla raamatullisella tavalla. Mittaan sokeuttasi, jos et edes kysymystä ymmärrä.
Minusta taas tuntuu, että kysyjä ei ymmärrä selvää vastausta:
PetriFB kirjoitti:. Siksi, koska Hän joka on luonut meidät tietää mikä meille on parasta!
Sorppa. Vaikka ymmärtäisinkin Petriä niin sua en ymmärrä.