Oon polkenut vähän kuntopyörää ja pudottanut painoa 2-3 kg.
Varmaan noin. Äitini yritti päästä tutkimuksiin Kuopion yliopistosairaalaan, muttei onnistunut. Kuukausia ja kuukausia meni sitten tavallisen terveyskeskuksen kautta, eikä mitään selvinnyt. Paitsi yksityislääkäriltä uudet kiputropit (Neurontin). Lisäksi ainakaan Varkaudessa tai koko Savossa ei ole kokonaista yksityissairaalaa kuten joku Mehiläinen, joten Terveystalonkin tutkimukset ovat julkisen puolen jonossa. Yliopistosairaalassa taas potilas on jo siellä koko ajan, tekevät kaikki tutkimukset nopeammin ja heillä on professoritasoiset vastaavat lääkärit ja maine ylläpidettävänä.TAYKS on parhaita sairaaloita, siellähän minä olen syntynytkin ja hyvä tuli.urpiainen kirjoitti: 19.10.2017 9:55 Luulen, että yliopistosairaala on vähintään yhtä hyvä paikka hoidon suhteen kuin helsinkiläinen rahat pois -klinikka.
Niin olet sanonut ennenkin, ja kyllä ihan varmaan muutenkin olet kuluttanut alkoa vähemmän kuin esim. minä. Mahtaako haimakasvain edes liittyä alkoholin käyttöön samalla tavalla kuin haimatulehdus? Jos kuitenkin, mitä siitä omatuntoa vaivaamaan, sairaus se alkoholintarvekin on.KKK kirjoitti: 20.10.2017 20:20 Ai niin, tuli helvetti ja/tai nousuvesi, niin viinat on minun osaltani nyt juotu.
Kyllähän tämä on hyvin todennäköistä. Tupakoitkos nykyään? Jos et, se vielä lisää alkon todennäköisyyttä kuolinsyynä (voi toki olla epäsuorakin, esim. kännissä kaatuminen tai keuhkokuume kovan röpöttämisen jälkitautina).